Goedemorgen ! An, werkse meid! Niet te hard hoor, we kunnen je niet nog een avond missen . Jody, ben benieuwd hoe je je voelt nu. En ik vraag tegen die tijd inderdaad jullie tips wel weer. Nu een zeef! Gelukkig nog redelijk geslapen. Weer een beetje opruimen in huis vandaag en verder niets op de planning. Lekker filmpjes kijken denk ik. En alweer week 38 !
Ach meis Logisch ook! Dat gewacht al die tijd... Maar bedenk ook; morgen nog een poging! Dus ze heeft nog eventjes. Maar toch vervelend, ik leef met je mee!
balen zeg Jody... ik hoop toch echt dat ze nog besluit te komen, al is het op het laatste nippertje! Inderdaad uiteindelijk lekker gegeten, en werk kost langzaamaan meer energie.... ook het door het rotweer fietsen kost een hoop moeite.... Ann, fijn dat je het naar je zin hebt bij de tent, en nu maar hopen dat je snel een goede werkplek vindt
Nou voel me niet eens zo zeer heel naar ofzo. Maar meer dat ik het nu gewoon echt zat ben... Nu al over de 41 weken heen en nog steeds NIKS! Jij gefeliciteerd met de 38 weken! Nu kan 'ie eigenlijk echt ieder moment gaan komen!! Hoop voor jou dat je niet net zo lang nog hoeft als ik!
Ik heb ook wel echt met je te doen . Vandaag weer wat positieve gedachten. Ik ga mezelf even niet meer zielig vinden en gewoon ga meer doen wat ik zelf wil doen. Hormonen of niet! Dan passen anderen zich maar eens aan mij aan . Ben ook best een beetje zenuwachtig! Straks komt ie wel eerder en dat verwacht ik eigenlijk niet. Denk dat ik toch wel erg zou schrikken als het ineens begint...
Je hebt helemaal gelijk wat mij betreft! Ja dat snap ik heel goed dat je dan zou schrikken! Ik zou er nu zelfs nog wel van schrikken! Dan weet je op dat moment gewoon ineens zeker dat je binnen enkele uren je kleine in je armen hebt!
Goedemiddag @ jody, kan me voorstellen dat je het zat bent maar ze zit wrs erg lekker en ze wacht vast op mooi weer Deed willem ook @astrid 38 weekjes alweer, idd niet teveel rekening hóuden met anderen Die tijd komt wel weer Hier gaat het best lekker, baker het manneke ook overdag in en hij lijkt veel blijer Wel heeft manneke moeite met poepen afentoe Tis nog een beetje zoeken met nutriton voor het spugen dus dikkere voeding maar daardoor ook moeizamer poepen Infacol helpt hier gelukkig wel bij de krampjes Morgen naar het CB voor de 4 weken controle sjonge wat gaat de tijd dan toch hard Heb nog wat fotos geplaatst op mijn blog maaikegaatervoor!: ruim 3 weken
Nou die kans heeft ze vorige week voldoende gehad om met lekker weer naar buiten te komen... weer of geen weer, ik blijf lekker zitten denkt ze! Had je foto's al gezien via FB, leuk! Mooi dat alles goed gaat.
waren mooie foto's idd maaike fijn dat het nu weer beter met je gaat! En dat Willem goed groeit natuurlijk moet elke keer nadenken als ik de naam van je zoon lees, een van de konijnen hier heet toevallig ook Willem, maar die noem ik Wimpie... zal vast nog wel eens voorkomen dat ik de naam verkeerd tik... Hier getwijfel over de uitzet... ben zelf een exceem kind, heb er nog regelmatig last van dus de kans is ontzettend groot dat ons jochie ook een zeer gev oelig huidje krijgt... Wat dan te doen, wegwerp luiers, waar je kindje wel beter droog in blijft dus minder smetplekken maar wel vol met chemische rommel en gif dus veel kans op overgevoeligheidsreacties, of wasbare luiers met minder chemische troep --> minder kans op overgevoeligheidsreacties maar wel natter dus meer kans op smetplekken? Lastig zeker omdat ik nog niet weet welke huid mijn kleintje heeft Zelf neig ik trouwens wel naar die wasbare dingen, scheelt een ontzettende stoot geld en milieu kosten, daar heb ik het extra werk (bij voorgevormde all in one luiers dan) wel voor over
Dit klinkt al een heel stuk beter, Maaike! En wat een prachtige foto's! Ben benieuwd hoe het gaat bij het cb! En inderdaad, de meid van Jody wacht gewoon tot wij aan topic 3 toe zijn . Dat wordt typen! Sas, das inderdaad een lastige keuze. Ik waag me persoonlijk niet aan wasbare luiers. Heb inmiddels genoeg moeders gehoord die teleurgesteld waren, omdat het voornemen om de luiers te wassen mislukte. Qua eczeem weet ik niet wat beter is eigenlijk... Het opruimen lukt niet echt heel goed. Straks nog maar eens een poging wagen .
Dat milieuaspect schijnt niet heel veel voordeel op te leveren Hadden ze uitegerekend bij de rekenkamer op tv Tja willem is ook nog een grote naam voor zo'n klein ventje maar hij groeit er vast in! Goh hij slaapt alweer lekker dankzij het bakeren Moet toch fijn zijn voor em Maar wat moet ik met die vrije tijd hahaha
ja das idd ook iets om mee te nemen in de overweging... ik gok dat ik begin met wegwerp, en dan na een maand eens een proef ga draaien met ene paar wasbare luiers ofzo... Maar goed, het wordt hier denk ik toch iedere dag wassen dus daar zouden best een paar luiers bij kunnen
Je kunt het altijd proberen, Sas. Gewoon voor de zekerheid een pak luiers in huis halen . Heerlijk Maaike! Lekker fröbelen en straks er weer wat moois voor terug. Mijn ventje heeft al een hele tijd de hik. Arm kind. Ik probeer de hele tijd de bewegingen te filmen, maar elke keer als ik m'n t-shirt omhoog trek, duikt ie verder m'n buik in. Volgens mij vindt ie het te koud .
hehe hier is tie 's ochtends als ik wakker wordt eigenlijk het actiefst.. zit nu ook een beetje op hem te wchten, normaal gesproken is hij rond deze tijd ook erg actief...(en idd net nu ik dit tik eent rap in mn blaas, op naar de wc!) ik voel mijn kleintje 's ochtends het duidelijkst, en als ik dan de deken wegsla kan ik hem vaak ook goed zien bewegen!
Geweldig he, Sas! Inmiddels ben ik het toch gaan waarderen. Hij is bij mij ook flink aan het schuiven. Wel weer veel last van krampjes...