Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    krijg net de ah folder in de bus..... is de filet americain en de gerookte zalm in de aanbieding! :(

2. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Jeetje Bren, wat vervelend. Hoop dat je je inmiddels wat beter voelt!
    Tsja, Denise, elke week gecontroleerd worden kost veel tijd :D.
    Oooooh, ik begin nu ook trek te krijgen in een kaiserbroodje met filet en uitjes, Sas!

Zo, de ochtend en eens stukje middag gewerkt en nu lekker thuis op de bank! Ben me nu zo bewust van m'n kleintje!

3. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ach meiden hou op!! De ene na de andere menukaart die hier voorbij komt staat vol met carpaccio, filet, parmezaanse kaas, gerookte zalm, teramisu, noem het maar op! Normaal is het lastig keuzes maken normaal gesproken omdat ik dat allemaal superlekker vind! Nu wordt het wel makkelijker, dat wel! ;)

Het is hier trouwens heel mooi, net lekker gelunched en nu ff uitrusten van een wandeling op de hotelkamer... Hoefde natuurlijk niet echt uit te rusten, maar ik moest gewoon ff mijn verslaving even bijwerken! ;)

Voor degenen die wel gaan zwemmen morgen: heel veel plezier!

4. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Je mag toch gewoon Parmezaanse kaas, Jody?

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Daar zijn de meningen nogal over verdeeld... Het is vaak van rauwe melk gemaakt, dus ik neem er maar geen risico mee... ;)

6. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hè meiden..!

Vriendin is net weg..was heel gezellig maar was er voor me gevoel niet helemaal bij ben zo moe...!!!!
    Ook ruzie gehad gister met me vriend wat me niet lekker zit!
    Het gaat over dat ze van Vodafone 380 euro van onze rekening hebben gehaald...door internet terwijl hij dit abbo al een jaar heeft dus ze mogen dit nooit doen, mijn vriend gebeld en die moest maar even een brief schrijven nou sorry maar daar ga ik niet mee akkoord...en zo ontstond de ruzie......

Jody fijn dat je meisje weer helemaal is goed gekeurd!
    En ook fijn dat jullie veilig zijn aangekomen..en een mooi hotel hebben...!!!!
    En nog beter dat je je verslaving bij houdt hahaha:))))

Redhead ik zag vandaag je auto nog staan heb je lekker gewerkt???

Sas een lekker dagje gehad?

Denise jaja je mag inderdaad nu elke week...wordt nu wel spannend hoor!!!

7. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Oh... Niet dat ik het gegeten heb (kan het me niet herinneren in elk geval), maar dat wist ik niet. Het is toch harde kaas en geen zachte?

Jeetje Bren, das inderdaad wel een bedrag! Wel zonde om daar ruzie over te maken... Heb van mijn vader geleerd dat ik nooit ruzie moet maken om geld ;). Hoop dat het snel weer opgelost is!

Jep, weer een dagje achter de rug. Een van mijn (voorheen...) beste vriendinnen werkt bij mij op school. Eerst op een andere vestiging, maar nu toch hier. Graag zou zij met haar vriend ook willen wat ik met Bob heb. We hebben (meestal ;)) een stabiele relatie, pas getrouwd, huis gekocht, kindje op komst en we kunnen het erg gezellig hebben samen zonder daar moeite voor te hoeven doen. Zij en haar vriend zitten los van elkaar in therapie omdat ze nogal wat moeite hebben met zichzelf. Sinds ik zwanger ben, is ze ontzettend ongeïnteresseerd. Ze doet zelfs dingen als zoals m'n hand van m'n buik halen als ik eraan zit en ze heeft gezegd dat ze misschien pas later komt kijken als m'n jochie geboren is omdat ze slecht is in kraambezoek zijn.

Nou weet ik echt wel dat het voor haar best moeilijk is, maar ze doet er ook zeer weinig aan... Daarnaast luister ik altijd naar haar en heb ik haar al zo vaak uit de brand geholpen. Zo vervelend dat ze niet gewoon blij voor me kan zijn. Ben er echt klaar mee op het moment!

8. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Wat onwijs irritant van vodafone, zeg!! Lekker makkelijk om dat te zeggen, dan is zij tenminste van de klacht af!!
    Hoop dat het inmiddels wel weer bijgelegd is?

Mooi dat het gezellig was met je vriendin!

Hier net van kamer gewisseld omdat de wifi op die andere niet goed werkte... En ik ga niet 3 dagen zonder forum zitten, haha

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Redhead we hebben geen ruzie om het geld maar meer dat ik vind dat mijn vriend er niet mee akkoord moet gaan met alleen maar even een brief schrijven...

Jeetje redhead hoe durft ze?? En erg dat ze dan ook je hand weg haalt, waar haalt ze het lef vandaan??
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar klaar mee bent en als ik dit zo lees is het gewoon geen echte vriendin die zullen nooit zulke opmerkingen maken......

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Sorry Bren, verkeerd gelezen! Vind ook dat ie zich er niet zomaar bij neer moet leggen...

Hahaha, Jody toch! Die arme Nate, ziet ie nog wat van je?

Ja, stom he. Moest het ook even kwijt. Heb het er met Bob al vaak over gehad, maar nu gaat het me echt te ver.
    Grrrrrr! Ik weet alleen niet of ik het nou moet zeggen of niet. Ik weet zeker dat ze helemaal in de stress gaat raken, terwijl ze zelf al lang weet dat het eraan zit te komen.

11. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha jody..!! Maar je hebt helemaal gelijk hoor, wij kunnen jou ook niet missen..!!

Redhead als je het tegen haar zegt ben je het wel kwijt, ik zou denken wat heb je te verliezen? Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.....

12. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik laat het nog maar even zakken... Ben nu extra boos omdat ik haar vandaag gezien heb en er nog steeds niets veranderd is.

Lasagne in de oven, eigenlijk teveel chippies gegeten...
    Kun jij nog eten, Bren?

13. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jeetje As dat gaat wel heel ver, kan mij er wat bij voorstellen dat je dit soort gedrag zat bent

Jody maak je niet zo druk om eten ;) haha, nee hoor snap dat het moeilijke is

Jeetje bren, das een flinke rekening, en een brief, echt niet.
    Daaf had 2 maanden terug ook zo een akkefietje, kreeg voor het eerst een androidtel met bijbehorend abbo, waren ze vergeten inet erbij te doen. Ook daaf is te zoetsappig en vond na bellen de helft terug wel goed, nou echt niet, ik heb hem aan z'n shirt meegesleurd naar de tmobile-shop, hij heeft alles teruggekregen, zonder problemen, hoefde geeneens te schreeuwen in de winkel :D

14. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Moeilijk allemaal hè redhead, maar als het een echte vriendin is, zou ze dat nooit zeggen want zij hoort jou dit juist gunnen!!!

Hmmm lekker lasagne!!

Ik ben zuurkool aan het maken en ga weer voor het eerst proberen mee te eten.!!
    Gister had ik yogurth met aarbeien en dat is erin gebleven!!

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Denise precies ik laat het hier zeker niet bij zitten en ga morgen naar de Vodafone winkel en anders schakel ik iet in oprotten..!!
    Ik weet dat de abbo's nu duurder zijn het internet dan.
    Maar hij heeft deze abbo al een jaar dus ze mogen nooit ineens dat gaan veranderen....

16. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    hier weer geent rek... mja we zien wel, komt vast wel goed :)

Balen hoor As... MAar eerlijk gezegd ben ik het met de meiden hier eens... Als je echt een goede vriendin bent kan je juist ook voor de ander langs je eigen problemen heen kijken.
    Lastig hoor!

17. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    zwemmen is weer om elf uur morgen? Ik kan als het weer goed is :) Lief moet morgenochtend praten over onze trouwauto, om 11 uur. Tis best te fietsen, maar dan moet het dus wel droog zijn :)

18. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Go Bren, that's the spirit! Qua eten en Vodafone!
    Verdorie Sas, alweer niet? Ach, zo hebben we allemaal ons eigen kwaaltje! Overdag wel gewoon trek?

Ik vind het helemaal niet erg dat jullie het met elkaar eens zijn, want dat betekent dat het mijn hormonen niet zijn :D. Of we moeten allemaal last hebben van die dingen nu ;). Bob is het gelukkig ook wel met me eens en het houdt ook al een tijdje aan.
    Nu dus alleen nog uitvogelen hoe ik het aan ga pakken...

19. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik kan wel zwemmen. Zijn we wel samen Sas!
    En mijn autootje doet het weer, dus je kan ook meerijden als je wilt.

20. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ow ook een idee :) moet je wel helemaal naar de cronje... tenzij je vanuit spaarndam komt natuurlijk. maar lief!

Deel Deze Pagina