Nope, niks meer nodig. We zijn van alles voorzien inmiddels, maar bedankt voor de tip! Spinazie a la creme vind ik toch wel zo onwijs ranzig!! Yak! Verse spinazie daarentegen.... Yummie! Maar eet smakelijk dan allemaal!
Ja alles eruit..! Snik snik Had al niet veel gegeten hoor 2 broodjes en appel en kiwi maar ook dat ging dus niet goed... Ga zo lekker me eten maken...op hoop van zegen... Jody ik heb boodschapjes gedaan ik had dit niet in huis, was wel even lekker een frisse neus.. Heerlijk eten besteld en een hele goede keus sushi voor vanavond hmmmmmmmmmm Ik wilde eigenlijk nog de babykleertjes strijken maar denk toch dat ik dat niet meer ga doen, ben gesloopt.! Hahah Lekker sas en gezond..!!
Ja verse spinazie is heerlijk..!!! Al eten wij dat echt bijna niet mijn vriend vind het niet lekker....
ik vindt altijd dat je een soort stroef laagje op je tanden krijgt van verse spinazi... of maakte mijn moeder het dan gewoon niet goed klaar? ow bren, dat wilde ik eigenlijk nog vragen bij de thee maar t ontschoot me helemaal, daarbij denk ik dat het neit zo is ma goed, heb jij toevallig heel lang geleden op de norholm gewoond?
Hoop dat je je eten goed binnen houdt vanavond, Bren! Nou, ik weer op naar Cruquius voor behang. Nu wel met succes hoop ik...
sas nee, ik heb hiervoor 5 jaar in amsterdam gewoond en daarvoor in purmerend.... redhead succes ben benieud wat het wordt..!!
jaa dat begrijp ik sas het zal verschijnlijk een gesprongen vaatje zijn als je het niet vertrouwt de vk bellen hoor
Succes met het behang uitzoeken, As! Hoop dat je goed slaagt! Wij hebben ons behang en verf daar ook gehaald. Dat het je opvalt Bren! Dank je wel, zag dat ik nog steeds die oude foto had staan, dus ik had 'm inderdaad maar ff aangepast. Was het eten lekker? Oh dat is inderdaad wel ff schrikken Sas, maar volgens mij komt dat vrij vaak voor en in dit stadium hoef je je volgens mij niet meer zoveel zorgen te maken. Maar je kan altijd ff je vk bellen als het je niet lekker zit...
dat idee had ik gelukkig ook al ben gelukkig vrij nuchter van mezelf, laat me niet zo snle op de kast jagen... soms loop ik dus ook veel te lang door met serieuze klachten.
Ja was best goed te doen! Maar zit nu wel heel vol! Vraag me af of ik vanavond nog sushi wil, haha Mooi dat jij ook lekker hebt gegeten, Bren! Had je nog gekeken voor de kaartjes?
Gelukkig sas! Haha jody wedden dat je straks sushi wil???? Nee nog niet gekeken maar ik kijk nu steeds vanaf me tel heb geen zin om de comp aan te zetten dus ga dat nog even doen op me gemakkie.... Ik kan maandag wel het proefdruk ophalen van het geboortekaartje ben benieuwd...
Meiden, ik wil even wat weten van jullie. Soms als die kleine beweegt dan lijkt het net of er iets knakt ofzo van binnen... Heel raar. Net alsof d'r teentjes dan bijvoorbeeld dubbelklappen langs mijn buikwand en dan knakken. Hebben jullie dat ook? Ik vraag me echt af of dit normaal is!!
Ahh ben zo moe..!! Ga denk ik lekker optijd naar bed en daar lekker tv kijken..! Ik ga morgen in de middag trouwens naar me werk me baas had me gebeld of ik het leuk vond om nog iets te drinken ze wilde me graag nog even zien voor ik beval...dus ga daar morgen heen....
Jody ik heb dat niet, maar ik heb nu al een paar keer een topic gelezen waarbij er meer vrouwen waren die dat ook hadden.. Het kan geen kwaad en vaak weet je niet wat het is..anders moet je is kijken of je zo een topic kan vinden zal zo is voor je kijken...