Ahhhhhhh NEEEEEEEE, Anni!!!! Dat ga je toch niet menen, hè?! Wat is dat nou voor rotuitslag??? Echt superklote weer!! Tuurlijk voel je je superklote nu, meis!! Ik hoop dat je het strakkies niet te moeilijk vindt om tussen ons in te zitten... Daar kan ik me namelijk wel iets bij indenken. Maar we gaan het vast niet de hele tijd over baby's hebben en lekker smullen van al het lekkers! Hoop dat we je een beetje kunnen opbeuren... Maar eerst ff je ei kwijt straks hoor!!
En Redhead, mijn buik... Geen idee wat er mee was. Deed ontzettende pijn voor een paar uurtjes. De vk gebeld, maar die JSF niet het vermoeden dat het iets ernstigs was en gelijk daarna was het ook eigenlijk weg. Heel vreemd... Maar het is weer oké!
je ijzer was goed toch? Hebben ze ook nog gekeken naar vitaminen terkorten? of komt dit puur door die nacht slecht slapen?
Normaal gesproken kon ik na een nacht slecht slapen best nog een dagje door, maar sinds het zwanger zijn gaat dat steeds moeilijker. Nu helemaal, omdat die buik ook echt zwaar wordt. Denk niet dat er wat mis is hoor, Jody. Hoogzwanger, that's it !
hihi redbulletje jody? Helpen ook goed Ach, ik moet me daar maar over heen zetten! Het word gewoon superrrrgezellig! Ik ga boodchappen doen. Tot straks op de high tea lieverds! *knuf*
Sterkte An, en tot strakkies! Het wordt ook gezellig, dat weet ik zeker . Zo, afwasje gedaan, ontbijtje gemaakt en nu lekker even installeren voor de tv.
Klopt, ijzer was goed... geen zwangerschapssuiker... Nee, komt door deze geweldige nacht. Heb echt de halve nacht wakker gelegen. Dat jullie geen last hebben gehad van de warmte. Pffff ik zweette me rot!
Dikke knuffel terug, An! Tot straks en je hebt alle reden om hard te balen, meis. Het wordt sowieso gezellig straks! Ik ga ook even douchen en aankleden, moet nog een hoop doen! Tot strakkies!!
Ik ben niet van de valse hoop, echt niet. Maar ik weet dat ze geen voorgedrukt streepje hebben, dus als er ook maar heel licht iets staat er wel iets is of geweest is. Daarnaast werkte die kleretesten niet bij mij . Stomme vage lijntjes, bah!
gnffl Die testen zijn ook rampzalig! had een positieve cb digital, die heb ik uit wanhoop gekocht na een stapel van een stuk of 5/6 twijfeltesten. Daarna wel doorgegaan met twijfeltesten want ik wilde een dikke vette ositieve streep zien. Heeft me uiteindelijk nog een week ofzo na die cb gekost voordat ik een hele dike posi test in handen had.
Grrrr, vervelend he! Ik heb ze niet meer gedaan, ik was te boos op dat ene kreng! Toen die van CB gedaan, waar je zo'n kruisje mee krijgt. De eerste die ik deed was ook nog niet knallend, maar wel duidelijk! Pas na anderhalve week heb ik de tweede ook nog gedaan, kon het niet laten, en toen was ie pas echt duidelijk!
Kloteklotekloteklote...!!!! Dat is het enige wat in me op komt..!!! Wat ontzettend balen ann, bahhhhhhhhhhhh En meissie kom op probeer wel positief te blijven al is dat zo ontzettend moeilijk, maar jij krijgt ook echt ooit een test met streepjes alleen moeten jij en je vriend er iets langer op wachten...! Wat ik zou doen is echt een afspraak maken bij je dokter als je vriend hier ook achter staat en dan te vragen of hij je zou willen doorsturen.( en dan zeggen tegen de arts dat je langer dan een jaar bezig bent ) Dan wordt jij onderzocht je vriend zijn zaad wordt onderzocht dan weet je in iederegeval hoe of wat...... Geeft jou een hele dikke knuffel...!!! Redhead fijn dat je je beter voelt meissie en hier hoef je zeker niet sterk te zijn! Jody wat klote zeg dat je zo rot geslapen hebt! En warm was het zeker vannacht bahhhhh Geen last meer gehad van je buik? Misschien is je meisje aan het indalen??
Ik ga nog even langs de Trade Studio zo denk ik. Kijken of er nog leuke aanbiedingen zijn. Gaat er iemand mee?