Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Anni, ik kan me heel goed voorstellen dat je niet meer ongesteld wilt zijn met dit weer. Waardeloos is dat...
    Nog een paar daagjes en dan ben je er weer vanaf, meis! En morgen gaat het weer onweren, dus dan heb je niet zo'n last meer van de warmte. :)

Nu wel last van opgezwollen voetjes, Denise? En zo erg ook dat je niet meer kan autorijden??? Dat is echt klote!! En zeker nu je vriend ook niet kan rijden... dan zit je wel echt aan huis gekluisterd! :(

Hier boodschapjes gehaald en net lekker geBBQ-t. Wie weet was dit wel de laatste echt mooie BBQ dag, dus we hebben het er nog maar even van genomen. Heerlijke chipolataworstjes en hawaiisticks gegeten en aardbeien met poedersuiker toe. Heerlijk! Dus nu lekker een voldaan gevoel! :)

We hebben trouwens weer zulke leuke dingen gekregen van mijn schoonzus... echt geweldig!
    Ik ben er zo blij mee!!

Adidas schoentjes en een zuurstokroze rokje... dit moeten jullie echt zien: Aanmelden | Facebook

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Superleuke schoentjes zeg......

Ja mijn voeten en enkels zijn echt niet normaal, die buiging voor gas en koppeling doen zeer, waarschijnlijk doordat mijn huid op springen staat, voor mijn vingers geld hetzelfde

3. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ohhh wat erg, zeg! Ik ben blij dat ik daar (nog) geen last van heb! Alles is nog helemaal normaal...

4. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Oh wat een leuke schoentjes en rokje! :)
    Echt superlief van je schoonzus!

@Denise: Meis toch, zo erg al?
    Kan me voorstellen dat dat pijn doet :(
    Hopelijk als het van de week minder warm is dat het weer wegzakt... *knuff*

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja leuk he?! Vind ik ook echt superlief van haar! We krijgen echt veel van d'r!!!

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Echt heel lief hoor! Hoop dat mijn schoonzus(sen) ook zo zijn als ik een kindje krijg...

Vriendlief zit The Recruit te kijken, maar vind er nu al niks aan...
    Waar zijn jullie allemaal?? :)

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Dat hoop ik ook voor je! Is wel heel leuk! ;)

The recruit... geen idee!
    Ik ben mijn geboorteplan aan het uittypen en de laatste adressen aan het schrijven voor mijn geboortekaartjes.
    Weet niet waar de rest uithangt!

Joehoeeeeee!! Waar zijn jullie allemaal dan??

8. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Geloof dat wij het maar gezellig moeten maken samen, want de rest is de hort op of ligt al te slapen?? :D

Wat is een geboorteplan? :)

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedeavond meisjes..!!

Ik ben mijn name is aan het kijken...

Denise wat vervelend zeg...ik heb zelf ook last van vocht vast houden me voeten en enkels en vingers. Doe maar lekker rustig aan...

Jody is het gelukt met je geboorteplan en je kaartjes??

10. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Heeey bren!! :D
    Oooh zo word het gezellig met z'n 3tjes!
    Verveel me eigen echt het heen en weer...
    Heb al 14 keer facebook door zitten spitten hihi :D

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Daar is Brenda al! :D

Een geboorteplan is een plan op papier waarin je je wensen omtrent de bevalling aangeeft. Tijdens de bevalling kan je misschien niet alles goed aangeven en het is fijn dat dit op papier staat zodat iedereen weet wat je wensen zijn.
    Ik wil bijvoorbeeld dat het niet te warm is in de kamer, geen stagiaires of artsen in opleiding bij mijn bevalling, zo min mogelijk mensen dus en dat mijn moeder de eerste persoon is die de baby ziet (na Nate en de lui die mijn beebje op de wereld helpen zetten uiteraard, haha). En ook bijvoorbeeld over pijnbestrijding kan je aangeven wat je wensen zijn. Ik wil het bijvoorbeeld het liefste zonder doen, maar alleen in het uiterste geval, dus als ik echt niet meer kan dan zou ik een ruggenprik willen en verder geen andere vormen van pijnbestrijding.
    Dat kan je daar allemaal inschrijven en van te voren afgeven aan je verloskundige, zodat de bevalling zo veel mogelijk op jouw manier verloopt. Dat geeft mij een geruster gevoel en ik vind het ook wel fijn dat mijn vriend dan ook alles goed door kan nemen van het papier af, zodat hij ook heel goed weet wat mijn wensen zijn (hij is nogal vergeetachtig).

De envelopjes zijn geschreven. Ik wacht alleen nog op een paar adressen en dan ben ik er wel. :)

Is het een leuk programma, Bren?

12. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Aha! Dat is wel slim om te hebben inderdaad...
    Kan me voorstellen dat je tijdens de bevalling niet helemaal meer in staat bent om te zeggen wat je wilt :)

Ik vind My Name Is leuk om te kijken, maar ik vind de jury dit jaar niet zo leuk...

Vind je dat geen hels werk, alles met de hand schrijven?

13. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ik vond de jury idd ook niet zo leuk, wat ik op de reclame zag...

Nee, vind ik helemaal niet erg om te doen. Wel leuk zelfs. En daarnaast vind ik het ook persoonlijker om het zelf te schrijven. :)

14. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaa hier ben ik..!

Jody fijn dat je je geboorteplan af hebt!
    En de enveloppen geschreven hebt, ga daar volgende week aan aan beginnen!

Ann vervelend trouwens dat je een wortelkanaal behandeling krijgt..!!

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ja daar heb je wel gelijk in...
    Maar toch, ik zou na 50 kaartjes/enveloppen toch wel een lamme hand krijgen haha :D
    Straks komt The Sixth Sense op tv, maar denk dat ik maar niet ga kijken als ik nog wil slapen ;)

16. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja ik heb erook zin in om alle adressen op te schrijven en het is op die manier zeker persoonlijker!

Ik vind de jury kut.....die hebben er echt geen verstand van maar het zingen vind ik leuk om te zien

17. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Inderdaad klote dat je een wortelkanaalbehandeling krijgt. Maar ik moet zeggen dat ik geen pijn heb ervaren toen ik die een paar weken geleden moest ondergaan. Als je goed verdoofd bent is het hooguit een irritant, vervelend gevoel. Ze wroeten toch in je tandvlees en dat is natuurlijk niet lekker. Maar pijn... nee.

De enveloppen heb ik in gedeeltes geschreven. Een aantal weken geleden al heel wat gedaan en nu net nog een stuk of 10 en als ik straks alle adressen heb de allerlaatste. :)

Sixth sense is een goede film vind ik, maar wel creapy... ik word daar ook altijd wel een beetje bang van, haha

18. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hallo hallo :),

Jeetje, al veel gekletst hier!
    Toen ik eenmaal was afgekoeld van het fietsen ben ik naar Lisse gereden en heb een heerlijke middag gehad tussen allemaal oude bekenden. De schminktafel was aanwezig dus heb ik 3 uur lang kindjes zitten schminken. Hoop dat de foto's snel online staan,want dan kan ik even uitsloven ;). Daarna lekker bij mijn ouders in de tuin gegeten en nu weer thuis. Moe!

Ik vind Bob's auto een beetje eng omdat ik hem moeilijk vind rijden. Ben er gewoon niet aan gewend, maar het ging prima!
    Vervelend Bren en Denise, dat extra vocht. Heb het nu ook een beetje in mijn voeten. Even met de pootjes omhoog dus!
    Jody, wat ontzettend lief dat rokje en die schoentjes :). En fijn dat je je plan af hebt en de enveloppen geschreven zijn!

Sas, ben erg benieuwd hoe jij het hebt gehad!

19. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Mooi dat je zo'n leuke dag hebt gehad, Redhead!

Ik heb mijn plan nog niet af, hoor! Ik ben op internet allerlei bevallingsplannen aan het lezen en daar de dingen die voor mij belangrijk zijn aan het uithalen. Maar daar komt nog heel wat uitzoekwerk bij kijken...
    Nou lees ik net weer in een bevallingsplan dat een moeder niet wilde dat de kleine in bad ging voordat de navelstreng er af was gevallen. Dus dan weer uitzoeken waarom dat dan is... er komen steeds meer van dat soort dingen om de hoek kijken en ik word daar weer een beetje zenuwachtig van omdat ik dacht dat ik inmiddels alles wel een beetje zou weten. Niet dus. :(

20. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik blijf maar denken: "Ach, ik kan me overal over inlezen en van alles plannen, maar ik weet toch niet of het zo gaat als ik gepland heb." De belangrijkste dingen weet ik nu!

Voor iedereen is dat weer anders denk ik :).
    Als ik teveel ga lezen, raak ik alleen maar in de war en ga ik twijfelen.

Deel Deze Pagina