Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    klinkt als een druk dagje Brenda :) niet te veel doen hoor!

Tis een pompelmoes denk ik Astrid, of een grote grapefruit ofzo ;) Veel plezier op school vandaag! (goh wat klinkt dat eigenlijk raar!)

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Zo heb weer bijgelezen maar weet ff niet meer waar ik op wilde en moest reageren

In het zh hadden ze gezegd dat ie er na een paar dagen wel weer op kon lopen, belangrijk was dat ze zwelling weg trok.
    Hij kan ook echt heel zielig doen en dat maakt me echt pisnijdig, hoor m de hele dag kreunen, alsof hij aan het bevallen is pfffff

Gelukkig is mijm zusje er, die kwam gister en bleef slapen, dit was gelukkig al afgesproken, ook komt mijn moeder om vandaag schoon te maken en boodschappen te doen samen met mij en zusje

3. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Goedemiddag allemaal!

Wij zijn weer veilig thuis in the getto. ;)
    3 nachten superslecht geslapen vanwege de gehorigheid in het hotel, dus we hadden geen zin om nog naar de Veluwe te gaan vandaag. Zo onwijs moe!! Dus nu weer lekker thuis :)

Bren, je bent lekker bezig thuis! Ik herken het heel goed hoor, ik wil ook alles liever gisteren dan vandaag gedaan hebben!
    Alvast veel plezier bij je schoonouders!

En As, is alles goed gekomen met je auto?? Hoop dat íe weer helemaal oke is en dat het niet teveel heeft gekost!!

Denise, gezellig dat je zusje er is! En fijn dat je moeder even komt helpen met de boodschapjes!!

Anni?!?! Waar ben je dan? Had vanmorgen al snel ff een paar keer gespiekt voor je uitslag, maar ik zie maar niks!!

4. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Annnnn ben zo ontzettend benieuwd waar ben je???

Jody welkom thuis:)))
    En vanavond lekker in je eigen bedje slapen heerlijk...!!!

Denise erg hè zijn die mannen?????
    En gezellig dat je zusje is blijven slapen en je moeder je lekker komt helpen..!! Veel plezier.....

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Dank je wel!
    Ja daar kijk ik wel weer naar uit!!

Pfff die kleine zit de hele tijd onder mijn ribben te prikken!

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Meiden, ik hoefde vanmorgen al niet meer te testen... :(
    Tis nu echt doorgezet :( Bah!

Op naar de nieuwe ronde...

Heb trouwens wel heerlijk door A'dam gelopen, even mind on something else!
    Zag alleen wel heel veel zwangere buikjes... Grmbl:x

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ah Anni, wat klote weer. Je lichaam neemt je wel in de Maling hè, meis!! Wat onwijs klote!

En dan denk je ff afleiding te hebben, kom je alsnog allemaal van die zwangeren tegen!! Maar probeer positief te blijven denken: volgende ronde, nieuwe kansen!! :)

8. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    he balen anni! pff vervelend :(

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Waar zijn jullie allemaal?? Ongezellig zo hoor!!!

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Zo, weer lekker thuis! Dat ging best, zo'n dagje werken. Nu wel moe, en helaas is mijn auto nog steeds niet gemaakt :(.

Sneu he, die mannen die pijn hebben, Denise. Ze kunnen ook zo piepen! Wel fijn dat je zusje en je moeder er waren/zijn.

Jody al lekker geslapen thuis? Waren de rellertjes blij jullie weer te zien ;)? Eergisteren nacht was het hier in de straat raak. De Ramadan is afgelopen, dus de mannetjes mochten weer van alles. Van 22.00 uur tot 24.00 uur was het schreeuwen en toen het knokken werd, stond de politie snel klaar. Loeiende sirene's tot een uur of 1...

Sas een beetje rustiger aan gedaan vandaag?

Anni, balen zeg :(. Heb jij weleens die zwanger worden pillen van de Etos gebruikt? Die schijnen je cyclus op gang te helpen.

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Wat vervelend dat je auto nog niet is gemaakt!! Lekker dan, zit je het hele weekend nog zonder!! :( Hebben ze gezegd wanneer je 'm wel op kan halen?

Wat onwijs irritant zeg dat ze zo laat ook nog bezig zijn bij jullie!!! Hier is het gelukkig meestal rond een uur of 22:00 afgelopen met het gezeik.
    Ik durf het bijna niet te zeggen, want dan is het altijd even later weer het tegenovergestelde, maar tot nu toe heb ik vandaag weinig last van ze gehad. Maar is het trouwens ook geen suikerfeest nu? Dan zou je toch denken dat je er minder last van zou moeten hebben op hun eigen feestdag...
    Maar weer behoorlijk irritant allemaal, zeg!! Als ik zoiets lees word ik er alweer kwaad van, zo geïrriteerd ben ik door ze!

12. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ach, ik kan me er niet zo druk om maken. De politie kwam en weg waren ze, doetjes!
    En ja, de Ramadan zit er weer op, dus Suikerfeest. Dan mogen ze weer eten, drinken en seksen en hebben ze weer wat energie!

Maar ze doen maar lekker, ik heb er geen last van. Ik doe gewoon het raam dicht :p.

13. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Dat is wel fijn dat ze bij jullie wél onder de indruk zijn van de politie. Hier trekken ze zich niks aan van de politie, hebben er gewoon schijt aan.

Maar goed, de zomervakantie is afgelopen en straks wordt het weer kouder. Dus ik hoop echt dat het minder zal worden de komende periode. ;)

Maareh weet je al wanneer je je auto op kan halen?

14. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Inderdaad, de winter komt er ook aan! Ze kunnen vast niet tegen de kou ;).

Geen idee, de meneer van de garage heeft niet gebeld, dus ik ga er vanuit dat het onderdeel nog niet binnen is...

15. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Wat vervelend! Ik hoop dat het snel gemaakt is voor je!

Waar zijn jullie allemaal hee??????? Joehoeeeeee!!! Jullie hebben een topic bij te houden, hoor dames!!!! ;)

16. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Het is de laatste dagen zo stil hier!
    En meestal als ik naar bed ga, komt iedereen toch...
    Nu eigenlijk ook al dood op, maar vast nog te warm om naar bed te gaan.

17. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja lekker is dat!
    Ik had verwacht heel wat bij te moeten lezen na mijn matig actieve daagjes... maar het was me allemaal wat té makkelijk bij te houden, hoor! Meestal op vrijdagavond is het hier een drukte en nou is iedereen pleite!! :(

Het is echt warm he!! Pffff
    Vannacht ook weg liggen zweten!!
    Morgen wordt het trouwens nóg warmer!! 26 graden... pfffff zit ik niet op te wachten nu hoor!!! Het is september en het mag nu wel weg blijven ook nu wij steeds meer hoogzwanger zijn, haha
    Maar zondag gelukkig alweer onweer en dan koelt het weer lekker af! :D

18. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Tsja, ik denk dat hoogzwangere meiden wat minder kletsen ;).

Joh, ik vind die nachten ook helemaal niets!
    Ik inmiddels 4 keer m'n bed uit om te plassen en dan is het nog warm en benauwd nu ook... Bah!

Maar verder had ik niet zo'n dipdag vandaag gelukkig :).
    Voor morgen heb ik nog geen plannen voor overdag, ga alleen bij m'n ouders eten 's avonds.

19. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja erg is dat he! Ik had vannacht ook zo'n ontzettende dorst. Dus bleef ook maar drinken, nou ja dan weet je het wel daarna haha

Gelukkig was je dagje verder wel goed!
    Gezellig morgen bij je ouders eten! Weet je al wat jullie gaan eten? BBQ-tje?
    Morgen moeten wij ff boodschapjes halen. En ik denk dat mijn vriend ff een ritje gaat maken op zijn motor. Dan kan ik ondertussen de spulletjes van de vakantie opbergen en wassen. En zondag gaan we naar mijn stiefzus in de achterhoek, die is jarig. Dus de hele stieffamilie gaat daar heen en dat is altijd erg gezellg! :D

20. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hier hele dag druk aan de schoonmaak geweest, vandaar mijn afwezigheid,
    zal morgen ook wel weer druk zijn dus sorry dames, jullie worden een beetje verwaarloosd :)

Deel Deze Pagina