Ja pfffff vertel mij wat! Ik heb het er gisterenavond allemaal uitgegooid tegen mijn vriend en vanochtend in de auto weer. Maar gelukkig is hij er heel rustig onder en krijgt mij dan ook wel weer vrij snel rustig. Hee meis, mijn ogen vallen inmiddels dicht. Ik ben nu echt heel moe geworden, dus ik duik lekker mijn bedje in. Ik zie je morgen vast wel weer! Slaap lekker!!
Ja echt heel bizar..!!! Heb er wel echt onwijs veel zin in...ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet op wie lijkt ie?? Welke kleur haar heeft ie de kleur ogen....zo spannend! Gewoon een kindje krijgen wat helemaal van jou en je partner is zo bijzonder!
Goedemorgen meisjes! Wat een latertje was dat voor jullie vannacht, zeg... Dat houd ik dus nooit en te nimmer meer vol! Ik lag om 22.30 uur weer heerlijk te slapen. Om een uurtje of 1.30 uur werden we wakker gemaakt door onze buurtmarokkaantjes, maar al vrij snel kon ik weer slapen. Eigenlijk wilde ik uitslapen, maar werd toch echt om 7.45 uur wakker door mijn douchende man... Lekker he, die schoppen onder je ribben... Het begint bij mij nu ook weleens in de weg te zitten. Wel heel vervelend van dat maagzuur Bren. En dan vooral dat niets helpt! Het wordt allemaal zo spannend! Sas, heeeeeeel veel plezier vandaag! Kom je nog even laten weten hoe het was? Denise, wat zal jouw huisje lekker schoon zijn. Ik kijk stiekem wel elke dag of je nog niet geploft bent . Vandaag de auto van Bob te leen, dus ik kan gewoon naar m'n ouders toe en als ik wil ga ik eens kijken wat ze bij mijn oude jongerencentrum in Lisse uitvreten. Festivalletje daar. En eigenlijk wil ik nog even naar de stad om wat dingen voor in de vluchttas te kopen. Straks weer werken, dus dan geen tijd meer en in het weekend waarschijnlijk uitgeblust!
tis zaterdag... ga jij werken op zaterdag? pff lekker dan Brend, ga je naar de aphoteek met een klacht en een duidelijke beschrijving en dan krijg je iets mee wat gewoon niet werkt.... Gewoon lekker weer teruggaan Hier ook zo nu en dan al last van de bezorgdheidskriebes dingen (ja maar er komt nu zooo veel op ons af; lief: nee hoor, we krijgen alleen een kindje; ikke: ja maar, dat is zo veel verantwoordelijkheid; Hij: valt wel mee, en als we het niet redden vragen we gewoon hulp) Ow as, als je sjaal ziet, doe der de groeten
ook weer iemand zat in de magni rondom dezelfde tijd trouwens... Gok dat ze nu in leeuwarden ziet dus denk ook niet dat je der ziet
Zo meiden wat en lekker weertje hè??? Viel pas rond een uur of 3 in slaap heel irritant....ben dan echt helemaal kapot alleen die maagzuur..!!!!! Word er nu ook mee wakker!! Maar nog heel even.... Redhead heel veel plezier bij je ouders en wens je een hele gezellige dag! Sas heel veel plezier ben benieuwd wat jullie gaan doen.... Jody lekker geslapen???? Ann geniet je lekker van je vakantie?? Denise lekker aan de schoonmaak??
As, veel plezier vandaag! Klinkt gezellig! Sas, sterkte vandaag. Haha Bren, het is inderdaad heerlijk weer... Voor iemand die niet hoogzwanger is. Mij te warm dit!! Ik heb heel lekker geslapen, dank je wel! Alleen weer wakker geblèrd door die huftertjes vanochtend. Maar gelukkig wel weer in slaap kunnen vallen! dus alsnog mijn slaap wel ingehaald. Zo ff een boodschappenlijst maken en dan ff boodschapjes doen en een cadeautje voor mijn stiefzus waar we morgen heen gaan. Maar geen idee wat ik voor haar moet kopen... Suggesties?
Bedoel je misschien Janine, werd die Sjaal genoemd? Maar een rustig dagje in de zon (of schaduw), Bren? Heel vervelend hoor, en nou zelfs 's ochtends . Ik nu helemaal bekaf van een stukje fietsen naar de stad en weer terug... Wel een pyjama bij de hema gekocht en alvast wat zoogcompressen... Het zal vast niet lang meer duren voor ik niet alleen maar 's nachts lek, maar het overdag ook gaat beginnen. Even bijkomen en dan op naar Lisse in de auto van Bob. Brrr, dat vind ik wel een beetje eng!
Mooi dat je lekker geslapen hebt, Jody. Had je wel weer eens verdiend . Als ik niets weet en wat wel altijd een succes is; de theepotjes (pot, schotel en kopje in 1) bij Simon van Leevelt. Geniet lekker van het weer!
Jody ik typte inderdaad dat het een lekker weertje was toen ik nog niet buiten was geweest, het is inderdaad heel erg warm en merk echt dat me benen door de warmte heel moe en onrustig zijn.... Poeh wat ook altijd leuk is, is een schaal met kaarsen ofzo.... Redhead jij bent al lekker in de weer geweest!!
Ja zoiets zat ik inderdaad ook aan te denken, iets voor in het huis. Vervelend dat je daar al zo'n last van hebt, As! Maar je weet in ieder geval wel dat ze werken, haha Ik heb er nog geen last van gehad... misschien komt dat op het einde pas. Het is inderdaad superwarm en benauwd en dat vind ik binnen al! Dus ik bereid me al voor op straks naar buiten Waarom vind je het eng in de auto van Bob? Grote auto ofzo?
ja was janine inderdaad Apart dat jullie het zo warm vinden... vindt het heerlijk weer (in de schaduw) Komt misschien doordat ik net pas terugben van italie ofzo... Hier afgewassen, wat boodschapjes gedaan, nu ff lekker bijkomen en dan afwachten wanneer hier allerlei vrouwen aankomen! gnffl heb er zin in!
ik zou trouwens een leuk plantje meenemen denk ik... Ow heb zo'n zin in de komende tijd! herfsttijd, lekker stoofschotels met bokbier enzo in elkaar draaien vindt ik altijd heerlijk! krijg al helemaal trek in pepernoten (met dit weer....)
Misschien dat jij inderdaad wat meer gewend bent aan warm weer door Italie, ja. Ik moet zeggen dat ik er normaal al slecht tegen kan als het zo warm is, heb het al snel benauwd. En dan kan je wel nagaan hoe het nu moet zijn... bleehhhh
Goedemiddag! Ik kom altijd online als jullie allemaal niet hier zijn! Alsof ik het uitkies! In ieder geval is alles goed gegaan in het ziekenhuis, mijn nieuwe afspraak staat al, maar op de verkeerde dag! Dus moet even terug bellen dat ze hem verzet... Ik krijg dus een wortelkanaalbehandeling... Ai ai ai! Zo geen zak zin in! Maar ja, het moet! Vandaag lekker weer de hort op geweest, tis veel te warm om wat te doen helaas. Dus heb lekker met water gespeeld met mijn nichtje van 4. Lekker "soepje" maken enzo hihi Hoe is het met jullie meiden? Houden jullie het nog een beetje vol? Oooh ik vind het wel spannend, straks hebben we allemaal kleine beebjes! Gaan we eigenlijk bij elkaar op kraambezoek of houden we een soort van babyshower met de meiden tegelijk? Want ik wil wel de beebjes zien hoor! Voor Denise is het zelfs nog maar 16 dagen tot de uitgerekende datum! Niet normaal hoe snel het gaat! Wat gaan jullie eten vanavond? Ik eet lekker patatjes met kipdrumsticks en appelmoes! Mjamm! @Sas: Veel plezier op je vrijgezellenfeestje meis! Ben benieuwd wat jullie gaan doen @Bren: Oh niet zo'n lekker nachtje dus! Vanmiddag lekker siesta houden, perfect met dit weer @Jody: Hihi deze niet-zwangere vrouw vind het ook te warm hoor En ik koop inderdaad meestal iets voor in huis, of een leuke bon als ik weet waar diegene van houd. Maar zou het nu zo snel even niet weten... Mijn hersenen laten me ook in de steek met deze warmte hoor @Redhead: Is je auto nog niet klaar? Lekker is dat zeg!:x Enne, bob zijn auto eng? groot of gewoon niet fijn om in te rijden? Meiden, ik wil niet meer ongi zijn! Bah, ik voel me zooo vies. Wil wel 8 keer per dag onder de douche staan, zeker met dit weer! Ben ook benieuwd wanneer het weer klaar is... Oh en bedankt voor je tip As! Ik zal es kijken bij de Etos voor die pillen! Kreeg van een oud-collega al de tip om Vrouwen-mantel te halen bij de homeopatische drogist. Blijkt ook te helpen. Iemand ervaring mee?
Nee ben nog niet ontploft hihi Ik heb wel vreselijk dikke voeten en handen door de vochtige warmte, kan dus niet autorijden of iets Wordt er bloedchagrijnig van dat we nu niks kunnen doen, daaf z'n voet wordt wel beter maar is nog niet goed genoeg