Ik ben er heel benieuwd naar, denk ook dat we er echt wat aan hebben! Ben er in mijn hoofd echt druk mee bezig, dat bevallen.
Jeetje meiden, ben ik er weer eens zijn jullie allemaal weg... Sas zeker nog druk met het kamertje en Jody en Denise moe van het zwemmen. Of zijjn jullie gewoon stil zodat we morgen nog wat te bespreken hebben? Goed de reacties gelezen en naar de tips geluisterd. Inmiddels een gesprek gehad (bijna zonder tranen!) en ik heb heel duidelijk uitgelegd waar ik me nu nog zorgen om maak. Ook aan mezelf (en hem) toegegeven dat ik degene ben die erom gevraagd heeft en dat ik dit al die tijd al wilde weten, en me ook moet focussen op dat ik wel weet dat dat nu niet meer zo is. Hij heeft uit kunnen leggen dat het niet reageren vooral komt omdat hij dicht slaat en dan niet alleen dicht, maar helemaal uit. De dingen waar hij op terug zou moeten komen, slaat hij dan niet op en hij kwam zelf met het idee op zo'n moment het op te schrijven, zodat hij er later over na kan denken er wel op terug kan komen. Nog niet al m'n zorgen zijn weg, maar het gaat al beter .
Dat klinkt goed! Jullie komen er wel Net nog even met mijn mannetje gebeld En hij komt helaas pas thuis wrs als ik al naar mij werk ben vertrokken En uit mijn werk ga ik meteen door naar haarlem Nou ja dan maar in de middag niet te laat maken Ik ga straks lekker het laatste nachtje wegslapen Tot morgen De appelaar he En dan nobel
He verdorie, das nou net vervelend! Gelukkig zie je hem morgenavond wel weer . Weltrusten en tot morgen! Spannend he!
Ja best wel Maar ik ga er altijd maar weer vanuit als ik het echt niet leuk vind ik weer wegkan En dat is me nog NOOIT overkomen Dus het gaat vast heel gezellig worden
Hè meiden..!! Ik was lekker bij paps en mams blijven eten en heerlijk verwend) Redhead fijn om te lezen dat jullie goed gesproken hebben, wat zal dat je opluchten..! Heerlijk meissie... En probeer vertouwen te hebben hoe moeilijk het soms ook is....
Meiden! Wat heb ik jullie gemist zeg! Gister te druk gehad om te ZP-en, kreeg alweer afkickverschijnselen! En ja hoor, inene 15 pagina's erbij! Haha, had een hoop bij te lezen. NOG 1 NACHTJE!!!
Ik ben er ook erg benieuwd naar, vind het erg fijn dat er zo'n avond is die helemaal daar aan gewijd is. Dan heb ik ook wel het idee dat alles verteld wordt... Sorry, ik was bij mijn moeder en ik heb net ontzettende last van mijn buik gehad. Had een soort van krampen en ik maakte me een beetje zorgen. Dus even de vk gebeld en vervolgens Bren even goed uitgelegd hoe ze moet rijden naar mij toe. Maar ik ben er nu! Heel goed dat je je gevoelens nog even goed op tafel hebt gelegd, meis! En dat je je nu al wel iets beter voelt. Hoop dat het binnenkort helemaal verdwenen zal zijn voor je, want dit is natuurlijk onwijs klote. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat het niet leuk gaat worden! Nou ja goed, ik heb de meeste van jullie natuurlijk al ontmoet inmiddels, dus ik weet eigenlijk wel zeker dat het gezellig gaat worden! Anni!! Je bent weer eens online!! Ik ben nou wel heeeeeel erg benieuwd of je al getest hebt!!!!!!! VERTEL!!!!
@Sas: Ik las net dat je eventueel last hebt van eczeem/zwangerschapspjeuk. Ik mag zelf vanwege allergie geen corticosteroïden, dus mag gene hydrocortisonzalf. Ik gebruik cetomacrogol-creme, dat mag ook als je zwanger bent. Tis eigenlijk gewoon een soort vettige zalf, die helpt tegen blaasjes/bultjes/jeuk. Wie weet kan je dat aan de HA vragen?
Hihi was ik ook wel van plan hoor! Ook als de teleurstelling er is, mogen jullie me troosten Mijn mama zei gister; en dan morgen, zit je tussen 6 zwangere meiden. Vind je dat niet confronterend? En eigenlijk toen ze dat zei dacht ik; hmm misschien wel Had er niet zo bij nagedacht tot haar opmerking. Maar ik moet er maar mee dealen dat er meer zwangere vrouwen op deze wereld zijn! Gelukkig heb ik jullie!
Echt bizar hoe lang jij dat volhoudt!! Bij mij waren er waarschijnlijk al 3 testen doorheen inmiddels... Ik ben zooooo benieuwd!!!! Zou echt zo super zijn!!!
Whaha, maar ja, bij gebrek aan testen word het lastig he Dus moest wel. Maar mijn geduld is grooooot Dat weet ik nu dus wel. Maar misschien ook omdat ik bang ben dat ik weer eens een strrrralend witte test tegemoet zie
Tuurlijk zullen wij je dan troosten. We zijn superblij voor je en we gaan een theefeestje bouwen als het positief is en als het negatief is dan zullen we je troosten. Uiteraard! En ik kan me voorstellen dat het dan inderdaad wat confronterend moet zijn...
Ach, ik ben een grote stoere meid, dus ik zet me daar wel overheen. Komt goed Moet wel een gezellige meeting blijven natuurlijk! Waar zijn trouwens de andere meiden? Al op één oor?
Ja dat snap ik... je bent al zo vaak teleurgesteld... maar we houden hoop!! En de eerste test deze ronde was natuurlijk al een wat minder licht streepje dan de vorige keer. Dus dat is natuurlijk al een goed teken en dan natuurlijk je kwaaltjes erbij... ik heb er vertrouwen in! Ik ga hard, heel hard duimen op goed nieuws morgen!
Ik ook! Duimen duimen duimen maar! Meis, ik ga naar mijn bedje toe, heb morgen nog wel wat dingen te doen voordat ik naar de HT ga! Heb er echt zoooo veel zin in! Dat het morgen al zover is, wauw! Welterusten! ps. we hebben weer een meelezer