Yoeehoeeee..!!! Het is inderdaad heel stil geweest vandaag.... Hier is vandaag de maxicosi geleverd met nog andere spulletjes dus die heb ik net allemaal uitgepakt zo leuk..!!! Heb bijna alle babykleding en spullen gewassen nog 2 wasjes en dan strijken! Heb vandaag een lekker dagje gehad me schoonma had me om 2 uur al opgehaald en heb heerlijk bij hun in de tuin gezeten maar poehh wel warm hoor! Redhead vervelend dat je auto nog niet klaar is! Ann balen meissie!! Hoe was het in het ziekenhuis??? Jody lekker dagje thuis gehad?? Denise heerlijk bij jou is dus lekker alles schoon!
heerlijk dagje in de tuin zitten breien, felicitas doos opgehaald en gezellif avondje D&D Morgen vanaf half 3 mn vrijgezellen feestje, echt zin in! Slaap lekker meiden
Fijn dat je Maxicosi is geleverd Bren! En mooi dat het gezellig was bij je schoonmoeder! Lekker bruin geworden? Sas veel plezier met je vrijgezellenfeestje morgen! Laat je ff weten hoe het was?? Ben benieuwd wat ze met je gaan uitvreten!
Weet ik niet, verveel me een beetje! haha Had net een hele Facebook account aangemaakt voor mijn vriend omdat hij dat wilde. Alle instellingen voor hem uitgezocht enzo, zegt ie: Nee, dit wil ik niet. Ik word er helemaal zenuwachtig van dat ik er weer tijd aan moet besteden en het moet bijhouden. Geen zin in, ik delete het weer. Hahaha Dus ja, toen ging ie daarna maar leren en zit ik hier een beetje te klooien op FB en ZP staat dan ook altijd wel aan. Dus als ik dan weer eens een mailtje krijg dat iemand heeft gereageerd hier, dan kan ik gelijk terugsturen. Heb zo slecht geslapen de afgelopen nachten en vreemd genoeg nog steeds niet echt moe. haha En wat doe jij hier nog zo laat? Kan je niet slapen?
Ahaa dus hij wil geen Facebook teveel onderhoudt haha Uhmmm heb weer lekker last van maagzuur en mijn vriendje is nog bij een vriend en kan dan altijd moeilijk in slaap vallen..!! En ben lekker aan het genieten van de trappels in me buik..!
Nee het is gewoon niks voor hem.. .. al die moeite voor niks gedaan, haha maar goed... Wat klote dat je weer zo'n last hebt! Helpen die nieuwe medicijnen niet?? En hoe is het vandaag gegaan met je misselijkheid? Is jouw ventje ook al zo lekker bezig?! Haha Die kleine van mij is ook al de hele dag zooooo onwijs druk!!! Echt nog nooit zo veel drukte gevoeld als vandaag!
Ik heb nou zo een drankje maar het helpt echt niet..!!! Ik moet zeggen dat hij de hele tijd best rustig was maar hij laat zich nu lekker voelen..!!
Irritant he! Bij mij helpt het ook allemaal niet. Mensen zijn altijd zo verbaasd dat Rennies niet werken bij mij, maar volgens mij hebben meer mensen daar last van... Je bent natuurlijk de hele dag lekker in de weer geweest en nu je ontspant gaat hij lekker actief doen! Ik voel echt dat die kleine nu heel weinig ruimte heeft. Ze ligt echt opgevouwen en deels onder mijn rib. En dat wordt alleen maar erger de komende weken!! Help!
Jaa soms als hij beweegt doet het echt zeer..! Je merkt inderdaad echt dat ze groter worden..! Rennies nee die helpen hier nu ook niet helaas! Ja vind het toch altijd fijner als hij lekker thuis is...
Tuurlijk is toch ook logisch! Ik ben ook echt een schijtert! Ben bang alleen thuis. haha Ja joh, af en toe kunnen ze je echt een gemene pijn geven! En dat zal waarschijnlijk alleen maar erger worden... haha