Ik ook wel eigenlijk! Ben heel bang voor een stralend witte test. Maar ja, een uitblijvende ongi is ook maf! Ach, we shall see! @Jody: Tja, dat klopt wel. Alleen jij bent echt vaak hier, dus dan is er altijd wel iemand om mee te kletsen En ik heb vakantie, maar lijkt wel of ik minder tijd heb om te ZP-en dan als ik aan het werk ben hihi!
En natuurlijk is het niet gek dat je geen zin hebt om naar het ziekenhuis te gaan. Ik ken weinig mensen die dat wel een pretje vinden...
Uhmmm een lamp, heel veel handdoeken die van ons waren echt op en aangezien de kraamzorg komt wilde ik nieuwe handdoeken, 2 hoeslakens en een bedden overtrek wil dingen die we nodig hadden maar toch! Vanmiddag al lekker wat uitgeven en 300 minder door die kut Vodafone maatvoer dit hadden we nodig ))))
Sas slaap lekker! Bren dat klinkt goed! En dat soort dingen is ook altijd fijn om te kopen toch?! Alles weer lekker nieuw, toch?! Maareh maatvoer??
Jaa moet nu nog alleen grote onderbroeken halen en dan heb ik alles..!! Geeft wel een heerlijk gevoel!
Grote onderbroeken... Bridget Jones undies! Altijd leuk hihi Oooh ik denk dat ik zo maar eens naar mijn bedje ga, morgen weer een drukke dag! half 12 naar het ziekenhuis, 's middags even Amsterdam in en daarna eten bij schoonouders en 's avonds bij nieuwe huisje van een vriendin kijken! Ben benieuwd
Poehh dat is zeker een drukke dag ann..!! Wil je heel veel succes wensen in het ziekenhuis! En je heel veel plezier wensen met de leuke dingen! En mijn duimen draaien voor het testen!! Hou je ons op de hoogte?? slaap lekker...!!
Dankjewel meis. Ik hou jullie zeker op de hoogte! Zou niet durven dat soort info achter te houden hihi Welterusten meiden, ik laat morgen nog wat van me horen! *Dikke knuffel voor jullie allemaal*
Anni weltruste! En succes en het ziekenhuis! Wat heerlijk Bren dat je alleen nog de tenten moet en dan helemaal klaar bent!! Meiden ik ga ook lekker naar bedje! Weltruste!!
Ohjee, nou heb ik een heleboel gelezen en ben ik de helft weer vergeten... Sorry alvast! @Bren: Heel goed, inkopen moeten gedaan worden . @Anni: Helemaal niet gek dat je niet naar het ziekenhuis wilt! Ik kan ook maar weinig dingen bedenken waarvoor je wel naar het ziekenhuis zou willen... Succes en sterkte! Maar ik hou het hier nog even in de gaten . @Sas: Wat vind ik het toch knap dat jij zo helder naar situaties kan kijken. Niet alleen voor anderen, maar dus ook voor jezelf! Petje af! Ben wel benieuwd waar je uiteindelijk voor kiest en wat er mag. Ben je nou een sinaasappel? @Jody: Gaan jullie vandaag weer naar huis? Nog leuke plannen in het verschiet? Ik vandaag lunchen en vergaderen op school. Daarna mogen de kinderen tussen half 5 en half 6 hun plantje (klinkt gek voor mensen die geen Montessori gewend zijn, ik weet het ) brengen en even komen kijken waar ze zitten. Wel leuk om ze allemaal weer te zien!
Oh ja, en ik mag ook blij zijn, want ik heb de 30 weken ook gehaald . Zag het nu pas op m'n ticker omdat Sas het over die van haar had. Lekker snugger .
Annnn???? Sas wat ga je hard hè? Je buikje gaat nu ook echt groeien!! Redehad heel veel plezier op school straks.! Werkze En yeahhhhhhh voor de 30 weken fijn hè???
Uhmm zo stofzuigen..niet zo leuk! Hahha Wasjes draaien baby wasjes ben daar bijna klaar mee... Wil nog gaan strijken... En wil vast beginnen met de enveloppen te gaan schrijven Zoals je ziet wil ik dus van alles, ik ga nu denk ik last krijgen van nesteldrang))))) En wordt vanmiddag opgehaald door me schoonmoeder en daar ga ik eten, mijn vriend eet bij een vriend van hem met andere vrienden allemaal mannen en daar hoefde ik niet bij te zitten, dus me schoonma vroeg of ik bij hun wilde eten.....
Klinkt goed, Bren! Ik ben ook aan het popelen de wasjes te gaan doen en alles klaar te zetten, maar helaas moet ik nog eventjes wachten. Gezellig eten vanavond . Nou, ik ga maar weer eens naar de garage om te kijken of m'n auto gefikst is...