Noenz, gefeliciteerd en welkom! Een aantal pagina's terug staat een overzicht van wanneer wie is uitgerekend en ook in de handtekeningen van allemaal kan je dat zien. Denise, waar gaan jullie sushi eten? Durf je dat bij een restaurant? Eet je dan ook gewoon alles? Bren, er al over uit wat je gaat eten?
Noenz, ik weet niet waar in Haarlem je woont, maar als je vlakbij Heemstede woont dan is misschien het Ooijevaarsnest een optie voor je. Ik zit daar en ben er super tevreden over.
en ik zit bij verloskundigen praktijk haarlem noord, daar zitten er maar 3, waarvan er ook nog eentje parttime werkt, ik leer ze dus goed kennen en het izjn niet zo veel gezichten, vondt ik wel belangrijk. Tot nu toe hele goede ervaringen!
Ff rustig aan dan maar, Astrid! Ff je buik weer laten ontharden! Ik zal van het weekend wel ff wat foto's maken en op Facebook zetten. Maar denk niet dat je haar kent hoor! Ze woont hier heeeeel ver vandaan of was je gewoon nieuwsgierig? Wel lekker dat je je boodschapjes binnen hebt! Ik hen mezelf er niet toe kunnen zetten vandaag... Morgen maar! Wel grappig dat ineens precies na de high tea zich 3 nieuwe meiden aanmelden bij het topic, terwijl we zo lang doorvoor met z'n 7en hebben gepraat, haha
Ik dacht dat je zei dat je nichtje bij Hairzone werkt... Even teruglezen, denk dat ik weer wat door elkaar gehaald heb. Ik krijg de perforator niet open. Grrrrrrr :x!
Whahaha ik denk al... ik ken die hele zaak niet! Ik had het over Salon B (mijn kapper) en over het nichtje van mijn vriend die hier vanuit Amerika is van het weekend. Ik dacht al: hoe ziet je nichtje er uit? Ik dacht je bent nieuwsgierig!
Ja inderdaad jody is toch heel toevallig..!!! Ik ga zalm eten met rode pesto en monchou en aardappel schijfjes.! Ik hoop dat dit erin blijft daarom ook voor vis gekozen is even voed voor de baby.. Heb namelijk alles weer eruit gespuugd dus heb een minder dagje vandaag..!!! Ik heb ook even Nathan zijn nichtje opgezocht maar de foto is inderdaad best onduidelijk.... Redhead doe je nu weer lekker rustig aan??
Dat klinkt superlekker, Bren! Heerlijk! En dat had je nog liggen thuis? Of ben je toch ff een boodschapje gaan doen? Wat naar dat je je weer zo slecht voelt vandaag. Hoop dat je avondeten er inderdaad wel in blijft, meis!! En het nichtje van Nate heeft inderdaad een beetje een onduidelijke foto op haar profiel, maar goed... ze werkt toch niet in de stad. haha misverstandje
Ennuh wij hebben net trouwens Turkse pizza besteld. Sushi eten we vanavond wel als snacks. Geen zin om te maken nu, hahaha. Erg he maar ik ben echt gebroken!! En mijn vriend heeft ook slecht geslapen en is ook vet moe, dus die heeft ook geen zin om het te maken. Dus dan maar weer bestellen, hehe.
ben ook moe hoor vandaag! veel gedaan uiteindelijk ma toch. Als jullie nog dingen nodig hebben trouwens, ze hebben momenteel een opheffingsuitverkoop bij Gardo in Velserbbroek vanwege dat ze gaan verbouwen. Idd een rommelige winkel maar die autostoelen die we hebben gekocht waren beide meer dan 50 euro afgeprijsd. Niet alles is zo goedkoop maar de duurdere dingen dus wel (juist die dingen waarvan ik verwacht dat jullie ze al hebben ) stoeltje staat trouwens net op fb
hier trouwens aardappeltjes met spinazi a la creme en worst, lief staat te koken hij had geen zin in pizza en ik wilde neit koken... had ie nog bedacht dat hij wel een blikje knakworsten kon halen, soepje kon opwarmen en dan brood eten maar ik zei dat ik toch wat vitaminen naar binnen moest werken (had sla bij de pizza klaar gemakt, da kan natuurlijk ook bij brood en soep, maar laat hem dat maar niet horen )