Goedemorgen meiden! Iedereen lekker geslapen? Volgens mij ligt iedereen nog lekker op 1 oor nu... Hier alweer vroeg wakker, schiet weer vanalles door m'n kop heen en dan kan ikk niet meer slapen. En die kleine is ook lekker druk aan het doen, maar dat is totaal niet erg natuurlijk! Gaan jullie vandaag nog iets leuks doen? Hier niet echt plannen, het is weer vies weer, dus ik denk dat ik lekker babykleertjes ga strijken vandaag. En wat afleveringen Gooische vrouwen kijken natuurlijk, want dat hoort er een beetje bij met dit soort weer, toch! Redhead, schiet je huisje al op?
nee hoor al vroeg begonnen want was om 4.30 wakker :x nu aan het werk nou ja vanmiddag maar weer een uurtje pakken toch veel plezier met strijken dit is nog leuke was
Goedemorgen meiden..!!! Zit nu aan een stukje ontbijtkoek maar brrrr krijg het niet door me keel....weer lekker misselijk dus.!!! Ik moet om half 10 bij de verloskundige zijn...... Jody ik ga ook straks lekker aan de gang met de babywasjes..!!!! En dan ben ik echt klaar, alleen nog de vluchttas......... Weet je al iets meer over de ruggenprik??? Wow ann ook lekker bijna vakantie..!! Hoelang?? Heerlijk..! Redhead is vast heel druk aan het klussen, denk je wel aanjezelf aan je baby?? Maaike werkze........
Half 5 al wakker?? Jeetje! Oh gezellig allebei aan de babywasjes! Succes bij de vk zo, Bren! Wat klote dat je nou weer misselijk bent, meis! Hoop dat het snel over is!! Yep, ik heb zeker meer info over de ruggeprik. Er bestaan 3 soorten pijnstilling tijdens de bevalling (voor zover ik kon vinden) waarvan 2 een vorm van morfine zijn. Dat komt via de placenta bij de beeb en dat wil ik dus absoluut niet. De andere vorm is dus de ruggeprik. Dit zou eventueel de enige optie zijn voor mij qua pijnstilling. De ruggeprik neemt namelijk vaak alle pijn weg, waardoor veel vrouwen niet meer op eigen kracht kunnen bevallen. Dan wordt het kindje geboren met de zuignap of vacuümpomp en dat is eigenlijk iets wat ik wil voorkomen... Daar kunnen die kleintjes dus nekletsel van oplopen (kiss) en op mijn zwangerschapsyoga besteden ze daar een hele avond aan voor informatie daar over, dus zo onschuldig zal het niet zijn... Dus dat zou ik alleen in het uiterste geval willen... Liever op eigen kracht, maar dat wilde ik voor deze info ook al het liefste. Maar ja, ik roep dat nu wel heel hard, maar ik ben ook nog nooit bevallen en ik weet ook niet hoe ik dan piep...
tis alle 3 morfine 1e is een shot die 6 uur werkt 2e is een ruggeprik werkt constant en moet uitwerken 3e is via infuus werkt direct en stopt ook direct als je de kraan dichtdraait en heeft iets minder nadelen in mijn optiek dan ruggeprik want dit kan je dus uitzetten tijden het echte bevallen en hoeft niet via anesthesist
Inderdaad.....ik moet dat ook nog is overleggen..!! Als ik voor pijnstilling ga is het echt alleen de ruggenprik! Alleen mogen ze bij mij geen vacuümpomp gebruiken, vanwege me zus...... Het liefst doe ik het ook op eigen kracht, maar wat jij zegt we weten niet hoe het zal zijn..........
Ja maar bij de ruggenprik heeft de baby daar geen last van, van die andere pijnstilling wordt je kindje ook gewoon stoned door de pijnstilling......
Hmmm, vreemd. Ik ga het volgende week ook maar ff overleggen met de vk, dan weet ik het zeker. Was de bevalling van je zus zo naar verlopen door de vacuümpomp dan?
Ze zullen mij neer moeten slaan eer ik kies voor pijnbestrijding dat is iets wat ik echt niet wil, het kan ook op een natuurlijke manier en er wordt naar mijn idee tegenwoordig te snel naar pijnbestrijding gegrepen De yogalessen waren hartstikke leuk, allemaal meiden van de zelfde leeftijd en allemaal eerste kindje, maar ik ben met dit soort dingen vaak wat meer op mezelf. Ik vind het leuker om af te spreken voor de gezelligheid, zoals met jullie Leuk dat bevallingslijstje, mijn vriend is op 11 oktober jarig, dus is ook een leuke datum om te bevallen Was heel vroeg wakker toen de wekker ging, ging de hond uit bed, was een beetje vreemd want hij blijft atijd liggen, toen ging vriend eruit en toen lag noizer in de wc.......... Maar ons bullie geeft aan dat ie aan de diaree is dus daaf kon geijk met hem naar buiten, was nodig ook......daarna ben ik weer terig mijn bed ingegaan. Ga zo voor controle naar se vk (moet elke week) en daarna klossen enzo,opjalen
Uhmm jody nee niet door de vacuüm pomp, ik zeg het liever niet hier, wil niemand bang maken...maar ze mogen bij mij de vauum pomp niet gebruiken.... Alles was goed bij de verloskundige hij was weer goed gegroeid..!! En heb het even nagevraagd en merk dat ik het gewoon heel moeilijk vind..! Ik hoop dat ik het zonder kan en anders besluit ik het wel tijdens de bevalling...... Ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven omdat je toch nooit weet hoe het loopt.! Denise hoe was het bij de verloskundige?? En met je hondje??
Uhmm jody nee niet door de vacuüm pomp, ik zeg het liever niet hier, wil niemand bang maken...maar ze mogen bij mij de vauum pomp niet gebruiken.... Alles was goed bij de verloskundige hij was weer goed gegroeid..!! En heb het even nagevraagd en merk dat ik het gewoon heel moeilijk vind..! Ik hoop dat ik het zonder kan en anders besluit ik het wel tijdens de bevalling...... Ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven omdat je toch nooit weet hoe het loopt.! Denise hoe was het bij de verloskundige?? En met je hondje??
Oh nee... Een bullie aan de diarree... Wat een ellende! Donna heeft een keer zo'n erge diarree gehad, dat ik thuis kwam (precies met iemand die ik voor het eerst mijn huisje liet zien) en toen zat het werkelijk overal!! Het droop letterlijk van de bank op de grond. Mijn ervaring met bull en diarree: zoveel mogelijk naar buiten ermee (rijmt ook nog, haha). Ennuh stel dat ze wordt geboren op 11 oktober, Denise... Dan heeft je vriend toch wel het mooiste verjaardagscadeau ooit! Ik ga het ook gewoon doen zonder pijnbestrijding! Maar ik kreeg gisteren wel te horen dat na 2 uur persweeen de placenta z'n kracht verliest en dat ze moeten ingrijpen. Je gaat er niet vanuit, maar stel dat ze moeten ingrijpen: op welke manier gaan ze dat doen dan bij jou, Bren?
Toch nog maar ff gaan slapen net, was nog zo moe! Nu nog lekker in bedje, heerlijk met het geluid van de regen buiten en onweer in de verte... Vind ik altijd zo fijn!!
De 11e wordt het bij ons zeker niet, max 3 okt geloof ik, op lijstje staan er 2 voor de 11e haha Ik ben een keer thuisgekomen en toen zat het helemaal op de muur gespoten, ach het is en blijft je beessie. Zit nu nog bij de vk, loopt een half uur uit pfff
Nee dat zou wel heel veel uitlopen dan! Ja klopt, Brenda en Maaike staan voor de 11e. Haha ja tuurlijk, het blijft je beessie. Maar ik was zeg maar op z'n zachtst gezegd not amused toen ik thuis kwam. Stinken dat het deed... Je wil het niet weten!! Gadverdamme!!
En de vk... Ja ik heb daar ook een keer zo lang gezeten... Soms kan het idd lang uitlopen! Ach, je hebt iig internet bij je!
Dan krijg ik een keizersnee...erg heftig maar beter dan wat me zus heeft moeten doorstaan..... Weetje ik probeer zo nuchter mogelijk te zijn en het op me af te laten komen..! Ik heb wel vertrouwen in me verloskundige en ze is heel begripvol! Heerlijk nog even slapen jody..!!