Hoi meiden, de vk gaf aan dat mijn baarmoeder overprikkeld is, dus ik ben te druk, aangegeven dat dat niet kan,omdat ik door bi ben gestopt met druk doen en werken, toen zei ze dat ik niet perce druk hoef te zijn maar dat blijkbaar mijn lijf en baarmoeder het heel zwaar heeft met mijn zwangerschap, en doordaat me buik hard is voel je de beeb slecht, die schopt namelijk niet door de harde buik Nu moet ik opletten of mijn buik zacht wordt en of ik dan de beeb voel, als dat tot vanavond nog niet zo is dan moet ik weer bellen
Dat klinkt vervelend, Denise... Wat betekent het als je buik vanavond niet zachter is? Inmiddels onderweg in de bus!
Goed zo! Het lijkt wel of we het nooit goed kunnen doen! Zo, na een beetje verdwalen, heb ik het zwembad gevonden! Ben benieuwd!
Denise, hoe is het gegaan met je harde buiken? Heb je je meisje wat meer gevoeld vandaag? Het was erg gezellig met zwemmen, meiden! Uiteindelijk liepen Bren en ik pas rond half 4 het zwembad uit en ben ik nog even langs mijn pa gereden, daar reed ik namelijk praktisch langs. Wilde eigenlijk nog het eea doen vanmiddag, maar mijn vader heeft een nieuwe auto en die wilde ik wel graag even zien en ik had mijn pa ook al een tijdje niet meer gezien dus even bijgekletst met hem en mijn stiefmoeder. Uiteindelijk was ik 17:00 thuis en heb ik net op tijd het eten afgekregen voordat mijn vriend thuis kwam. Druk, maar erg gezellig dagje vandaag dus!! Net zag ik in mijn mail de definitieve opmaak van het geboortekaartje voorbij komen en ik ben er helemaal blij mee!! Alleen de geboortegegevens en de foto's moeten worden aangepast als ze er is. Maar verder is het wel helemaal klaar nu! Ik ben er erg blij mee!!
Zo, ik trek ook net de deur achter me dicht... Moet em zo wel weer open doen, omdat ik nog naar de brievenbus moet. Het zwemmen was inderdaad erg gezellig! Had best even wat langer willen blijven zitten, maar helaas moest er getekend worden . Haha, ik heb ook zo'n middag gehad, Jody! Nog even langs een vriendinnetje geweest na het tekenen, omdat m'n fiets toch zo dicht bij haar huis stond. Net pas boodschappen gedaan... Was het een mooie auto? Ben ook wel benieuwd, Denise! En jij nog veel plezier vanavond Bren .
Ooeeeh, nou ben ik heel nieuwsgierig naar je kaartje, Jody! Of zal ik alvast bang moeten worden van het kaartje van Bren...
Ja was zeker een mooie auto! Een Kia Sportage, haha mijn vader in zo'n dikke bak, geweldig! Was het gezellig met je vriendin, Redhead? En met jouw vriendin ook, Bren?
Buik is nog steeds wel wat hard maar voel mijn kleine meisje sinds vanmiddag wel weer goed. Ze is nu ook lekker druk in de weer, gelukkig maar. Bij de eerste hard eschop stonden de tranen in mijn ogen, zo blij was ik Wat fijn dat zwemmen leuk was, volgende week ga ik denk wel mee, zwemmen is leuk. Ik ga ook even kijken wanneer zwangerschapzen weer begint, dat is namelijk ook erg leuk
Oooooh, gelukkig maar, Denise! Hoe staat het eigenlijk met de dikke buiken verkiezing? Ik ga toch maar weer eens kijken zo . Dat zijn inderdaad mooie auto's! Zo, m'n lasagne maar eens uit de oven halen, honger! En een serietje aan.
Gelukkig Denise! Ik kan me voorstellen dat de tranen je in de ogen sprongen toen ze een harde schop gaf! Je zit daar toch mee in je maag... Gezellig dat je volgende week mee gaat!
Ik heb net gegeten, maar heb weer honger. Mijn vriend gaat nu ff langs iemand die wat dingetjes aan zijn motor gaat fixen en neemt op de terugweg lekker m&m's mee!
Jummie! Nou hadden we in het in het zwembad ergens over en dat moest ik vandaag nog doen en ik weet niet meer wat .
Uhm... ik zou het ook echt ff niet weten eerlijk gezegd... maar mijn geheugen is ook echt een zeef op het moment... misschien dat Brenda het nog weet? Haha
Ja het is hier wel stil inderdaad... ik moet ook even de deur uit. Ben er later weer. Sport ze, Anni!!