Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Inderdaad! Precies hoe jij het omschrijft heb ik dat dus ook wel eens de laatst tijd! Heel vervelend!

Succes met je poging, hoop dat het lukt! ;)
    Slaap lekker!

2. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ik heb zojuist even een globale berekening zitten maken van wat de baby ons gekost heeft tot nu toe. Wij hebben zelf tot nu toe al iets van 3500 euro uitgegeven, en dan hebben we daarnaast nog voor iets van 900 euro aan spullen gekregen van familie enzo. En dan gaan we nog een aantal grote uitgaven doen zoals de eigen bijdrage voor het poliklinisch bevallen en de eigen bijdrage voor de kraamzorg en nog een aantal dingen die we nog moeten uitgeven wat ook nog op iets van 1000 euro neer zal komen.

We hebben dus in totaal al iets van 5400 euro hebben uitgegeven voordat ze er uberhaupt is en daar heb ik de aankoop van mijn auto (die ik in principe heb aangeschaft omdat ik zwanger was) nog niet eens bij gerekend.

Niet normaal meer!! Wat kost een kind een geld, zeg!!!

3. Goedemorgen
    Die duizeligheid en niet lekker voelen kan met een lage bloedsuiker of met het afdrukken van je grote vaten te maken hebben
    Wat kan helpen is dan op je zij liggen of zitten
    De beeb is zwaar en kan net even verkeerd liggen

Tja en dIe kosten
    Hier de mazzel veel te lenen of te krijgen
    Da's echt fijn met de meeste dingen doen ze zo kort
    Maar de eis is wel dat het veilig schoon en een beetje past bij onze smaak

Straks naar de gyn
    Tot later

4. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    morgen meiden :) vervelend van al dat maagzuur gisteraaf!

Hier lekker niksen, vnaaf weer eens mn jurk passen :) huwelijk komt steeds dichterbij!

Nog wat gehoord van je familie Jody? Weet je nichtje al of ze een andere keer komt?

Vriend en ik zijn ook gestopt met roken, meot zeggen dat ik me er erg prettig bij voel. De prijs maakt neit zoveel uit voor ons aangezien we allebei shag rokers zijn. Meer het algemeen ik voel me fitter en bij Rich is eindelijk (na 36 jaar en allerlei dokters en dermatologen) zn acne wat minder.

5. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Even gauw, want ik heb haast :D.

Wat naar al dat gemaagzuur en die misselijheid! Hoop dat het nu weer wat beter is!

Sas, veel pasplezier!

Ik op naar Hoofddorp voor de 3d-echo en daarna even langs het huis om de foto's te maken.

Tot strakjes!

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    oeh spannend! ben ontzettend nieuwschierig!

7. Hier weer een tevreden gyn
    Maar toch weer een echo over 1.5 week
    En dan met 2 weken weer bij de gyn

Verder geen plannen voor vandaag
    Dus misschien vast het avondeten voorbereiden dan hoeft het vanavond alleen de oven in (t wordt bleekselderijschotel)
    Iedereen een fijne dag

@redhead veel plezier met de echo
    @sas veel pleziér met je jurk passen
    @jody al iets gehoord?

8. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Meiden, sorry voor mijn korte reactie, maar hoop dat mijn banner genoeg zegt... :(:(:(

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Moguh!

Ja, spannend Sas, de bruiloft steeds dichterbij!!

As, heel erg veel plezier bij de 3D!!! Hopelijk ligt je mannetje niet zo verstopt!! :D Ik ben erg benieuwd naar de foto('s)!!!

Mooi dat de gyn tevreden was, Maaike! Altijd weer heel fijn om even te horen! En dat is inderdaad heel fijn dat je zoveel hebt kunnen lenen! Wij zijn echt een van de eerste in onze omgeving, dus was die optie er voor ons helaas niet... maar ik schrok wel van het totaalbedrag moet ik zeggen!! Wat een geld!

Het nichtje van mijn vriend komt nu woensdag aan (ze komt hier namelijk studeren, dus moest alsnog snel deze kant op komen). Wij zijn er dan alleen niet, dus we zullen haar later wel een keer ophalen. Met de familie is alles goed!

10. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ahhhh Anni, heeft het toch doorgezet??? Wat een klotezooi, zeg!!! Dikke knuffel voor jou, meis!!!

11. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ja, moest vanmorgen plassen, en toen zag ik het al...
    Ben uit verdriet teruggegaan en tot 12 uur blijven liggen...
    Zo, stond ik vanmorgen weer even op beide benen zeg!
    Deze week word doorbijten, en dan hopelijk weer met "frisse" moed er tegen aan :(

12. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ach meissie!! Dat is echt onwijs klote!!
    Ik kan me voorstellen dat je weer terug naar je bedje bent gegaan... hier word je toch ook echt niet goed van, elke keer weer die teleurstelling?! Ik wens je heel veel sterkte vandaag... en inderdaad: probeer er weer met frisse nieuwe moed tegenaan te gaan bij de volgende ronde, al snap ik wel heel goed dat de moed je inmiddels wel een beetje in de schoenen zakt...

13. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    K*t Anni..!! Wat ontzettend balen zeg..!!
    Ik weet dat ik niks voor je kan doen maar mocht je lekker van je af willen kletsen of tips willen je weet me te vinden hè???
    Dikke knuffel voor jou..!!

Sas veel plezier met je jurk passen leuk!

Redhead en en??? Wat zal je verliefd zijn...

Jody en denise nog een beetje kunnen slapen???
    ik was inderdaad in slaap gevallen.....en ik ga zo bij de apotheek iets anders halen dan rennie of malox ik heb ze alle 2 maar helpen niet.....

Maaike fijn dat alles goed was!

Wat een weer hè?? Heb weer is een lekker down gevoel vandaag komt vast door het weer....

14. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ja dat klopt wel, het word steeds moeilijker op deze manier.
    En ik heb nog geen klagen, dat weet ik ook wel.
    Maar tis weer zo'n klap in het gezicht als je dan 's ochtends wakker word en de ronde is weer voorbij :(
    Ach, misschien is het toch mijn tijd nog niet :(

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Bren: Ja ik zou ook wel de hele dag in bed willen blijven liggen!
    Als het nou lekker weer was scheelt dat een hoop op mijn humeur!
    Moet eerlijk zeggen dat ik gister al een beetje het vermoeden had omdat ik rete-chagerijnig was.
    Maar dacht later dat het misschien wel door de Ikea kwam ^^
    Alleen was het helaas een voorteken...

Hopelijk mag je je snel weer lekker voelen meis!
    En goed dat je gaat vragen om wat anders, want die misselijkheid van jou is ook niet te doen zo! *knuff*

16. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ik heb nog heerlijk geslapen, lekker lang uitgeslapen ook!
    Jij ook?

Misschien moet je dat Gaviscon proberen, misschien dat dat wel helpt...

Wat klote dat je je zo down voelt, meis! Zet ff lekker hard een vrolijk muziekje aan en ga op de bank staan dansen, misschien helpt dat een beetje? Haha :)

17. Balen anni
    Echt superjammer
    Duimen voor de volgende ronde

18. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ah nee anni balen! Das echt super vervelend meis! wat mij betreft mag je flink klagen hoor! dat anderen misschien al in de mmm zitten betekent nog niet dat dit niet klote is!
    Knap juist dat je door blijft gaan en je maar heel kort op je kop laat zitten hierdoor. Ik ga nu alvast voor je duimen voor de volgende ronde.

Gaviscon heb ik eerst uitgeprobeert omdat dat volgens mijn apotheek een wat minder sterk middel dan rennie's was, je begon volgens haar bij de drankjes en je eindigde bij de pillen. Die fles is er in 2 weken doorheen gegaan, het werkte voor geen meter en was echt super ranzig.

Aan de andere kant weten ze in een aphoteek natuurlijk beter waar al die medicijnen precies voor geschikt zijn, misschien is mijn maagzuur net weer anders dan dat van jouw Bren?

Hier druk aan de slag met de afwas ;)

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Goed bezig Sas! :)

Enne, ik ben niet zo van het zielige klagen, maar dit moest me even van het hart!
    Dus nu weer over tot de orde van de dag :)

Wat ga ik eten vanavond? :D

20. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    patatjes :D Nee, waarschijnlijk boboti ofzo, knorr was in de aanbieding bij de hamsterweek :)

Deel Deze Pagina