hier liggen de pizza's nu in de oven... voelde me zoo belabberd inene dat ik ff n uurtje ben gaan slapen, gaat nu gelukkig weer wat beter. En jody? Al een foto?
Goed zo redhead slimme keuze...!! Eetsmakkelijk zo..!! Sas die had ik ook alleen hadden we geen zin in Hahaha Ik heb Surinaamse bami met garnalen hmmmmmm
Pfff, dat braden duurt alleen 40 minuten. Nou heb ik wel honger... Klinkt goed, Bren! Dol op garnalen .
Ohh wat lekker, Bren! Klinkt goed! Voor degenen die nog niet hebben gegeten: eet smakelijk! Wij hebben soep met ciabatta en cherrytomaatjes met mozzarella gegeten. Ff een vega maaltijd was wel lekker na zoveel vlees gisteren! Ik ga ff een foto maken. Tot zo!
Was de verjaardag trouwens leuk Bren en weet jij al wat je nou gaat eten, As? Familie is in orde. Ze wonen in New Jersey en ik las op internet dat de orkaan ook bij New Jersey was langs geweest... maar het enige wat ze merkten was harde regen en hele harde wind. Gelukkig geen stroomuitval. De orkaan was inmiddels alweer afgezwakt gelukkig.
Wacht in spanning af op de mooie foto's..!!! Jody klinkt inderdaad ook heerlijk..!! En fijn dat het niet heel ernstig is geweest..... Eetsmakkelijk zo redhead....
Zo, dat was eigenlijk best lekker! Geen aardappelen, gewoon twee kippetjes met tomaat en champignonnen. Nou heb ik nog een emmertje Ben en Jerry's staan, maar das alleen toch niet zo lekker...
oeh wat klinkt dat allemaal lekker! met veel moeite een halve pizza weggewerkt voel me nog steeds niet fijn, hopelijk veranderd dat na een kop koffie!
Ik ga me er ook altijd ellendig en zwak van voelen als ik pizza eet... misschien helpt een kop koffie inderdaad! Ik ga zo denk ik ook ff een lekkere cappuccino maken denk ik! Nu grenzeloos verlieft aan het kijken, vind ik altijd zo'n leuk programma! Nou eindelijk de foto's online, hoor! Aanmelden | Facebook en Aanmelden | Facebook
Filmpje pakt even niet, zo nog even proberen. Mooi hoor, Jody! Ik ben dol op vlinders, ziet er echt lief uit!
Dank je wel! Wat leuk dat je vriend m'n kamertje ook leuk vindt! Dat filmpje ga ik straks even kijken, eerst ff mijn programma afkijken.
Dank je wel, As! Ja het was eigenlijk niet de bedoeling dat het een vlinderkamertje zou worden... maar omdat bij die teksten standaard vlindertjes zaten, hebben we dat maar aangehouden voor de rest van de kamer. Maar ik ben er erg blij mee uiteindelijk!!