Je hebt helemaal gelijk Bren! Als je je telefoon maar meeneemt, haha! Wat vreemd hè dat de een dat wel heeft en de ander niet... Vraag me echt af wat het is!!
t zou toch geweldig zijn als ze die smartphone's zo ver kregen dat ze ook te gebruiken waren als doptone en echo apparaat heb op die van mij nota bene wel een metaal zoek app...
Tuurlijk gaat mijn telefoon mee hahaahhaha hoe bedoel je verslaafd!! Jody heb zitten kijken, maar kan nu even niet zo snel een topic ervan vinden, maar heb er wel een paar voorbij zien komen. Als je naar je verloskundige moet vraag het dan ook daar even...
Ja ga ik zeker doen! Bedankt voor het kijken, Bren!! Zijn jullie ook Hollands got talent aan het kijken? Een van The Angels is een oud klasgenootje van mij: Cindy. Die blonde die net aan het woord was na de act. Echt grappig!
Wat grappig zeg..! Ja het zag er ook mooi uit, al zag je wel een paar missers..! Ze hebben het wel goed gedaan..!!!
Poeh jody de wedstrijd duurt volgens mij tot 10 uur hij is met de auto dus kan niet drinken dus denk dat hij niet heel laat is...
Brrrr, Sas. Hoewel je eigenlijk weet dat er niets aan de hand is, zou ik ook schrikken... Wij weer thuis en in anderhalf uur 4 lampen, behang voor 2 kamers, spotjes voor in de keuken en een carkit voor m'n telefoon (met navigatie) gekocht. Dan ben ik vast nog wat vergeten... Eten binnen gehouden, Bren?
Mooi dat je zo goed geslaagd bent, As!! Weet je wat trouwens zo grappig is? Dat ze meeste niet meer terugkomen nadat ze hier 1 keer wat hebben geschreven! Gisteren 2 nieuwe en vandaag ook weer 1. Ik ben benieuwd hoeveel daar nog van terug gaan komen!
Misschien schrikken we af . Wat een maf gevoel trouwens wat je omschrijft, Jody. Dat herken ik niet. Alleen voel af en toen bij m'n ribben iets en dan moet ik m'n rug rechten en hem even de ruimte geven.
Redhead ja gelukkig wel..!!! Je bent lekker geslaagd zeg heerlijk.! Wat voor behang heb je voor de babykamer?? Ben heel nieuwsgierig ))) Jody ja dat is al meerdere malen gebeurd he..! Ikke is ook heel benieuwd! Heb je eigenlijk al trek in sushi?