Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Thnx meis! Tot straks!

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    We zitten een programma over gangsters te kijken wat we hadden opgenomem, is behoorlijk intressant.
    Gewoon lekker met een koppie thee op de bank :)

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik weet het weer, het aanvragen van het kraampakket!

Sportze Anni!

4. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hee hier was ik..!!

Ik vond het ook echt heel gezellig..!!
    Was echt even lekker..!! En jullie waren helemaal niet eng:))))

Ik wou net zeggen redhead je kraampakket is het gelukt??
    Kom ik vanmiddag thuis is het kraampakket geleverd dus heb hem nu ook in huis...
    Ja ben ook heel benieuwd naar jou kaartje hahha zal toch wat zijn hè??? :)))

Jody leuk dat je even langs je pa bent geweest en dat is zeker een mooie bak..!!!! En weer even lekker bij gekletst..!
    En waren de m&m's lekker??

Denise fijn dat je je meisje weer gevoelt hebt wat een spanning kan het met zich mee brengen hè?? Bahh

Ann heb je lekker gesport??

Was erg gezellig ze is net weg hebben lekker gegeten en gekletst dus was geslaagd..!
    Nu lekker met de voetjes ophoog en nog even relaxen..!!

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Inderdaad Redhead!! Klopt!
    Gelukkig ben je er zelf nog opgekomen!! ;)

De m&m's waren zeker erg lekker! Zit er eigenlijk net pas van te eten... Ik moest net snel de deur uit omdat ik me ook een beetje zorgen maakte over de bewegingen van die kleine. Voelde haar lang niet zo goed en veel bewegen als normaal en ik dacht dat het na het eten wel beter zou zijn zoals dat eigenlijk altijd is. Maar na het eten voelde ik niks.
    Dus ik belde de verloskundige voor de zekerheid op en die zei dat ik gelijk langs moest komen. Dus ik daar heen, hartje geluisterd en echo gehad. Leek allemaal goed te zijn, maar het protocol is dat ze moeten doorverwijzen naar het ziekenhuis.

Dus wij daar heen, net 1,5 uur aan zo'n apparaat gelegen voor de hartslag en bewegingen van de beeb en ook daar weer een echo gehad. En natuurlijk begint mevrouwtje daar toch actief te doen. Zo actief dat de dokter verbaasd was dat een baby dat met 31 weken al is. Maar ze zei ook dat waarschijnlijk alle actie er nu uit kwam omdat mevrouwtje lekker heeft liggen slapen de hele dag.

Maar goed, we weten nu wel dat ze al is ingedaald, wat ook wel vroeg is met 31 weken en dat ik voldoende vruchtwater heb en alles verder in orde is. Nu is ze ook weer lekker actief.... niet te geloven, he!? haha

6. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poehhhh jeetje jody wel fijn om even te horen hoor..!!
    Jou meisje ook al aan het indalen...wat wordt het spannend hè...

Maar ligt vast aan het weer???
    Mijn mannetje is nu net pas actief begon me ook zorgen te maken en gelukkig laat ie nu goed van zich horen gek toch hè?

7. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Trouwens was je vriend wel mee??
    En goed dat je toch gebeld hebt..!!

8. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja zeker even fijn om te horen!! :D
    Maar het is logisch dat ik die kleine over het algemeen ook veel minder voel, gezien mijn placenta over de gehele voorkant van mijn buik ligt. Dus ik voel veel minder dan een ander waarbij de placenta niet aan de voorkant ligt. Maar dit was wel echt extreem weinig... maar er is me echt op het hart gedrukt dat als ik dit nog een keer heb om gewoon weer te bellen en dan moet ik weer langskomen. Zowel de vk als de arts zeiden dat ik beter te vroeg en te vaak moet bellen als dat het de volgende keer wel eventueel te laat is. Dus dat doe ik dan ook maar. ;)

Maar gelukkig voel jij je ventje inmiddels ook weer goed bewegen, Bren. Heel vervelend als dat niet gebeurt voor zo'n lange tijd.

Ja, ik ben op zich wel blij dat die kleine al is ingedaald, want de kans dat ze nu nog in een stuit komt te liggen is nu echt wel minimaal. :D

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Mijn vriend was niet mee naar vk, want ik belde de vk toen hij weg was en ik moest echt gelijk komen. Maar ik heb het gelukkig wel zo kunnen regelen dat hij mee kon naar het ziekenhuis. :)

10. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel goed van ze hoor jody..!! En ze hebben groot gelijk..!
    Wat zul je even geschrokken zijn zeg bahhh

11. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hartstikke goed..! Kan me namelijk wel voorstellen dat je dat samen wilt doen.

12. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja hele fijne, vriendelijke, behulpzame mensen daar.
    Heb trouwens ook gelijk een rondleiding mogen krijgen in de kraamsuites van het KG. Super de luxe is dat, zeg! Ik denk dat ik er wel over uit ben dat ik daar wil bevallen! :) Ook vanwege de lieve mensen daar, echt top!!

13. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow wat goed zeg..!!! En fijn dat je er een goed gevoel bij hebt..! En lieve mensen helpen zeker..
    Moet je, je nu nog wel inschrijven??

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja volgens mij nog wel. Maar dat was me niet helemaal duidelijk... ach het zit hier letterlijk om de hoek, dus ik rij morgen wel even langs. :)

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja even voor de zekerheid je hebt helemaal gelijk..!! En lekker rustig aan doen..!!

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Was ik weer!
    Sporten was weer lekker, voel me echt lekker afgemat :D

Sorry meiden als ik af en toe niet zo op jullie reageer, maar weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet reageren :)
    Ben nog helemaal niet thuis in de dingen die jullie nu meemaken/moeten regelen, dus vind dat soms moeilijk.
    Vind het soms zo lullig als ik er weer overheen klets, maar dat is meer uit onwetendheid...
    Weet niet of jullie je er aan stoorden, maar wilde het toch even kwijt :)

17. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ahhh Anni, dat is wel heel erg lief van je dat je dat zegt!!!
    Ik stoorde me er persoonlijk niet aan, hoor! Was me eerlijk gezegd ook niet echt opgevallen van je... ik vind eigenlijk altijd juist dat je altijd overal wel op reageert van anderen, hoor!!

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ja ik probeer het altijd wel, maar sommige dingen denk ik wel eens; hoe moet ik hier op reageren? omdat ik gewoon geen bal verstand van heb! :)
    Maar het viel niet eens op, was denk ik toch mijn eigen gevoel...
    Alleen wilde ik het toch even kwijt, just in case :)

Ik moet eigenlijk naar bed, maar ik heb zo geen zak zin :D

19. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Haha nou het was mij niet opgevallen van je en mocht het nog eventueel op gaan vallen, dan weten we nu hoe het komt. haha
    Nee logisch toch, meis! Heel begrijpelijk hoor!

20. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    En ja, wij moeten eigenlijk ook naar bed. Maar ik heb ook geen zin!!

Deel Deze Pagina