Jaa inderdaad hier kan alles..!! En vind dat zelf wel heel fijn! Lekker je hart luchten of lekker even klagen!
Inderdaad en het fijne is dat we het allemaal begrijpen, omdat we allemaal hetzelfde doormaken. Super toch! Er is niemand in mijn omgeving die mijn hormonen en kwaaltjes zo goed begrijpt als jullie die op dit moment in hetzelfde schuitje zitten en dat is gewoon heel fijn! Al kan ik ook echt niet wachten om straks alle toestanden met die kleintjes met elkaar te bespreken. Dat zal denk ik ook wel een opluchting zijn af en toe!!
Je hebt het mooi verwoord jody, heb er niks meer aan toe te voegen! En een meeting met de baby's erbij lijkt me helemaal super..! Ben benieuwd hoe ze er allemaal uit zullen zien..!!
Jaaaaaa, ik ook!!! Echt zo benieuwd!! Nou, ik ga zo maar eens even mijn koffertje inpakken! Slaap lekker alvast en tot morgen!
Heel veel succes bij de verloskundige..! En geniet er lekker van hè?? Enne uitkijken met rijden!! Misschien nog tot morgen!
Hihi, ik werd nog steeds helemaal verliefd wakker! Dat je zo gek op iemand kan zijn die er nog niet is he... Jody, succes bij de vk en geniet er lekker van! We zullen je af en toe wel langs zien floepen hier . Gaan er morgen nog meiden zwemmen?
Morgen ga ik zwemmen als jullie ook nog gaan Anni is helemaal niet raar hoor dat je niet in mood bent, neem lekker je tijd As, logisch dat in love bent, het is een prachtig ventje Ik ga ook naar de babymassage maar ben ruim een maand eerder, dus ik bij de zelfde als waar ik de yoga gedaan heb. Wat dat betreft is het tijdsverschil wel jammer, juist die eerste tijd gaat zo hard
oeh lekker zwemmen ik ga ff kijken of het in de planning past morgen maar als het kan dan ben ik er! ja dat is wel jammer ja... ma goed, liever een gezellig clupje met wat tijdverschil dan allemaal op dezelfde dag bevallen en eigenlijk niets hebben onderling...
Goedemorgen..!! Redhead ja gek is dat hè??? Geniet er maar lekker van! Ik kijk vandaag even aan ik heb zins zondag weer erg veel last van harde buiken...en spuug helaas nog veel en voel me dan erg slap en vind het dan niet zo fijn om te zwemmen..... Ik kijk vandaag even aan goed?? Jody succes bij de verloskundige en wil jou en je vriend heel veel plezier wensen..! Geniet maar lekker van elkaar! Ik krijg hier zo een vriendinnetje wel gezellig hoor, maar ben zo moe en zo slap....heb er dus eigenlijk helemaal geen zin in!
Dank jullie wel! Meen je niet Bren dat je weer last hebt van harde buiken!! Lekker rustig aan doen, hè?! En vabdaag weer niet lekker... Echt klote meis! Veel plezier met je vriendin in ieder geval! Net bij de vk geweest, weer helemaal goedgekeurd! Zij wist alleen ook niet wat dat knakken nou was als die kleine beweegt. Zij had het nog niet eerder gehoord... Hebben wij weer!! We zitten nu in de auto onderweg naar de Veluwe. Mijn vriend rijdt, maar op de een of andere manier irriteer ik me een beetje aan zijn rijden. Hij rijdt niet echt anders dan normaal maar mijn hormoontjes spelen weer een beetje op, haha
fijne midweek Jody! en hou die hormoontjes ietwat in de toom lastig! Balen dat je je weer zo voelt Bren! hoop dat je je snel weer beter voelt. Veel plezier met je vriendin!
Veel plezier Jody, en hou je in hahaha Meiden ik kan niet mee zwemmen morgen, moet om 10.50 bij de vk zijn, ff vergeten dat ik elke week terug moet pffff