Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    eet smakelijk :)

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja echt sas wat zegt je vriend?

Denise lekker geniet er maar lekker van!

3. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Sas, wat een vreemde actie van haar! Misschien moet je haar er mee confronteren? Kijken wat ze zegt...
    Mooi dat je zo'n leuke dag hebt gehad!! En zo'n huilaanval moet je gewoon over je heen laten komen, niet teveel van aantrekken... we hebben ze (bijna) allemaal! ;)

Slaap lekker As!

Tja het zullen ook de hormonen wel zijn maar ik erger me er echt aan dat hij dat ook steeds maar verwacht. En de vorige keer heb ik al tegen hem gezegd: als mensen (wie dan ook) zo aardig zijn om je mee te laten rijden dan is het wel netjes om aan te bieden om mee te betalen met de benzine. Een auto rijdt niet gratis en dat is wel zo netjes. Ik heb toen ook gezegd: nu hoeft dat niet, maar ik vind wel dat je dat in ieder geval moet aanbieden. Toen snapte hij dat wel en zei 'ie: "oke". Maar nu heeft 'ie het dus weer niet aangeboden en ik erger me er echt aan. Ga het ook wel tegen hem zeggen. Niet dat ik het geld zou aannemen, maar ik vind gewoon dat hij dat moet vragen.

Gisteren ging hij er ook maar weer even vanuit dat wij hem wel zouden halen en thuis brengen. Toen heb ik 'm ook even op z'n plek gezet. Vind dat gewoon echt niet cool dat hij daar altijd maar vanuit gaat en niet zelf even nadenkt dat hij ook met het ov hier heen kan komen.

4. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    As, succes morgen op je eerste werkdag!

Ja Bren, ik ken het... ik word er ook echt gestoord van af en toe.
    En daar bovenop komt nog dat ik de hele dag door moe ben en als ik erg moe ben, ben ik vaak ook sago, niet spraakzaam en snel aan het huilen. Nu met de hormonen dus dubbelop...

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ah, een ervaringsdeskundige! :D
    Dat is heel fijn om te weten, ben normaal namelijk helemaal niet bang of iets voor de tandarts.
    Maar ik vind dit toch wel een beetje eng, ook omdat het niet mijn eigen tandarts is...
    Maar we zullen zien, ik hoop dat het snel voorbij is! :)

6. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jody wat je zegt is inderdaad niet meer dan normaal, hij kan het op zijn minst zeggen en dan is het aan jullie om te zeggen het hoeft niet..maar wel goed van je dat je het ook tegen hem zegt!
    De vermoeidheid is hier ook echt aangebroken en kan echt merken dat het bijna zo ver is....ik probeer er maar aan toe te geven maar zit mezelf soms echt in de weg....

Ann geniet je een beetje van je vakantie?

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja vind ik ook... ff opvoeden dus! haha
    Ben nu al wat minder geirriteerd, maar ik zal hem nog wel een keer zeggen dat ik het niet cool vind dit.

Welke dag zullen we gaan zwemmen? Typte bijna slapen ipv zwemmen, kan je nagaan hoe moe ik ben, haha
    Het maakt mij opzich niet zoveel uit, ik kan alleen di, wo of do overdag.

8. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Je moet ook lekker toegeven aan de vermoeidheid, is allemaal logisch en het hoort erbij.

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Uhmm voor het zwemmen bederft moet ik even kijken omdat het echt vies weer wordt en mijn vriend dan niet met de brommer kan dus de auto nodig heeft...dus kijken jullie maar wanneer jullie willen dan kan ik kijken hoe het weer is die dag....

Haha jody hoe oud is je broertje??

Hebben jullie ook zulke onrustige voeten??

10. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Oh maar het maakt voor mij verder niet uit of we in Hoofddorp of in Heemstede gaan zwemmen hoor meis. Naar Hoofddorp zou je wel mee kunnen dan, toch?

Mijn broertje is 21, dus ik vind wel dat hij die manieren inmiddels een beetje mag hebben.

Nope, gelukkig geen last van onrustige of opgezwollen voeten. :D
    Zijn die van jou weer opgezwollen? :(

11. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja Hoofddorp kan wel alleen is volgens mij het rooster weer anders hè omdat de scholen weer begonnen zijn ik zal morgen even kijken goed???

Nee niet Persee opgezwollen maar heel onrustig...al zijn ze wel dikker dan normaal.....

12. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    #1592 Bloemetjes, 4 sep 2011
    Laatst bewerkt: 4 sep 2011
    Ja op je 21ste mag je inderdaad dat soort manieren wel hebben ja...hij denkt verschijnlijk te makkelijk...en vind het wel goed zo

13. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Heb al ff gekeken en het banenzwemmen is weer van 12:00-13:00 in Hoofddorp. In Heemstede van 07:00-13:00.
    Maakt mij niks uit, ik hoor wel wat jullie het beste uitkomt.

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Erg irritant van je voeten! Lekker omhoog gooien dan!!

Vind ik ook en zeker als het al eens is verteld aan je. Als je het daarna dan nog niet doet dan heb je aan mij een verkeerde, of je nou familie bent of niet. ;) Al is het tegen familie wel wat makkelijker om te zeggen dan tegen vrienden vaak... :)

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als de rest het ook niet erg vind om in Hoofddorp te zwemmen zou dat voor mij lekkerder zijn....

Ja dat is zeker zo..tegen familie is het wel makkelijker!

16. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Mooi! Komt vast goed!
    En welke dag zou jou het beste uitkomen?

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    De dag maakt me eigenlijk niks uit..kan ze alle 3...!!

18. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Oke, dan moeten we even kijken wanneer de rest eventueel mee kan! :)

Bevallingsplan is trouwens zo goed als af. Alleen mijn printer is kapot, dus ik moet het even aan mijn vriend mailen zodat hij het kan uitprinten op zijn werk. :)
    Geeft weer een gerust gevoel! :D

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat goed jody....ik heb wel dingen op papier gezet en dat heeft me verloskundige al maar heb niet echt een heel geboorteplan gemaakt.
    Ik kan me wel voorstellen dat het heel veel rust geeft dat het op papier staat!

20. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ga je nog wel een geboorteplan maken?

Deel Deze Pagina