heel lekker maar wel met extra kerrie en knoflook de rijst flikker ik weg en ik doe er aardappeltjes bij, die kook ik 10 minuutjes voor en die gaan dan lekker mee in de oven.
Hè meiden..!!! Heb een lekker druk dagje gehad, dus ben weer helemaal vrolijk..!! Heb lekker me huisje gedaan en pampers gekocht ze zijn nu in de aanbieding bij de etos.... En daarna lekker boodschapjes gedaan en zit nu even heerlijk..!! Jullie ook een lekker dagje gehad?? Redhead ben heel benieuwd hoe de 3D echo was..... Ann je mag hier lekker klagen hoor wij zijn ervoor je! Jody fijn dat je contact hebt gehad met de familie en dat alles goed met ze is... Morgen lekker weg, heb je alle spulletjes gepakt ?? Sas thanx voor de tip van maagzuur ik ga er morgen heen dus ga ik vragen of ze eventueel ook iets anders hebben...
pfff heb net mn halfvolle bord geleegd in de vullisbak... gewoon geen honger! wordt misselijk van al dat eten op mn bord en tegelijkertijd voel ik me ontzettend slap!
Zoooo, eindelijk weer thuis! Meteen nog een kast en twee stoelen bij Ikea gehaald en een mijn vader en een vriendin van me apart van elkaar het huis (de vorderingen aan mijn vader) laten zien. Jody, wat fijn dat alles goed is met je familie! Bren, al wat gevonden tegen het maagzuur? Maaike, mooi weer goedgekeurd! Check! Sas, hoe zat je jurk? Toch jammer dat we met de foto moeten wachten . Wat naar dat je je niet lekker voelt. Gisteren ook al niet! Anni, grrrrrrr, wat ontzettend balen! *Dikke knuffel* Meiden wat ben ik verliefd, ik zweef de hele dag al rond en ook al ben ik nog zo moe, chagrijnig word ik niet! Hij is wel ontzettend groot! Ze dacht dat ik nu bij week 31 + 2 was en hij weeg al 1675 gram! Hier alvast de eerste! Denk dat ik de rest op fb donder!
ow, jurk zat ondanks groeiende buik nog goed! (eigenlijk, puur alleen het lijfje) maten overnieuw genomen, nu wordt de rok gemaakt en volgende week weer passen.
Wow redhead wat een mooi mannetje..! Kan me heel goed voorstellen dat je daar verliefd op bent..! Het is echt een hele mooie schattige foto..!!!! Sas hoe was het met de jurk passen??
Ik had het net al op fb gezegd, maar ik doe het hier gewoon nog een keertje: Supermooie 3D foto's!! Mooi dat je weer vrolijk bent, Bren!! En wat fijn dat je even met ons deelt dat de pampers in de aanbieding zijn! Altijd handig!! Vind ook dat we dat straks allemaal aan elkaar moeten blijven melden als we ergens van een aanbieding af weten. Wel zo handig, toch? Ik ga strakkies alvast wat spulletjes pakken, maar het meeste kan ik morgen pas inpakken omdat ik dat morgenochtend nog nodig heb. Heb je iets goeds gevonden voor de maagzuur, Bren? Anni, voel je je alweer ietsjes beter meissie? Ik kom net terug van Yoga, was weer erg leuk! Ik ga denk ik ook babymassage doen daar. Schijnt toch wel echt goed te helpen voor goed doorslapen en bijvoorbeeld voor krampjes. En buiten dat lijkt het me ook echt geweldig om die kleine te masseren. Is in groepjes van maximaal 6. En het is 5 keer 1 uurtje per week. Meer geïnteresseerden??
Dank jullie meiden . Maar dat ie al zo groot is... Daar schrok ik wel even van. Mooi dat de rest nog past, Sas! Oeh, dat lijkt mij ook heel leuk, Jody! Voordat ik het vergeet te zeggen: Geniet er samen van! En sterkte met uitzoeken van het lekkerste toegestane voedsel .
zat trouwens net in de auto onderweg naar huis, draai me om zodat ik naar de auto ahter me kan kijken tijdens het ahteruit uitparkeren en ik hoor serieus klonk vanuit mn rug. Niet krak ofzo nee echt klonk! alsof er iets totaal verkeerd draaid! GElukkig weinig last van
Dank je wel, As! Gaat goed komen! Dat klinkt inderdaad niet echt lekker, Sas!! Gelukkig heb je er niet veel last van!!
Saaaasss, kijk nou uit, je moet nog langer mee hoor! Ik duik m'n bed in met een dvdtje, was een slopend dagje. Morgen weer een dagje werken, dus zoveel zal ik niet aanwezig zijn, maar 's middags/'s avonds wel . Trusten!