Bren, wat irritant dat je weer wakker bent geworden door maagzuur vannacht! Hoop dat je daarna wel weer lekker vlot in slaap bent gevallen! Hoe is het gegaan bij Vodafone? Als je nog moet gaan: succes!! Sas en As: zwem ze, veel plezier! Denise wat kut dat je zo'n ruzie hebt gehad... Hoop dat het nu weer helemaal is bijgelegd?! Jammer is dat dan, hè als het nergens over gaat. Dan denk je echt: waar is het weer allemaal voor nodig geweest? En ik kan me voorstellen dat slapen op zo'n matrasbeschermer niet lekker ligt. Ik kreeg de tip van iemand om in plaats daarvan bij Ikea een waterdichte molton te halen. Die blijft tenminste wel liggen omdat ie helemaal om je matras heen zit. Ze hebben ze ook bij de Hema, maar bij de Ikea zijn ze een heel stuk goedkoper. Misschien heb je er wat aan... Nou dames, wij gaan zo langzamerhand vertrekken richting mijn schoonzus. Ik wens jullie een hele fijne dag en ik kom vanavond nog wel ff spieken!
Wat betreft zwemmen volgende week: ik kan in principe tot nu toe iedere dag behalve vrijdag, zaterdag en zondag. Maar alleen overdag. Vrijdag hebben we de zwangerschapsfotoshoot, dus dan wil ik geen chloorhoofdje en oogjes hebben.
Ja hoor, alles is weer helemaal bijgelegd, gelukkig wel zo'n molton is wel een goed idee, dan moeten we van de week maar even naar de ikea (ligt dat gewoon bij het beddengoed) check bij de vk was helemaal in orde, alles is nog steeds perfect, zoals het er nu naar uitziet wordt dametje max 3700 gr en is de kans groot dat ze iets later komt (40+) maar niet heel veel. gebaseerd op...............weet ik niet, onze algemene gesteldheid denk ik
Mooi zo! Ik denk dat het gewoon bij het beddengoed ligt, ja. Ik geloof dat een 1persoons iets van een 10tje was en een van 160x200 volgens mij iets van 23 euro. Goed dat je weer bent goedgekeurd door de vk! Gisteren schatte ze mijn meisje ook in op ongeveer 3500 gram met 40 weken. Ik ben benieuwd!
Goedemiddag meisjes! Sorry voor de afwezigheid, vakantie is drukker dan ik dacht! Ga zo ook weer weg, dus was even een klein berichtje voor de geruststelling! Heb een hele hoop gelezen, ga vanavond even in alle rust reageren op jullie! Mijn ongi zet nog niet echt door om heel eerlijk te zijn, ben benieuwd wanneer ie echt komt...? Oh meiden, ik vind het zo spannend worden nu! Binnenkort zijn er beebjes! Zo leuk! Veel plezier nog vandaag met wat jullie ook gaan doen, ik ben er later weer! Doeiii! *knuffel voor allemaal*
Nou, na een heel avontuur zijn Sas en ik allebei weer thuis. Sas ietwat buiten adem van het duwen . Heerlijk gezwommen, lekker in het warme badje gezeten inclusief baby's en een koekje gegeten in de auto. Zonder problemen naar Haarlem gereden, en midden in het centrum op een kruispunt valt de auto uit . Arme Sas de auto uit en heldhaftig duwen. Er kwam nog een aardige jongen te hulp. Vervolgens start ie weer, maar valt twee stoplichten later weer uit. Gelukkig kon ik toen zo een parkeerplaats indraaien. Uiteindelijk kwamen wij en de auto heel bij Sas aan en na een kopje thee ben ik zowaar ook weer heel thuis. Stom ding :x. Zo maar weer terug naar de garage. Hij heeft net een grote beurt en een apk-keuring gehad! @Jody: Veel plezier bij je schoonzus. Wordt het nog de jacuzzi? @Anni: Je klinkt in elk geval een stuk vrolijker . Veel plezier vandaag!
Fijn dat alles nog steeds in orde is, Denise! Ik ben benieuwd of de vk gelijk krijgt. Heb ook geen flauw idee waar ze alles steeds op baseren.
Anni, wat vervelend dat je ongi niet doorzet, zeg!! Laat 'm dan ook maar goed doorbreken als ie toch moet komen! Jij ook een fijne dag vandaag! Inderdaad... Morgen is het al september, dan is Denise al uitgerekend. En dan moeten Bren, ik en Maaike nog een maandje voordat het onze maand is... Whaaaaa ik begin toch nu wel de kriebels te krijgen!!
Dan heb je meer last dan ik haha Heb nu meer het gevoele dat ik steeds rustiger word, is toch vreemd hihi
Wat raar Anni, had je nog getest of heb je het opgegeven voor deze maand, voor het zelfde geld is het innesteling ofzo
Het komt inderdaad erg dichtbij! Fijn dat je rustig wordt, Denise! Dat zal een heleboel schelen. Ik hoop dat ik je voorbeeld mag volgen .
Dat kan inderdaad ook nog dat het een innestelingsbloeding is... Ik ben er op zich wel redelijk rustig onder, maar ik begin het wel erg spannend te vinden allemaal! Niet zo zeer de bevalling, maar meer dat ik die kleine straks gewoon in mijn armen heb!!
Ben net wel weer wezen shoppen, keek gister in de kast, had alle kleertjes gewassen van de babyshower en zag ineens dat ik heel weinig in maat 62/68 heb, had een bon in de mail gekregen van de name it met 20% korting dus ben maar even wezen kijken, ik heb zelfs een jas voor de beeb gescoord......kreeg nou toch een soort drang
Doe je goed!! Heerlijk ff shoppen! En name it is echt een leuk merk! Foto van het jasje?? Ik heb laatst een zachte lichtroze met oortjes van name it gekocht.
zow druk dagje, ff snel een tussendoor berichtje Nijntjes zitten samen buiten in hun hok en zijn om ste beurt elkaar aan het likken en zitten zo'n beetje in elkaar gekropen helemaal leuk! Boris (die we dus hebben afgestaan) wordt morgen gekoppeld aan een nieuw meisje dus dan is die ook weer gelukkig Net boodschapjes wezen doen, straks VK en dan vnaaf nog een thermo badje met standaard en luier emmer ophalen voor maar 30 euro
Niet doorbreken als in alleen wat bruin gedruppel Anni? Fijne dag bij je schoonzus Jody! Alles gelukt bij Vodafone Brenda?
Ik heb een foto op fb gezet Jody, ik heb ook nog 3 hele setjes gescoord, hoe bedoel je bang dat de kleine wat te kort komt
Dank je Sas! Jij ook lekker bezig vandaag dus! Succes met het ophalen van je konijntjes! Denise je jasje is echt heel lief!! En ik denk de 3 setjes ook vast en zeker! Ik krijg er ook weer zin van om te shoppen!!