Wat fijn, een gezonde maaltijd rijker! Het behang is voor onze slaapkamer en het kamertje op de 1e verdieping dat over is. De kinderkamer is gestuukt dus die is nu warm wit met knalgroen . De vloer ligt er al in en de muursticker heb ik van de week besteld. Morgen de meubeltjes in elkaar zetten! Ik maak wel even een foto tussendoor .
Jazeker weten heel erg fijn.!! Ohja dat was waar ook..!! Jaa wij willen foto's zien..!!!!! Wat voor muurstickers heb je besteld???
Deze sticker. Ik weet nog niet zo goed hoe dat er verder uit gaat zien, maar ik hou van sprookjestaferelen. http://www.trendystickers.nl/nl/muurstickers/kinderkamer/avontuur/adventure_06.html Nou ja, druk... Bob heeft het druk, ik kan me nergens toe zetten!
Heh kan de link niet openen ben heel benieuwd.!!! Ja maar vergeet niet dat je een klein ventje in je buik hebt en dat erg zwaar is......en je moet veel regelen...!!
lig hier heerlijk film te kijken misschien vinden de nieuwe mensen het lastig om ons bij te benen? er wordt ook zoveel afgekakeld, misschien moeten we het volgende topic (wat volgens mij niet zo heel ver weg is ) maar het kippenhok van haarlem noemen ofzo
Zo kun je em vast beter zien . Bekijk bijlage 178504 Ik vind het lichamelijk inderdaad zoveel zwaarder worden. Ook echt met de dag. Ik kan me haast niet voorstellen dat ik vorige week nog keukenkastjes aan het soppen was... Maar me eraan overgeven lukt mentaal nog niet helemaal .
Precies redhead het wordt elke week zwaarder en het is wel echt het beste om eraan toe te geven...snap wel dat het moeilijk is maar je ervan afzetten, daar wordt het niet beter van...!! Welke film ben je aan het kijken sas??
Ik kon de link ook niet openen, maar ziet er leuk uit, meis! Ik vind het ook met de dag zwaarder worden! Snap precies wat je bedoelt! Ik zie net op het nieuws dat er een orkaan aan de oostkust van Amerika komt en daar woont de familie van mijn vriend!! Hij zal morgenavond beginnen en dan gaat zijn nichtje net vliegen!!! Niet te geloven, zeg!!!
ow das balen zeg Jody! pfff hier een film over een vrouwelijke bokser... ze ligt nu alleen met een dwarsleasie hoog in der nek in een revalidatiecentrum en wil van de beademing af..... pfff
Jody en nu dan? Kan ie wel contact krijgen met zijn familie??? Oh ja sas die ken ik..!! Is een mooie en goeie film...
hoop dat t goed komt hoor Jody! Ik ga de film afkijken en daarna lekker slapen. Fijne avond nog en slaap lekker!
Goedenavond! Net 18 pagina's gelezen, zag weer wat nieuwe dames voorbij komen, allebei zwanger! Zo voel ik me helemaal alleentjes met mijn niet zwangere status. Maar of ze ook blijven...? Oh ik vond de high tea echt zo gezellig meiden! Nu heb ik niet meer iets om naar af te tellen, dat is wel jammer! Even denken wat ik allemaal gelezen heb: @Bren: Wat vervelend van die misselijkheid meis, en dan moet je ook nog eens alleen eten. Is je avondeten erin gebleven? Want dat spugen is zo vervelend Knuf voor jou! @Jody: Ooh meis toch, wat een stress! Zag het vanmorgen op het nieuws, de mensen daar bereiden zich al voor op een heftige storm/orkaan... Hoop dat alles meevalt en dat je nichtje veilig aankomt! @Sas: Dat is wel even schrikken meis, van dat roze! Inderdaad even de vk bellen als het aanhoudt! @Redhead: Wat een poepige muursticker! Helemaal leuk! Sorry als ik ergens op ben vergeten te reageren, na 12 uur werk ben ik niet meer zo scherp. Maar gelukkig heb ik overmorgen vakantie