Jaaa wat dacht je! Het is niet dat ik er naar uit kijk, de bevalling zelf dan, maar ik kijk wel ontzettend uit naar als het voorbij is! Maar spannend is het zeker, ja!! Hahaha nou ik ga niet elke dag mezelf pijnigen... ik denk sowieso dat het niet te vergelijken is met een andere pijn behalve ongesteldheidspijn x10 (van horen zeggen dan). En dat kan je toch niet oefenen... haha
das mooi kan ik met mn 12 baden kaart naar binnen pff snap wel dat je er ontzettend naar uitkijkt maar dan dus neit naar de bevalling zelf! kan me het zooo goed indenken
Ergens ben ik wel zo benieuwd naar de bevalling dat ik zoiets heb van: laat maar komen. Enerzijds uit nieuwsgierigheid, anderzijds zodat ik er dan vanaf ben en uiteraard eindelijk mijn eigen dochter kan ontmoeten! Dat moet toch het mooiste moment in je leven zijn...
Ja ik vind het zeker stoer! Er schiet me ineens weer een verhaal in mijn hoofd... Sprak laatst ff met mijn overbuurjongen en zijn zusje wil geen kinderen omdat ze niet dikker wil worden en omdat ze geen pijn wil hebben. Wat een mietje!!
Jody dat heb je heel mooi gezegd..!!! Nou sorry hoor maar dat is echt een mietje..!!!! Dat bedoel ik wij zijn gewoon STOER
Wat een hardhandige methodes om in pijn te oefenen Maar over adrenaline en endorfine was mij ook bekend Ik heb gewoon het gevoel dat het nog heel lang duurt maar dat is natuurlijk een beetje struisvogelpolitiek Ik ga afzwaaien, de wekker staat weer op 6 uur en zit morgen alleen Dus waai vast nog even langs Truste alvast
Weltruste Maaike en werk ze morgen. Haha vind je Bren? Tja, dat is een beetje hoe ik het zie. Probeer me er niet te druk over te maken en het allemaal over me heen te laten komen. Ik ben niet bang voor pijn, ik kan wel wat hebben... het zal vast niet fijn zijn en op sommige momenten echt gruwelijk zijn, maar ja... what does'nt kill you only makes you stronger!
Tuurlijk! Wij met onze oerkrachten!! Moet helemaal goed komen! Die kleine was weer lekker druk vandaag... weer lekker aan het rondschuiven.
Ik zat net trouwens even foto's te kijken van een ex collegatje die afgelopen vrijdag haar tweede dochtertje heeft gehad en die had een foto met haar beeb op de weegschaal. Moeten wij nou zelf zo'n babyweegschaal aanschaffen of hoe gaat dat in z'n werk? Daar heb ik namelijk niks over gehoord!
Ohh dat is mooi! Ik dacht: nee he, niet nog iets wat we nog moeten kopen... maar gelukkig hoeft dat dus niet!