Ik probeer er ook maar vanuit te gaan dat het nog lang niet zover is . Jody is inderdaad erg stil vandaag... Misschien weer alles aan het schoonmaken en poetsen en komt ze vanavond weer langs!
Inderdaad . Even alvast als voorzorgsmaatregel voor mij: Wat hebben jullie gebruikt tegen de aambeien? Het is nog niet zover, maar wil het wel vast in huis hebben.
as daar kan ik je niet mee helpen heb er gelukkig geen last van gehad........ik weet wel dat je er een zalf voor hebt maar hoe die heet zou ik je niet kunnen vertellen....
Curanol zalf en tableten, te bestellen op curanol.nl of bij van piggelen. Ik kreeg aambeien aan het eind van mijn zw, dit werd aangeraden door de vk
Hee meiden! Sorry voor mijn afwezigheid vanmiddag. Heb echt ff een baaldag... Ben het zo ontzettend zat aan het worden nu! Ik ben er echt klaar mee en ik zie er vreselijk tegenop om ingeleid te worden. Ik wil dit gewoon echt niet!! Dus ff een depri middagje gehad. Wel ter afleiding de eerste aflevering van obese gekeken online. Wat een supergoed programma is dat! Echt bizar hoeveel die mensen afvallen binnen korte periodes. Het was aardig bijlezen, ik hoop dat ik alles een beetje onthouden heb. Bren, wat naar dat je nou met je pijnlijke heupen de deur uit moest! Nou lekker rustig aan hè?! Lekker chillen met die kleine op de bank! En met een schimmelinfectie ben je ook mooi klaar, zeg! Kan er ook nog wel bij! En bedankt voor de luiertip! As, je waagt het niet om me in te halen hè?! Denise, wat een onwijs lieve foto van Tegan!!
sterkte hoor Jody, kan geen fijn uitzicht zijn zo maar denk aan je meisje, als ze er is, maakt niet uit hoe, dan heb je haar vast! dat is het doel toch?
Dacht al dat je er erg mee zou zitten vandaag, Jody... Maar morgen nog een afspraak toch? Hopen dat dat meer effect heeft! Positief denken, het werkt vast . En ik haal je niet in! Heus niet . Thanks, Denise! Dan weet ik dat ik die combi moet hebben. Ben meestal nogal gevoelig voor die krengen namelijk :s.
Dank je Sas en As! Ach ja, voel me nu al een stuk beter! Ze moet gewoon ff opschieten! Mama is het zat!! Van het 100 keer plassen tot de hormonen tot de buik die gruwelijk in de weg zit tot het geen alcohol drinken tot het geen rauwe vis eten. Maar goed, nog een paar daagjes! Nog ff volhouden!
Morgen idd weer een afspraak om te strippen... Kijk ik ook niet naar uit. Was best pijnlijk namelijk...
Grrrrrr, ik snap het :x! Maar beter eerst strippen dan inleiden toch? Nou, ik ga maar weer eens aan mijn dagelijkse rondje lopen beginnen. Dan maar met krampjes, maar zonder buitenlucht kan ik niet leven!
Ja inderdaad! Misschien dat ik ook een beetje ellendig word van dat binnen zitten. Ga morgen maar eens even een rondje door het park lopen denk ik. Ff een kwartiertje is net goed inderdaad!
Ik slaap dan ook net wat beter. Pas je wel op je voor die rotjochies in de straat daar! Of moeten ze uitkijken voor jou ?
Ik ga m'n bedje maar weer opzoeken. De kramp is inmiddels naar m'n onderrug doorgetrokken en das niet zo prettig. Maar lekker liggen en lezen dus . In mijn slaap zal ik nog even doorduimen voor je!
Die zijn gelukkig weer naar school overdag! Pijn in je onderrug?? Jeetje, zouden het dan echt geen weeën zijn?! Slaap lekker in ieder geval!
Hallo meisjes! Een late post van mij, maar nog net op de valreep voor middernacht @Jody: Kan me voorstellen dat je het zat word meis. Je moet maar eens even je kind streng toespreken en melden dat het huurcontract nu toch echt verlopen is Ik hoop dat het strippen morgen helpt, zeker nu je zo opziet tegen inleiden... Maar wel balen dat ze niet uit zichzelf komt Succes morgen! @As: Jij ook alweer 38 weken! Straks komt je kind op mijn verjaardag, dat zou ik echt prachtig vinden En af en toe er lekker uit is best fijn. Anders komen de muren op je af! @Sas: Hoe gaat het met het kereltje in je buik? Begin je nu al een buik te krijgen? Of valt het nog mee? En voel je al echt schopjes enzo? Sorry voor al die vragen, maar ben zo benieuwd @Bren: Wat naar van je schimmelinfectie meis, dat moet jou weer net treffen. Hopelijk is het snel over! En wat fijn dat je al naar buiten bent geweest! Zet je trouwens een foto op FB van pat zijn tattoo? Ben wel benieuwd @Denise: Aah wat een schattige foto zeg En wat gaaf dat ze jullie al een beetje gaat herkennen. Echt superleuk om te zien/horen! @Maaike: Ik had je blog al gezien op FB, echt een leuk ventje is het! Mooie donkere ogen! Hoe is het eigenlijk met je kraamtranen? Daar heb je volgens mij best lang last van gehad of niet? Hopelijk kan je nu lekker genieten! Zo, nu even lekker over mezelf kletsen Werk gaat redelijk, tis nog wel wennen maar begin steeds meer in te komen. Meiden zijn aardig voor me, en soms is het ook echt gezellig. Maar vind het soms nog wel onwennig omdat ik ze nog niet zo goed ken. Persoonlijk zit ik best wel in een dipje. Daarom heb ik de laatste dagen ook iets meer afstand genomen. Als enige niet zwangere valt het me soms best zwaar, al wil ik dat niet altijd hier neerzetten. Zeker als ik zie hoe gelukkig jullie zijn met jullie zwangerschap/kindje vind ik het niet leuk om altijd maar degene te moeten zijn die hier de gezelligheid bederft. Maar soms winnen de tranen het van de lach... En ik weet soms niet bij wie ik het kwijt moet. Nieuwe collega's vragen ook hoe het staat met mijn kinderwens, en soms ook klanten als ik leuk doe met hun kindje. En ik zeg altijd maar met opgeheven hoofd dat ik er nog even mee wacht, dat het een toekomst iets is. Maar eigenlijk zou ik wel van de daken willen schreeuwen dat ik liever al een jaar geleden zwanger was geweest... Alleen dat het nog niet zo heeft mogen zijn. Het word steeds frusterender, en soms vraag ik me af of het voor mij wel is weggelegd... In ieder geval probeer ik me groot te houden, en zijn er dagen dat het weer beter gaat, en het van me af kan zetten. Maar zoals nu dan weer even niet, en dat vind ik heel moeilijk. Sorry meiden, ik vind het echt heel rot dat ik hier mijn nare berichtjes neer moet zetten, maar moest even mijn hart luchten... Ik ga ook maar naar bed, misschien dat morgen weer een betere dag is. Welterusten...