fijne dag gewenst op je werk borrel bren Hier had ik vanmorgen het idee heerlijk lang lui uit te slapen, toen ik het draaien en liggen zat was even aan lief gevraagd hoe laat het was, ik verwachtte minstens 12 uur, bleek het 10 uur te zijn :S Uitlapen zit er niet meer in sinds ik zwanger ben, ik snap der geen hol van! Gnffl Vanmiddag lekker naar friesland, op bezoek bij oma en tante, kan ik meteen emt mn bruidsmeisje t een en ander bespreken voor de Grote Dag Bruidsmeisje is mn nichtje van 15. vindt het zoo grappig, ik heb haar nog de fles gegeven toen ze klein was, dat gaat zei waarschijnlijk bij mijn kindje doen Alhoewel ik dan hopelijk wel een voeding meot afkolven mijn tante kon geen borstvoeding geven, die heeft op haar 16e een borstverkleining gehad, ik geloof dat ze dat dan wel jammer heeft gevonden... Noens, het is juist heerlijk hier te kletsen! iedereen snapt het ondanks dat ze het al hebben meegemaakt! en het leuke is, iedereen woont redelijk bij elkaar in de buurt en ik geloof dat bijna iedereen ook nog eens dezelfde leeftijd heeft ik ben hier begonnen met kletsen voor de zwangerschap... alhoewel t voor mij heel snel ging en ik dat dan dus niet verwachtte (geloof dat ik het nog steeds niet kan geloven) juist gezellig
Sorry meiden, sinds gistermiddag niet meer online geweest Wij zijn naae shabu shabu geweest en daar eet ik alles behalve de vissushis, dus keuzes zat Buurmeisje bij hairzone is een klein, mager blond meisje Tot toe inderdaad weg tevreden over vk aan het spaarne, welke vind jij minder As? Vandaag naar oma, nog even inwrijven dat het niet zo handig is om op vakantie te gaan Morgen ga ik iets leuks doen met moeder, nog even als moeder/dochter zeg maar en dat is nog geheim, dus ben benieuwd
Ben benieuwd of het nu beter lukt, Bren . 10.00 uur, das toch best uitslapen! Ik red het al heel lang niet meer en ben al blij als ik tot een uur of 8.30 uur slaap... Ritme, grumbl! Straks weer om 6.00 uur op, daar zie ik wel tegenop. Heeeeel veel plezier in Friesland, Sas! Lekker gegeten gisteren, Denise? En die oma van jou, ik ben benieuwd wat ze zegt! Zoals ze klonk toen je over haar vertelde, zal ze best zeker zijn van zichzelf . Wat leuk dat je samen met je moeder wat gaan doen! Al nieuwsgierig wat? Ik vind alleen Marieke niet zo heel fijn, maar dat kwam vooral door de intake. Inmiddels heb ik haar nog twee keer gezien en is ze best heel aardig. Moest gewoon even wennen . Zowaar al de was opgeruimd en de nieuwe in de wasmachine gedaan. Whoehoe me!
Goedemorgen meiden! Ja we gaan weer hard duimen voor Anni!! Heel hard!! Wat lief dat Bob voor je gestofzuigd heeft, As! Die van mij is nu heel lief boodschapjes aan het halen... hij wilde ff snel kaas halen voor tosti's en besloot toen maar gelijk alle boodschappen te halen. Heel lief! Dus ik heb net ff koffie gezet en ben met de familie in Amerika aan het communiceren. Het schijnt erger te worden dan ik dacht dat het voor hun zou zijn. Ze wonen op ongeveer 3 kwartier afstand van New York af, dus ik wist niet of zij er heel veel hinder van zouden ondervinden. Nou stuurde ze dus: Ja de orkaan komt hier naar toe en Chelsea der vlucht is cancelled (dat hebben wij net pas gehoort). All de airports in NY & NJ zijn dicht. Wij weten nog niet waneer Chelsea nou komt. Het hoort hier heel erg slecht te woorden, heel erg veel regen en ontzetend zwaare wind. Als wij de electriciteit niet verliesen dan laten wij jullie weten hoe alles hier gaat. Niet zo'n goed nieuws dus en toch wel wat reden om ons zorgen te maken... Hoop dat alles goed gaat daar... Bren, heb je het leuk gehad in Amsterdam? Of ben je daar nog gezellig? Hoop dat je niet te veel hinder van het slechte weer hebt gehad! En wat naar dat je zo slecht hebt geslapen, meis! Het was ook weer behoorlijk warm... Vanmiddag komen er weer een paar flinke buien aan, ook met onweer. Dus ik hoop niet op pukkelpoptaferelen op Mysteryland... Mijn stiefbroertje gaat er ook zo heen, maar ik weet nou niet of ik dat zo'n fijn idee vind eigenlijk... Hoop dat je lekker hebt gegeten, Denise. Ik heb ook echt zin om weer eens naar de Japanner te gaan! Noenz, het gaat de ene dag heel snel hier, de andere dag wat minder. De meeste zijn inderdaad al in een vergevorderd stadium, maar dat lijkt me juist fijn voor jou, zodat je je vragen af kan vuren.
Wat lief van em, Jody . Wat hebben we het toch goed soms! Jeetje, ik hoop dat het goed afloopt! Ik denk dat het wel heel prettig is dat ze van tevoren al voorbereidingen kunnen treffen en zich er ook mentaal op kunnen voorbereiden! We blijven het met je meevolgen!
Ja, dat hoop ik ook! Mijn vriend heeft daar ook jarenlang gewoond en heeft nog nooit zoiets meegemaakt... ook nog nooit van gehoord. Dus het is niet iets wat ze daar gewend zijn ook in dat gedeelte van Amerika...
Ja As buurmeisje heeft inderdaad net een kindje, meisje is nu 1. Ben heel nieuwsgierig naar wat we morgen gaan doen
Jeetje Jody wat een gedoe zeg rond NY, hoop dat het goed komt Marieke is die donkere toch, die heb ik maar 1 keer gezien. En ik heb een keer een stagaire gehad, toen Cecile erbij, bij haar zelf heb ik nog geen consult gehad
Hè meiden..!! Jeetje Jody wat een gedoe zeg en hoop dat je contact met hun kan houden....wat een stress zeg!! Ik sta nu op de bus te wachten om er heen te gaan..... Heb vandaag weer niks binnen kunnen houden voel me dus heel slap, wordt er zo moe van!! Me vriend is dus ook naar mysteryland en ben er ook niet heel blij mee, ben blij als het vanavond weer veilig thuis is!!
Toch heel veel plezier gewenst meis! Hoop dat het wel gezellig wordt!! En wat onwijs klote dat je weer niks binnen hebt gehouden!! Wou dat ik je een tip kon geven, maar ik zou er toch echt niks op weten... Ik kan me voorstellen dat je niet heel blij bent met je vriend zijn uitstapje naar mystery... Maar het zal vast wel goed gaan, niet te druk maken hè?!
Daar wasik weer Vermoeiende dagen eropzitten met slecht slapen Maar dat geeft niet Welkom aan de nieuwe meiden Meiden ik vond de high tea geweldig Lukt vast Nog wel een x om af te spreken Manlief had een leuk truitje en jasje meegemomen uit frankrijk Gelukkig ook best mijn smaak Alleen veeeeeeel te groot maar dat maakt niets uit Vandaag een lekker rustig dagje Maandag weer naar de gyn en dan nog 2 weekjes werken Ik zet bij mijn collega vast beschuiten en muisjes neer Kunnen zij smeren en uitdelen Gaan jullie nog iets leuks doen morgen?
Goedenavond! Ik heb; VAKANTIEEEEE!! Jeeej! Weer 2 weken tijd om helemaal tot rust te komen! Vanavond bij mijn ouders op bezoek, papa is vandaag jarig. Dus ik ben er morgen weer meiden! Fijne avond
Ann gefeliciteerd met de verjaardag van je papa..!! En joehoeeee vakantie heerlijk lekker tot rust komen..! Was wel even gezellig op me werk, we hadden ergens wat gedronken..heb nog een mandje gekregen met allemaal kleine dingen erin hartstikke lief..! Ben wel heel erg moe...is toch wel slopend zo lang onderweg zijn haha Jullie allemaal een lekker dagje gehad??
Gefeliciteerd Anni, met je vader! En eindelijk vakantie!! Lang naar uitgekeken! Mooi dat het wel gezellig was, Bren! En wat lief dat je een mandje hebt gehad met leuke dingetjes! Wij zitten nu bij vrienden. Net heerlijk gegourmet, nu gezellig aan het natafelen. Morgen opruimen en schoonmaken en de laatste muurstickers zijn binnen, dus die gaan we morgen ook opplakken en dan is de babykamer echt helemaal klaar!!
net terug van oma ze is eindelijk weer een beetje "erbij" sinds mijn opa overleed vorig jaar november was ze er gewoon niet meer bij, net een hert in de koplampen van je auto, of een beginnende dementie ofzo, heel eng! Nu nog weer een beetje aankomen en ze is weer echt mijn oma Volgende week zaterdag al mijn vrijgezellenfeestje! zin in Fijn dat het gezellig was op je werk en leuk dat ze je een mandje gaven Bren! alhoewel ik volledig kan begrijpen dat je moe bent na een dag reizen en niks binnen houden. Heb je een foto van het pakje maaike? Lekker gegourmet dus jody? Hier lekker in een pub in Leeuwarden gegeten, Ierse stew met rundvlees!!!
Goedemorgen meiden! Even afwezig gisteren, het was ook echt een drukke dag en die heb ik zowaar volgehouden, zonder harde buiken! Anni, wat heerlijk dat je vakantie hebt. Gefeliciteerd met je vader. Hoop dat het gezellig was gisteravond. Bren, ik hoop dat jij lekker uitslaapt vandaag, want je zal nog wel moe zijn... Wel lief dat je een cadeau kreeg van ze . Vandaag wat minder misselijk hoop ik! Jody, ik las dat de orkaan wat in kracht heeft afgenomen, maar dat er wel veel stroomuitval is. Kun je ze nog bereiken? Ben benieuwd naar je muurstickers . Sas, klinkt als een heerlijk dagje, heb nou trek in stoofpot . Fijn dat het beter gaat met je oma. Ze horen toch altijd echte oma's te blijven, he! Denise, die bedoel ik inderdaad! Ik vind Cecile de leukste en aan Marieke moest ik even wennen. Vind jij ze allemaal ok? Maaike, ik vond het ook gezellig . Fijn om manlief weer thuis te hebben? Te groot geeft toch niets? Heb je er later ook nog wat aan! Vandaag voor mij een rustig dagje. Gisteren het ledikantje in elkaar gezet en een begin gemaakt met de commode. Ik wist dat de muren groen waren, maar zo groen ! Ik kan er wel aan wennen! De vloer is ontzettend mooi en Bob's moeder heeft al een halve kamer behangen gisteren. Vandaag gaat ze verder. Het gaat zo ontzettend hard! Straks hoeft er nog maar 1 kamer gedaan te worden, de vloer moet gelegd worden op zolder en de trap moet bekleed worden. Valt best mee .
zo dat gaat snel dan Astrid! En, wat voor leuks ga je doen op je 1e vakantie dag Anni? Lief zit heir een of ander prog. te kijken over een gek die langs de amazone door de jungle loopt. Zo veel ranzige dingen in beeld! ik wordt er serieus misselijk van...