Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Goedemorgen!

Eventjes snel kijken hoor :). Zo weer terug naar bed!

Ann, wat goed dat de meiden daar je goed opvangen. Natuurlijk is het nog wat onwennig, je kent ze net. Hoe gaat de jacht naar een nieuwe baan? Zit er ergens wat leuks tussen?
    Het lijkt me vreselijk om hier steeds te lezen wat iedereen te "klagen" en vieren heeft... Om zelf nog niet aan de beurt te zijn. Dat je dat soms even niet trekt, vind ik niet meer dan normaal, ik was al lang afgehaakt als ik eerlijk ben.

Is het nu niet juist de tijd om bij de huisarts te gaan zeggen (schreeuwen, huilen) dat het niet zwanger worden je hele leven gaat beïnvloeden en je er NU als de SODEMIETER hulp bij nodig hebt? Ze willen vast niet dat je er depressief van wordt...
    Heb je, behalve op het forum, ook een plek waar je het kwijt kan? Dat je positief in het leven staat was/is erg duidelijk, maar sommige dingen kun je niet alleen.

Jody, ben er benieuwd hoe het nu me tjou is. Hoe laat heb je een afspraak bij de vk?

Ik de hele avond en nacht last gehad van krampen en harde buiken. Bij elke beweging die ik maak wordt m'n buik keihard. Dat was best een beetje vervelend slapen... Het lukte uiteindelijk wel zonder frustratie!
    Net maar even wat gegeten en gedronken en ik hoop dat ik straks ontzettend naar de wc moet en dat de kramp dan weg is :p. Ergens vrees is ik dat dit voorweeën zijn en dat ik daar nog wel eventjes mee rond ga lopen...

Lekker terug naar bed!

2. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ah Ann, dat is heel erg goed te begrijpen, meissie!!
    Ik vind het zo ontzettend naar voor je! Het is je zo gegund! Ik kan me goed voorstellen dat het soms echt even teveel voor je wordt om te lezen hoe gelukkig de een is met d'r baby, hoe gefrustreerd een ander is met het te lang doorlopen en hoe een ander weer loopt te klagen over de kwaaltjes... Ik snap heel goed hoe dat op jou moet overkomen, meis. Hoop echt zo erg dat we ook jou binnenkort mogen horen klagen over zwangerschapskwaaltjes! Liever natuurlijk een zwangerschap zonder kwaaltjes, maar in ieder geval dat je binnenkort zwanger mag zijn.
    Ik probeer me voor te stellen hoe het moet zijn om elke maand weer die teleurstelling te moeten verwerken... Vreselijk lijkt me dat!!
    Maar, onlangs is mijn vriendin ook zwanger geworden na 4,5 jaar dus dat geeft misschien weer een beetje houvast. Zij dacht natuurlijk helemaal dat het nooit zou gaan gebeuren en dat is ook uiteindelijk gelukt. Nou hoop ik natuurlijk voor je dat er niet zo'n lange tijd overheen hoeft te gaan, absoluut niet. Maar wat ik wil zeggen is dat je wel vertrouwen moet blijven houden hoor, meis!!
    En inderdaad wat As zegt: ga naar je huisarts en eis dat ze onderzoek gaan doen!! Daar heb je nu ook recht op na 1 jaar! Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent...
    Heel veel sterkte meissie en als je lekker van je af wilt schrijven dan doe je dat toch hier?! Niemand hier die dat gek vindt, hoor!
    Dat snappen we allemaal wel!

As, ik hoop dat je nog even in slaap bent gevallen! Ik lig alweer vanaf 7 uur wakker, ik weet niet wat het de laatste weken is... Erg vervelend!
    Ik ga nu nog maar even een uurtje proberen te slapen. Over een uurtje gaat mijn wekker en dan moet ik de verloskundige bellen. Dan maken we een afspraak voor een tijd dat ze hier langs komt. Ik laat het wel even weten als ik meer weet!

Hoop trouwens dat jouw krampjes al wat minder zijn inmiddels, As! En ik heb geen idee of het voorweeen kunnen zijn, met die rugpijn er bij. Ik ben er nog niet mee bekend... ;)

3. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    joh Ann, hier never nooit geen vervelend gezicht hoor als ik je berichtjes lees! ben eerlijk gezegd altijd weer blij als ik wat van je hoor ook al zit er een minder gezellig stukje in, de rest is altijd wel heel gezellig en dat vindt ik zoooo knap! Daarbij zet ik hier ook meer dan genoeg geklaag neer dus dat is echt het probleem niet! Ik kan me wel heel goed voorstellen dat het lastig is om mee om te gaan :S.

Verder... ik begin een serieuze buik te krijgen, lief heeft er wel al een foto van gemaakt, zal eens kijken of ik die op mn pc kan krijgen en zo op fb kan zetten ;) Kereltje begint volgens de wekker te leven, das ergens toch ook wel fijn, aan de adere kant was die gisteren nogal rustig en dan mis je dat echt! (lees:sas zit te porren in haar buik en te wachten op antwoord)

Nog niets Jody? Ik hoop zooooooo dat het bezoekje vanmiddag helpt! hier staat een kaarsje aan hoor! irritant!

Strakkies mijn fit to fly verklaring ophalen, ik zit volgende week lekker in Turkije :D Zon Zee en Strand! (en dat terwijl het normaal Camping, Zon en Bergsport is ;))

4. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    goedemorgen meiden!

Wat een lieve woorden zeg, dat doet me echt goed.
    Had ik even nodig denk ik :)
    Qua werk ben ik rustig aan het solliciteren, wil wel gericht een andere baan vinden, niet zomaar iets.
    Maar ik merk wel dat deze periode behoorlijk zijn sporen nalaat...
    Hopelijk heb ik snel iets anders!

Meiden, ik vind het zo fijn dat ik af en toe even mag galspuwen hier.
    Met vriend kan ik er wel over praten, absoluut.
    Maar die snapt niet zo goed hoe ik me voel, als jullie bijvoorbeeld.
    Dus dit is voor mij de meest ideale plek om mijn hart te luchten.
    Over 2 weken eindigt deze ronde, als het dan weer niet raak is ga ik echt stampij maken bij de HA.
    Tis trouwens dan ook nog eens de week van mijn verjaardag :(
    Hoop echt dat ik een positieve zw-test in handen mag houden, want dat zou voor mij echt het mooiste cadeau zijn..

Ik ga nu naar het tandheelkundecentrum, voor de laatste keer gelukkig.
    Mijn definitieve vulling gaat erin, en daarna ga ik met vriendinnetjes lunchen.
    Tot vanmiddag allerliefsten :)

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    oh sas wat lekker zeg!
    Hmmm als je nog een plekje in je koffer over hebt...? ;)

En wat gaaf dat je je kereltje echt al voelt!
    Best bijzonder lijkt me dat :)
    En ik ben zeer benieuwd naar je foto!

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    hah, bedacht me net, ik heb een webcam ;) dus een lage wazige foto maar hij doet het wel ;) hij staat erop!

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Tuurlijk Ann, dat mag tijd en ik ga nu alvast weer beginnen met duimen voor je!!! Zou wel echt geweldig zijn ommenabij je verjaardag!

Sas, wat heerlijk op vakantie naar de zon! Ik moet zeggen dat ik dat echt gemist heb dit jaar! Ach, volgend jaar weer op vakantie! Dan een keer naar Spanje, vrienden van ons hebben daar een huisje, dus daar gaan we dan gezellig heen met hun. Zin in!
    Ik ga zo even je foto checken op FB!

Inderdaad nog steeds niks, dank voor je kaarsje! Ik hoop dat het helpt!!

8. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    met het kaarsje is het in ieder geval baad het niet dan schaad het niet ;)

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Dat is waar!
    Op hoop van zegen dan maar! ;)

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Weer opnieuw wakker. De harde buiken houden nog steeds niet op, en ik weet niet of de kramp minder is of dat ik er gewoon aan gewend ben...

An, natuurlijk zijn we aardig voor je :). Natuurlijk hoop ik dat het dit keer raak mag zijn, zou wel heel leuk zijn voor je verjaardag! Toch zou ik in je achterhoofd houden dat je naar de huisarts gaat, omdat je dan niet helemaal van slag bent straks.

Lekker hoor Sas, wanneer ga je er vandoor?

Inmiddels zou je alweer wakker moeten zijn, Jody. Ben benieuwd wat ze zegt! Als mijn harde buiken aanhouden ga ik ook maar eens bellen...

11. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    maandagochtend om half 5 vliegen..... dus zo rond 3 uur hier weg :( ma goed, ik slaap wel bij in t vliegtuig :D

12. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Oef, dat is wel heel vroeg!
    Dan moet ik je dus een week missen hier... Dat wordt wel akelig stil!

13. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Nou wat gek zeg! Ik zou toch ff bellen naar de vk wat het kan zijn.
    Nee, ben niet weer wakker helaas maar nog steeds. Erg vervelend... ik ga vanmiddag nog wel een poging doen als de vk weg is.
    Ik heb inderdaad gebeld, ze komt tussen 14:00 en 15:00. Zie er erg tegenop. Ben ook helemaal alleen. Had tegen Nate gezegd dat hij niet weer vrij hoefde te nemen gezien ik toch al thuis ben en hij zijn vrije dagen een beetje moet sparen voor als die kleine er straks is. En morgenmiddag heeft hij ook al vrij moeten nemen om mee te gaan naar het ziekenhuis voor de afspraak bij de gyn.
    Ik heb daar trouwens wel het eea over uitgezocht, want je schijnt voor bepaalde situaties calamiteitenverlof of zorgverlof op te kunnen nemen. Dat gaat dus niet van z'n vrije dagen af.
    Dus bijvoorbeeld voor morgenmiddag zorgverlof en voor de bevalling calamiteitenverlof. Want die 2 dagen kraamverlof is NA de bevalling.

Wat is calamiteitenverlof en wanneer heb ik daar recht op? | Vraag en antwoord | Rijksoverheid.nl

Ook wel handig voor jullie om te weten, denk ik... ;)

14. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hè bah, alleen is niet prettig, dat snap ik! Maar vrije dagen sparen snap ik ook! Ik hoop zo dat het dit keer beter gaat! Je weet het niet. Ik steek zo ook wel een kaarsje aan, net als Sas :D.
    En als je je weer zo beroerd voelt van het strippen, kun je misschien beter vanmiddag even slapen inderdaad.

Mijn ventje beweegt nog wel gelukkig! Dus ik ben weer aan het afwegen of ik nou wel of niet bellen. Zo maar de was ophangen, en kijken hoe m'n buik reageert. Krijg er wel de zenuwen van :S.

15. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    thx :) effectief dus vrij tijdens de bevalling, vrij om aangifte te doen en nog minimaal 2 dagen kraamverlof (CAO afhankelijk)

16. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    spanning en sensatie! gnffl :) ben zo benieuwd wanneer we weer een nieuw Haarlem baby'tje hebben ;)

17. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Komend weekend Jody's meisje :D.

18. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
  19. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Tja, nou ik begin er iets meer hoop in te krijgen nu... ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij ben ik net mijn slijmprop verloren. Maar het hoort taai slijm te zijn volgens internet en dit was nou niet bepaald taai... ik zal het zo nog even navragen aan de vk.
    Zegt natuurlijk nog niets over wanneer het gaat beginnen, maar het zou iig wel aangeven dat mijn lichaam zich wel degelijk aan het voorbereiden is... :)

20. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Mocht ik nou niet meer in staat zijn om een nieuw topic aan te maken bij 5000 berichten.... dan doet 1 van jullie dat wel, he?! :)

Deel Deze Pagina