Ja ik heb curanol zalf op aanraden van de vk, maar dat stinkt verschrikkelijk en hemo.....spray? van vsm geloof ik (weet de naam zoeven niet) werkt allebei wel pijnstillend, maar het is een beetje een rotplek
jah bah! succes meid! Die docu is ontzettend interessant! van allerlei koppels hoe ze hun bevalling hebben ervaren en hoe ze eraan begonnen zijn. Niet allemaal gezwam over het was echt een orgastische ervaring maar gewoon eerlijk hoe ze het ervaren hebben. Daarnaast een hoop experts met een mening, maar die meningen zijn puur gebaseerd op het amerikaanse systeem dus daar baseer ik wat minder aandacht aan (plus ze zijn allemaal van meningen dat je geen pijnstilling mag gebruiken, nouw me neus, als je het echt neit trekt dan is het fijn dat het kan toch?) Wie hem wil hebben, stuur me ff n pbtje met je email, dan mail ik de docu naar je toe. Bij mij doet hij het trouwens niet via windows media player maar wel in de vlc player.
Morgen dus lekker spulletjes inpakken, ik duim voor mooi weer Heeft Anni trouwens nog opnieuw getest?
Dank jullie wel voor het duimen, Bren en Denise!! Amerikanen van mening dat je geen pijnstilling mag gebruiken?? Wow, ik heb van mijn schoonzus juist begrepen dat de meeste vrouwen daar bij voorbaat al pijnstilling nemen.
ja maar goed, is net zoals dat je hier figuren hebt rondlopen die roepen dat alle geboortes via keiersnede moeten omdat je daarbij de minste kans op overleiden van het kind hebt... Wordt daarbij dan dus niet gekeken naar het veeeele malen hogere sterftecijfer van moeders.
Ja zo zie ik dat ook steeds op tv vanuit amerika Ik heb een collega die uit amerika komt en die is het er totaal niet mee eens dat ik thuis beval, juist ivm pijnstilling, dat lijkt daar heel normaal
we kunnen dinsdag onze konijntjes weer ophalen weer een heel nieuw konijntje leren kennen, dat wordt leuk! alleen wel jammer dat ik dan echt afscheid van Boris moet nemen
Mooi dat je dinsdag je konijntjes alweer op kan halen, Sas! Zal wel rustig zijn zonder huisdiertjes ineens... Weltruste!
Pfff heb weer last van maagzuur! Niet normaal meer!! Ben trouwens ff de menukaarten van restaurants in de buurt aan het scannen voor in onze week weg... serieus zo'n 75% van de voor- en hoofdgerechten mag ik gewoon niet!!! En dat is natuurlijk net het lekkerste van de kaart. Dan is er nog 20% dat ik niet lust en blijft er precies 1 gerecht over wat ik kan nemen maar wat zeer zeker niet mijn eerste keus zou zijn geweest... CRAP!!!
Poehh dat is inderdaad heel weinig keus zeg..!! Balen is dat hè? dat je dus iets moet eten wat je eigenlijk niet zo lekker vind......
Ja, inderdaad! Nou ja, ik lust het dan wel maar het is wel veeeeeel minder lekker dan de andere dingen die ik niet mag... ach ja, nog 1,5 tot 2 maanden en dan mogen we weer alles eten wat we willen!!
Jaaaa ik ook! Alleen met de borstvoeding komt er weer een nieuw lijstje met dingen die we niet mogen... hahaha Ik ben nog niet eens helemaal gewend aan dit lijstje en dan moeten we binnenkort weer over naar het volgende!!
Ja gek hè?? Maar het valt toch wel mee wat je dan niet mag?? Het is wel verstandig dat ik daar nog is even goed na ga kijken want ik heb eigenlijk niet echt een idee wat je wel en niet mag.... Ik weet wel pittig eten, daar krijgen ze krampen van.! Ik bedenk me net dat ik helemaal niet gereageerd hebt dat je maagzuur je hebt...klote is dat hè?? Ik merk zelf dat ik nu oplet met wat ik eet.....
Ja pfff echt vreselijk, ik weet nu hoe jij je voelt de afgelopen tijd... hoe was het vandaag met de misselijkheid? Ik weet het ook niet precies... iig inderdaad pittig eten (vind ik ook zo lekker) en heel rustig met de alcohol. Ik heb al helemaal bedacht dat als ik die kleine net heb gevoed ik dan gelijk daarna een wijntje kan nemen zodat het uit mijn systeem is als ik weer moet voeden. Ohhhh wat verlang ik daar naar!!! Gisteren ook gezellig aan het natafelen bij vrienden na het eten en dan zit de een aan de Amaretto, de ander aan de Bayley's, de ander aan het bier en ik... ik zit aan de water. En dan is er op een gegeven moment echt zo'n lollig momentje wat je dan met drank op vet grappig vind, maar nuchter niet zo heel grappig is. En dan mis ik dat wel heel erg...
Vandaag is het eigenlijk goed gegaan al heb ik een maar een paar aardbeien gegeten en crackers en me avond eten..maar het is er gelukkig wel in gebleven..!! Ik verlang niet persee naar alchohol maar meer naar bepaalde dingen die je lekker kan eten..!!!! Ik denk ook dat ik het nog best moeilijk vind straks een wijntje te drinken zonder een sigaret...!!!
Ik lag al op bed maar zit nu dus fijn met maagzuur op de bank. Op de borstvoedingsavond is door de lactatiekundige juist aangegeven alles te eten en aan de hand daarvan te kijken,waar je kindje op reageert, alleen alcohol lijkt me dan inderdaad niet handig