He meiden, eindelijk ff tijd om online te zijn Gister gezellig bij oma geweest, ze is en blijft er heilig van overtuigd dat ze gewoon op vakantie kan en dat de baby blijft wachten tot de 22e Vandaag zou ik wat leuks gaan doen met moederlief, komt ze hier aan met mijn tante, echt supergezellig. We zouden dus even wat gaan eten in de stad, hoofddorp was open dus ik had verwacht dat we daar heen zouden gaan, toen gingen we dus naar Haarlem centrum, ik nog heel onnozel "ma je weet dat haarlem dicht is vandaag. Ja zegt ze, weet ik" Komen we binnen bij Anne en Max op de zijlstraat, zitten daar een aantal vriendinnen, collega's en familie, hadden ze een babyshower geregeld, inclusief high tea. Was dus echt een grote verassing, kleine en ik zijn weer ontzettend verwend. Ik lig nu lekker in bad, bij te komen van de drukke dag
Wat een leuke verrassing, Denise! Mooi dat jullie goed verwend zijn! Beetje apart filmpje lijkt me dat, als ik de titel zo hoor, haha
Aaaaaah, wat ontzettend leuk Denise . Jij en die kleine hebben in elk geval geen suikergebrek deze week . Wat heb je gekregen? Mmmm, nou maak je me wel nieuwsgierig, Sas! Vertel je even hoe het was als je het gezien hebt?
stukje uit een nieuwsuitzending, naar aanleiding van een documentaire... wel een hoop zweverig gewauwel maar volgens mij met een paar nuttige punten.
ik ben de compelte docu aan t downloaden, zet hem wel op skydrive als het nuttig is, kan je hem zo overnemen van me
Ben ook grenzenloos verliefd aan het kijken..! Zo een leuk en mooi programma..! Denise wat leuk zeg..!! Wat heb je allemaal gekregen???? Jody wat is de kamer mooi geworden met de vlinders..! Zo schattig echt lief..!! Wanneer vertrekken jullie naar de Veluwe??
Dank je wel, Bren! We vertrekken dinsdag en komen vrijdag weer terug. Dinsdag eerst nog ff naar de verloskundige en daarna gelijk door naar de Veluwe. Heb d'r zin in! Ff lekker er tussenuit!
Ik heb echt2 boodschappen tassen vol met kleertjes enzo gekregen, was net klaar met wassen Nu kan ik dus weer opnieuw beginnen haha. Wel weer wat nieuws, vocht uit me tepels en pijnlijke aambeien. En een dilemma, ik had moeder en schoonmoeder gevraagd hier te zijn met de bevalling, ben nu toch niet zo zeker of ik dat wel wil
Dan ben je lekker verwend dus!! Ach, nog ff een kleurwasje en een witwasje en je bent weer klaar! Ai, aambeien zijn volgens mij niet zo fijn nee! Gelukkig geen last van! En wat betreft je moeder en schoonmoeder bij de bevalling... tja, dat is inderdaad wel lastig als je ze eerder al had uitgenodigd... maar jij moet je wel prettig voelen bij je bevalling, dus ik neem aan dat ze het wel begrijpen als je meldt dat je dat toch liever niet wil, toch?
Denise dus je bent heerlijk verwend, leuk hoor! En aambeien wat vervelend zeg, ken het nog niet maar van horen zeggen is het echt klote!!! Jody heerlijk zeg, morgen lekker jullie spulletjes pakken en lekker nog even van elkaar genieten, hoop dat jullie mooi weer hebben of in iederegeval droog...
Oeps vergeet nog even op Denise te reageren! Wat vervelend dat je zo twijfelt, weet je ook waarom je twijfelt? Het is het belangrijkste dat jij je op je gemak voelt....
Het is een heel speciaal moment, ergens vind ik het echt een moment voor ons tweeen maar aan de andere kant wil ik het ook delen. Ach gewoon nog even over nadenken, ik moet mij er sowieso prettig bij voelen Aambeien zijn aardig pijnlijk, voel ook echt dat er spanning op mijn achterste staat Wanneer gaan jullie eigenlijk weg Jody, of heb ik daar overheen gelezen
Ja Denise ik zou eventueel me zus er nog wel bij willen maar mijn vriend doet het liever alleen met mij...hij vind het ook echt iets voor ons tweeën en dat snap ik ook wel! Dus wij doen het met ze tweeën... Kan je er niks tegen doen Denise? Iets van een zalfje ofzo?? Jody ik kan me voorstellen dat je mooi weer wil!! Ga voor jullie duimen!!