Meiden, ik ga lekker mijn bedje in! Ik zie jullie morgen 10:50 bij het zwembad. Redhead, ik hoop dat je dit nog leest... Hier iig het adres: Sportparklaan 16 2103 VT, Heemstede T: 023-5292072 Tot morgen, dames! Slaap lekker!
Ja zeker... ik kan me niet voorstellen dat er iets is wat we nog niet hebben voor de beeb. Alleen over een paar weekjes ff de gordijnen naar de stomerij. En we moeten die combimelders nog ff halen, maar die dingen zijn ook superduur. Maar voor de beeb zelf zijn we wel klaar nu!
goedemorgen hier al lekker aan het werk vervelende ziekmeldingen helaas maar goed het wordt vast wel weer opgelost nog geen zon te zien wel benauwd zwem ze allemaal enne nog 1 nachtje slapen haha tot later
Hee meisjes, Het loopt even niet zo lekker hier en ik ben er nog niet helemaal aan toe om het allemaal op te schrijven. Misschien vanmiddag even. Met m'n jongetje gaat alles goed, hoor! Op wat (veel ) harde buiken na dan. Gisteren even niemand om me heen gehad en voor vandaag is dat denk ik ook even het beste vandaar dat ik niet mee ga zwemmen. Ik ga wel even jullie geklets van gisteren doorlezen, even wat anders aan m'n hoofd .
Hè redhead, Fijn om even iets van je te horen..!! Wat ontzettend vervelend zeg, en de harde buiken komen denk ik doordat je je zo druk maakt, dus probeer maar lekker te relaxen! En heel slim dat je dat gister hèbt gedaan..! Wil je een hele dikke knuffel geven en hopen dat je je snel beter voelt..!!!
Redhead, wat onwijs naar... Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Jammer dat je niet mee gaat zwemmen! Maareh meiden... Nu sta ik dus bij het zwembad en nou sta ik hier dus helemaal alleen... Komen jullie nog, Denise en Sas??
Ik sta al een kwartier te wachten voor de deur... Maar niemand was er... Ik ga wel alleen naar binnen, mochten jullie nog komen dan ben ik alvast in het zwembad.
Zo, wel fijn om dit allemaal even terug te lezen! Lekker vanuit m'n bedje toch contact met de buitenwereld . De laatste dagen ben ik m'n hoofd ook erg bezig met de bevalling en wat ik wel en niet wil. Ik ga vandaag ook maar eens op papier zetten hoe ik het wil. Qua pijnbestrijding denk ik er precies zo over als jullie: liever niet, eerste zelf proberen. Maar moet het om wat voor reden dan ook wel, dan is dat zo. Ik wil ook al graag een vluchttas klaarmaken, maar overal staan verschillende dingen. Inmiddels weet ik niet goed wat erin moet. Toch maar even in het kort proberen te vertellen wat er aan de hand is. Wel een beetje eng, omdat ik jullie morgen echt zie... Zie even geen mogelijkheid er met iemand over te praten, dus bij nader inzien is dit misschien wel even goed. Mijn man heeft een aantal jaren terug veel en vaak drugs gebruikt. Ik as toen nog niet in de picture. Dit deed hij vooral tijdens de verbouwing van zijn huis en met bepaalde vrienden. Hij heeft met dit verteld toen we samen begonnen en ik respecteerde zijn eerlijkheid enorm. Hij vertelde dat hij dit niet meer deed. Achteraf bleek dit niet zo te zijn en kwam ik er na een jaar achter dat er meerdere momenten zijn geweest waarop hij terug is gevallen en hierover gelogen heeft. Hij vertelde me steeds korte stukjes en nooit het hele verhaal met de geschiedenis erbij. Ook niet als ik hier specifiek naar vroeg. Meerdere keren is gebleken dat zijn verhalen niet klopten en hij er dingen uit liet. Wel bleek, gelukkig, dat hij niet opnieuw gebruikte en de laatste keer bleef altijd de laatste keer (inmiddels 2 jaar terug). Nu heb ik door mijn hormonen nogal wat drang dingen die niet helemaal lekker zitten, goed te maken en duidelijk te willen hebben. Ook naar familie en vrienden, ben me hier aardig bewust van . In het gezien waar hij uitkomt liep het nooit helemaal lekker en daar vertelde hij weinig over. Omdat ik hem goed wil kennen, heb ik hem gevraagd mij dit toch allemaal te vertellen. Dit heeft hij een paar weken terug gedaan en dat was een fijn gesprek. Nu zat het mij enorm dwars dat ik de hele geschiedenis van het drugsgebruik niet kende en dat alle losse verhalen niet samenhangend waren. Uiteindelijk bleek dat er een heleboel was dat hij me niet eerder verteld heeft en dat mijn nare gevoelens van toentertijd helemaal terecht waren. Sindsdien ben ik zo kwaad en teleurgesteld. Voor de zoveelste keer bleek het verhaal niet te kloppen. Ik weet dat het inmiddels 2 jaar geleden is dat dit speelde en weet dat hij nu niet meer gebruikt. Maar waarom is hij niet eerlijk geweest? Ik had toch al lang bewezen dat ik niet weg zou lopen... Hoewel ik normaliter best nuchter en relativerend ben, heb ik last van paniekaanvallen (tenminste, ik denk dat dat het is) en maak ik me zorgen om m'n ventje. Ik kan goed uiten wat me dwars zit en dat zeg ik hem ook hardop. Hij reageert niet veel en is natuurlijk ook weinig thuis ivm het huis. Even weet ik niet hoe ik verder moet... Poeh, lucht wel een beetje op dat ik het in elk geval even kwijt ben.
Aaaaah, das sneu Jody! Ik hoop dat ze er nu wel zijn! Misschien gingen ze even schuilen onderweg vanwege de regen... Trouwens, mijn datum klopt bijijijijna, 1 dagje eerder . Bevallingslijst: 19 september 2011 - Denise 11 oktober 2011 - Brenda, Maaike 18 oktober 2011 - Jody 9 november 2011 - Astrid 17 februari 2012 - Saskia
das een moeilijke situatie zeg! een verslaving van dien aard....moeilijk om mee te dealen blijven praten en weet uit eigen ervaring (eetverslaving) dat deze mensen er zelf niet graag over praten heel veel sterkte gewenst!
Dank je, Maaike. Ik wil inderdaad graag blijven praten, dat is de manier waarop ik met dingen omga. Maar hij zo min mogelijk inderdaad. Goed dat je het vanuit die kant belicht en stoer dat je dat hier op durft te schrijven.