Was zeker gezellig!! Ik kan niet wachten tot de volgende meeting! En Anni: nogmaals hardstikke bedankt voor het leuke rompertje!! Ik was helemaal vergeten je nogmaals te bedanken op het einde, maar ik vond het superlief van je, meis!!! Echt heel leuk!!
Ja echt heel leuk, en idd nogmaals bedankt. Ik denk echt nooit aan dat soort dingen, ben ik echt te suf voor ofzo
Ik vond het ook erg gezellig meiden! Enne, geen dank hoor. Ik ben dan zo'n mutsie die dat al dagen van te voren bekokstooft, vind het altijd leuk als je een herinnering hebt van een leuke gebeurtenis
gnffl hij is erg leuk Lief hier snapt het trouwens ook niet hoor, ik liet het rompertje zien en het eerste wat hij vroeg was hoeveel kostte je dat? Die kan er neit zo bij dat sommige mensen gewoon echt lief en aardig doen
tjsa ik snapte de vraag ook totaal niet! ik zat hem echt aan te kijken alsof ik iets heel raars of doms zag... en hij snapte niet waarom ik zo raar keek ach, mannen!
Haha mannen snappen het inderdaad vaak niet Die van mij snapte ook niet waarom ik dit moest knutselen voor jullie. Maar toen ik thuis kwam vroeg ie wel; En? Wat vonden ze ervan?
Meiden, ik heb nu 2 broodjes tonijnsalade op, maar heb lekkuuure trek! Straks maar es even kijken voor wat snaaiwerk hihi
Mijn vriend reageerde als volgt: Ahhhh wat onwijs lief van haar!! Dat vind ik nou echt superschattig en wat erg voor haar dat ze nou vanmorgen weer een teleurstelling had, ik heb het echt met haar te doen...
Meiden ik vond het echt super leuk en gezellig..!!!! Heb het echt naar me zin gehad...!!! En ann ook bij deze hartstikke bedankt voor het mooie rompertje, zo lief dat je daar aan gedacht hebt..!!!!!!!
ik heb net pas gegeten, pistoletje met kipsaté mmmmm ga nu lekker genieten van een kopje verse muntthee met honing
*Vangt M&M's!* Dankjewel! Lekker! Volgende keer probeer ik dichterbij te parkeren, wat een end lopen zeg! Had geen voetjes meer over toen ik bij de auto kwam hihi
Hahaha nee, als je inderdaad helemaal bij de zijlweg stond was het inderdaad nog ff een stukkie lopen! Maar je hebt het gered! Ik heb een foto van het rompertje net ff op facebook gezet. Ik wilde je taggen, maar dacht doe het maar niet op facebook... of had dat niet uitgemaakt?