Goedemorgen allemaal! As, heel mooi dat je geen harde buiken hebt gehad meis! Lekker dat jullie zo opschieten met het huisje! En wat voor kleur groen is het? Limegroen? Morgen al de 3d echo!! Vet leuk!! Ik kan me voorstellen dat je daar onwijs naar uitkijkt! En Sas volgende week al je vrijgezellenfeestje! Altijd leuk!! Ben benieuwd wat ze met je gaan uithalen! Klopt, hij is in kracht afgenomen, maar blijft extreem gevaarlijk. Ik heb vannacht nog wel een bericht ontvangen, maar de orkaan schijnt nu aangekomen te zijn in New York. Dus ik hoop dat ze nog steeds oké zijn. Er zijn al 10 doden gevallen door de orkaan las ik net, waaronder een man die naar buiten ging om zijn diertjes nog even te voeren. Ja en dan moet je net mij onder de hormonen hebben... dan hou ik mijn tranen niet binnen, hoor. Pfff Gisterenavond een hele gezellige avond bij vrienden gehad. Pas laat thuis vannacht. We hadden gegourmet, wat superlekker was. Maar ik was al een beetje bang dat ik een niet helemaal goed doorgebakken stukje vlees had gegeten. Vannacht wakker geworden van de misselijkheid en vanmorgen een verschrikkelijke buikpijn... de rest zal ik jullie besparen, haha. Maar het was niet zo fijn. En nou voel ik die kleine ook niet zo goed vandaag tot nu toe, dus het is weer een beetje stressen geblazen...
Ik zat het met Bob te lezen vandaag, omdat ik graag wilde weten hoe het ging ivm jouw verhaal. Het nieuws vermijd ik even, want door die hormonen vind ik alles ook extreem zielig en vreselijk, dus had ik nog niet gehoord hoe het met de orkaan was. Toen ik zei: "Ohjee, al 10 doden!" zei hij dat er meestal bij een hevige orkaan veel meer doden zijn en heeft me dat met harde cijfers even bewezen... Blergh, ik zou me toch ook net zo'n zorgen maken als jij doet, hoor. Die mannen ook altijd met hun relativeringsvermogen . Wat vervelend van je buik! Heb jij weer. Kan gebeuren natuurlijk en waarschijnlijk niets aan de hand. Zou je haar niet minder voelen omdat je buik gespannen is omdat die vannacht wel wat te voortduren heeft gehad? De kamer wordt inderdaad lime-groen, alleen dan net iets feller. Ik moest echt even met m'n ogen knipperen . Bob maakt een foto als het af is vandaag, en dan zet ik die meteen hier! Sas, helemaal vergeten te reageren op je vrijgezellenfeest! Al enig idee wat je gaat doen of is het officieel en een verrassing?
Goedemiddag..!! Hier heerlijk uitgeslapen..!!! Voel me wel erg slap dus hoop zo iets te kunnen eten en dan hopen dat het erin blijft..! Heb namelijk ook al een paar dagen last van diaree ( sorry ) Mijn vriend is gelukkig ook heel thuis gekomen, hij was rond kwart voor 12 thuis. Je wil echt niet weten hoe die eruit zag..!!! Jody wat ontzettend vervelend zeg.! Maar je meisje is daar echt niet stil van hoor, teminste dat lijkt me niet...heb je haar ondertussen al goed gevoeld??? En heb je al iets gehoord van je famillie??? Redhead wow jullie gaan echt heel snel zeg..!! Heerlijk hoor..en helemaal goed zonder harde buiken..!! Wanneer willen jullie over gaan? En morgen de 3D echo, spannend hoor ik vond het zo ontzettend leuk! Mogen wij ook een mooie echo zien??? Sas en al lekker gegeten?? Ann je hebt vakantie...!!!!!
Klopt, hij is gelukkig al afgezwakt naar een categorie 1 orkaan. God zij dank!! Maar toch... ik hoop dat ze oke zijn daar en het schijnt dat de orkaan voor heel wat huishoudens zorgt dat het zonder stroom komt te zitten. Dus ik hoop dat ze wel contact met ons kunnen opnemen. Wat onwijs gaaf, zeg! Limegroen, echt heel cool en stoer! Had ik ook voor een jongen gedaan met lichtblauw gecombineerd. Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat!! Ga je tussendoor nog ff wat foto's schieten? Wij gaan zo ff de nieuwe muurstickers opplakken, die zaten in de brievenbus! Die kleine heb ik gelukkig net al weer gevoeld. Niet veel, maar wel goed voelen bewegen. Dus ik ben al wat geruster.
Gelukkig is je vriend heelhuids thuisgekomen en ik kan me wel een voorstelling maken van hoe je vriend er uit zou hebben gezien, haha. Wij kwam gisteren thuis en we zien de overbuurjongen op het balkon zijn schoenen schoonmaken. Mijn vriend zei: "wat een ideale tijd voor een poetsbeurt voor je schoenen" haha en toen zei hij gelijk: "Tja, Mysteryland he...." Dat was duidelijk, ja. hehe Heeft hij het wel leuk gehad? Nog geen bericht terug gehad van de familie. Hoop dat ze nog stroom hebben....
Heel goed uitgeslapen, Bren. Ik ben trots op je! Nou je eten nog binnenhouden . Fijn dat je vriend heel thuisgekomen is. Vast erg nat en blubberig... Echt super doen ze het in dat huis van mij! We hebben als streefdatum het weekend van 17 en 18 september overgaan. We hebben dan nog twee weken uitloop voor als dat niet lukt. Maar zoals het er nu uitziet gaat dat gewoon lukken . En natuurlijk, als m'n eigenwijze ventje er goed voor ligt (en zo niet eigenlijk ook) zet ik de foto meteen hier! Hebben jullie ook steeds meer krampjes en steekjes in je buik/schaamstreek? Soms moet ik even de pijntjes wegblazen. Het is net of m'n lijf me aan het voorbereiden is op het echte werk .
Lime-groen was ook mijn eerste keus. Als het een meid geweest was ook eigenlijk en Bob vond het allemaal best! De andere twee muren zijn gewoon wit en de meubeltjes ook. De vloer is ontzettend mooi geworden en het wordt best nog een beetje warm door de bruine kleur. Ik heb inderdaad wel veel blauw/groene spulletjes bij het badje, bedje en commode, dus ik denk dat je het wel leuk gaat vinden, Jody . Fijn dat je meisje weer aanwezig is!
Poeh he, het is wel heel rustig hier... Omdat ik steeds van mening wissel, heb ik deze poll maar eens geopend. Misschien een beetje bezigheidstherapie, maar wie weet komt er wat nuttigs uit! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/298543-ruggenprik-vs-pompje-remifentanil.html
Ik heb geen last van krampjes en steekjes, alleen soms wat bandenpijn als ik nies of als ik opsta. En dat is best een gemene pijn af en toe. Maar gelukkig niet heel veel last van... Ik ben erg benieuwd naar je kamertje, As!! Wij hebben hier net de nieuwe vlinderstickers opgeplakt. Ik ben wel blij met het resultaat, alleen moeten er een paar nog een ander plekje krijgen. Maar dat is best lastig als ze er al op zitten. Dus ik ga zo ff priegelen. Daarna maak ik wel ff een foto zodat jullie het resultaat kunnen zien! Het is hier idd erg rustig vandaag!! En dat terwijl het het grootste gedeelte van de dag geregend heeft...
Haha, die bandenpijn herken ik ook en inderdaad vooral als ik nies . En als ik omdraai in bed... Ben benieuwd naar je stickers! Waarom had je ze er dan al opgeplakt? Bob maakt foto's, dus ik kan ze er pas vanavond opzetten... Stil he, en dat met dit weer!
druk aan t lezen hiero alles wat ik maar kan vinden over zwanger zijn wat ik nog niet heb gehad.... Balen dat je last heb van bandenpijn zeg! Hier volgens mij obstipatie... darmen doen zeer!
Ouch, dat had ik ook Sas... Lekker fris he . Maar dat is nu gelukkig al een tijdje verleden tijd! Dat lezen is mij niet zo goed gelukt... Ik kwam er al vrij snel achter dat er zoveel berichten tegen elkaar ingaan dat ik er geen wijs uit kon worden. Toch vanavond maar eens aan dat nare boek "veilig bevallen" oid gaan beginnen...
gnffl ik kom er redelijk wijs uit hoor, gewoon de algemene lijn volgen, de paniekberichten negeren en ergens tussen alle uitersten zitten en dan doe je het aardig goed Daarbij is het natuurlijk belangrijk dat je alleen die dingen doet war je je zelf ook goed bij voelt.
Ik zal straks ff een foto maken! Ik had de stickers zeg maar met het bevestigingsvel en al uitgeknipt en met schilderstape op de muurgeplakt om de plek te bepalen waar ze moeten komen. Dacht dat het helemaal goed hing, maar toen ze er eenmaal op zaten wilde ik toch nog de posities een beetje aanpassen (moest een goede verdeling maken tussen lichtroze en fuchsia, tussen de verschillende soorten vlinders en tussen de groottes). Maar nou kom ik er net achter dat een van de stickers in zoveel delen is dat die niet meer mooi te verplaatsen is... dus ik ben bang dat het zo moet blijven zitten. Het ziet er wel leuk uit hoor, maar nog niet precies zoals ik het zou willen. Hoe bedoel je perfectionistisch? Hahaha Wat vervelend dat je last hebt van obstipatie, Sas. Gelukkig heb ik daar geen last meer van, wel heel even gehad maar ik slik nu vezeltabletten naast het standaard volkorenbrood waar ook veel vezels in zitten. Misschien ook iets voor jou?
ja, had op vakantie uit voorzorg ook al vezels meegenomen, denk dat ik vnaaf maar weer een schepje vezels door mn yoghurt doe ofzo
Ben benieuwd, Jody! Denk dat een ander zich er niet aan zal storen en je meisje zeker niet straks . Super traag vandaag. Alleen een afwasje gedaan, een wasje opgeruimd en een opgehangen, een doos ingepakt en gedoucht. Bob eet niet thuis, maar in ons nieuwe huis. Nou weet ik niet of ik gewoon moet gaan koken en m'n kippetjes moet gaan braden, of simpel griesmeelpap moet gaan eten. Wat een problemen vandaag he .
Zo wij zijn ook weer thuis...we hadden een verjaardag van me zwager....gaan zo lekker eten!! Jullie een lekker dagje gehad?? Jody ben benieuwd naar de foto's van de vlinders..!! En hoorde op de radio dat het gelukkig toch nog mee valt in new york heb je al familie gesproken?? Redhead moeilijk allemaal hè? Ik ben er gelukkig nu wel uit wat ik zou willen als ik het eventueel nodig zou hebben... Ben ook heel benieuwd naar jou foto's
Sas vervelend zeg maar hoort er wel echt bij..!!! Redhead en wat is het geworden?? Wij hebben lekker surinaams besteld...hmmmm