Ohja, das waar ook Jody! Heb je nog een leuk cadeautje kunnen vinden? Vanmiddag ga ik even in het nieuwe huis kijken en daarna naar de verjaardag van schoonzus nummer 3. Nu een lijstje aan het maken voor de geboortekaartjes. Aan wie hebben jullie ze allemaal gestuurd? (Nou hoef ik de namen natuurlijk niet allemaal, maar even een aantal ed. )
Veel plezier vandaag! Wij hebben ze gestuurd aan familie, vrienden, kennissen, huisarts, verloskundige, sommige (oude) werkgevers. We hebben er iets meer dan 60. Vond het wel leuk om de werkgever waar Nate en ik elkaar hebben leren kennen een kaartje te sturen. En met sommigen van hun heb ik ook nog af en toe contact.
Hè..!! Poehh ik vind het heel moeilijk over de stamcellen, ik heb het dan ook nog niet gelezen, kan me vandaag erg slecht concentreren dus lees het morgen even op me gemakkie.... Ik doe vandaag helemaal niks ben zo ontzettend moe....heb net alleen het bed verschoond! Redhead heel veel plezier bij je schoonzus! Jody jij ook heel veel plezier wat heb je uiteindelijk gekocht?? Denise en is de auto weer netjes???
Goedzo Bren, lekker rustig aan! Ik heb inmiddels m'n lijst af (denk ik), de was opgeruimd en de afwas gedaan. Dit lijkt wel de tweede goede dag te zijn. Is mijn rothumeur dan eindelijk weg? Tot vanavond!
De eventuele eigen cellen zijn ook nog uit beenmerg te verkrijgen ALS het nodig is, vandaar dat ik nu zelf opslaan niet nodig vind. Maar ieder z'n ding, het is goed dat jede keuze hebt. De auto is weer helemaal perfect, familyfix geïnstalleerd, en even geoefend met de maxi cosi.
We hebben uiteindelijk een bon van ici paris gekocht. We moesten ff snel wat halen gisteren en ik dacht een bon is altijd goed! Ik ben ook vreselijk moe vandaag!! Was dus ook niet heel spraakzaam op de verjaardag. Maar het was wel heel gezellig hoor! Nu onderweg terug naar huis. Ik kan wel slapen!! We moeten nog een uur en dan ben ik pas bij mijn moeder thuis om mijn broertje af te zetten. Ben ook best sago nu, want ik heb daar niet elke keer zin in en hij moet altijd meerijden. Pffff. Niet heel aardig van me, maar ik irriteer me er nu echt ff aan. Inderdaad, ieder z'n eigen ding toch! Wij weten het ook nog niet zeker hoor! Ik ga van de week ff kijken of ik wat meer info kan krijgen.
Jody is ook wel logisch hoor het is een lange dag voor je geweest..!! En dat van je broertje komt denk ik ook echt door de hormonen teminste het komt nu heel bekend voor.... Een bon is inderdaad altijd goed..!! Ben 16 And pregnant aan het kijken merk dat ik dat nu best heftig vind maar toch ook wel intressant!
En, veel gedoe met de MaxiCosi of viel het mee, Denise? Denk inderdaad dat het de hormoontjes zijn, Jody. Geeft niets, maar toch nu wel even vervelend. Moet zeggen mijn tolerantiegrens ook wat lager ligt op het moment. Best heftig nu dat programma, Bren . Eerder keken we er toch met andere ogen naar denk ik... Zo, ik weer terug van de verjaardag. Pfff, ik had helemaal geen zin eigenlijk. Was nog best gezellig, maar m'n laatste vrij zondagje was nu ook weg... Nu heel ongezond een broodje kaassoufle voor de buis en dan lekker vroeg naar bed. Morgen de wekker weer om 6.15 uur... BAH!
hey meiden Gisteren een hele leuke dag gehad die eindigde in een giga hormoonaanval (veel huilen toen ik eenmaal thuis was) en nu nog niet helemaal happy Phone trouwens ook inene stuk Wel leuk naar Ikea geweest en aan t plannen voor de kinderkamer! We zijn gisteren van de High tea naar een novecento gegaan, op de grote markt koffie gedronken en uiteindelijk in de Jopenkerk geeindigd. Hele leuke gezellige dag gehad en eindelijk weer eens lekker gegeten.
Fijn dat de dag in elk geval gezellig was, Sas. Misschien gewoon de vermoeidheid en daardoor de hormoonaanval? Bah, telefoon stuk. Dat is altijd erg vervelend :x! Nog wat leuks gescoord bij Ikea?
Heh wat vervelend sas....maar denk ook echt dat het je hormoontjes zijn het komt me zo bekend voor...zo uit het niets is het er...bahhh Maar wel heel fijn dat je het leuk gehad hebt....moet toch een bijzondere dag zijn..! En weten jullie al een beetje wat jullie willen? kwa kinderkamer?? Redhead fijn dat het uit eindelijk nog gezellig was op de verjaardag! En heel veel succes morgen met je eerste werkdag ik hoop dat het mee valt!!!
Ik zei net tegen me vriend ik zal zo blij zijn als ik mezelf weer helemaal ben weg met die stomme hormonen!!
ja ben nu onderhand ook wel zat van die rotdingen :S We gaan waarshcijnlijk de wandkasten series van Ikea gebruiken voor commode en kledingkast, dat is waarschijnlijk langer bruikbaar dan een aparte commode. Dan een muurschildering erbij, die gaan we zelf maken, en tapijt op de vloer, de overige muren dan lekker licht.
Klinkt goed, Sas! Ik ga lekker naar bed, meiden. Morgen veel computerwerk op school doen, dus ik kan lekker vaak stiekem komen spieken.
gdvrdmm!!!! pissig! blijkt schoonzusje (die niet kon komen op mn vrijgezellendagje omdat ze er geen geld voor had) gisteren uitgebreid in zandvoort en A'dam te hebben rondgehangen en geshopt....
Jeetje wat gemeen zeg Slaap lekker As Net heel aso bij new york pizza een triple treat box besteld, mmmmmm kipkluifjes, kipnuggets en garlic bread