Slaap lekker meiden..!!! Enne Denise daar hou ik je aan..!!! Jody ik heb de ene keer het idee dat hij eerder komt en de andere keer weer het idee dat hij later komt.....
Ik ben er echt van overtuigd dat ze ons langer in spanning gaan houden, haha. Maar we zien wel! Morgen weer ff wat meer drukte hier hoor!! Het is wel erg stil geweest de afgelopen dagen! Weltruste en tot morgen!
Goedemorgen, weer slechte nachtjes hier maar goed Nog 4 daagjes werken en dan vanaf donderdag verlof Voor manlief is er wat meer rust dus voor mij scheelt dat ook Maar wel s'avonds veel krampjes enzo dus er wordt flink geoefend neem ik aan, tis net niet pijnlijk genoeg om het zkh te bellen Ga nog even op mijn gemakje een beetje lezen hier maar had de indruk dat het hier allemaal wel goed gaat Fijn hoor! Tis tot nu toe redelijk vlekkeloos verlopen voor iedereen En da's toch bijzonder
Een heleboel gelezen en nou alles weer vergeten met al die kindjes om me heen . Sas, wat ontzettend onbeschoft van je schoonzus zeg! Rich ook kwaad? Maaike, lekker oefen inderdaad . Ben benieuwd. Niet stiekem Denise inhalen he ! Hier gaat het lekker rustig aan vandaag. Kopieerapparaat is stuk, dus veel kan er niet gebeuren .
Het zou zo kunnen haha nee hoor Maaike, laat de kleine maar zo lang mogelijk zitten, werd vanmorgen wel wakker met lichte ongikrampjes
Oh oh... nee, zal vast niet, toch Denise! Ohhh ik lig nog zo lekker lui in mijn bedje (sorry As)... Ik kom er maar niet uit! Maar ik heb onwijze honger dus ik ga zo maar ff een pantosti maken denk ik! Hoe bevalt het weer op je werk, As? Dacht dat er stond: koffieapparaat stuk... Dacht: "Nee, toch... Dat is klote op de eeste werkdag!" maar gelukkig is het het kopieerapparaten! Onee, jij houdt helemaal niet meer van koffie natuurlijk! Bren, hoe staat het er vandaag voor de de misselijkheid en maagzuur?
ohw eerste kindjes gaan zich aandienen spannend topic de komende tijd Rich is niet echt boos op zn zus, die kan hem zeg maar neit meer echt teleurstellen... eigenlijk zegt dat al genoeg ma goed... Zelf ben ik er eigenlijk wel flink pissig over en dat is raar, normaal gesproken kunnen dit soort dingen me gestolen worden. Ze zijn tekenend voor een mens en in mijn boekje is dit nu (plus alle andere dingen die zo nu en dan voorkomen) een mens waar ik helemaal niets aan heb en ook niet op kan rekenen. Simpel, der wordt dus ook geen enkele marge energie in gestoken (normaal gesproken dan) maar nu ben ik dus wel pissig en dat is eigenlijk weggegooide energie... pfff ik ga even kijken, maar heb wel zin om weer te gaan zwemmen. Weet niet of er hier een auto voor de deur staat dinsdag, maar kan natuurlijk ook altijd met de zuidangent gaan als het nodig is
Ik kan me wel voorstellen dat je je daar aan ergert. Zou ik ook zeker doen, Sas. Is gewoon geen coole actie, zeker niet bij familie... En nu wordt het idd echt een spannend topic.... In principe kan het voor Denise nu ieder moment gaan gebeuren!!! Zo leuk!!!
jaa en dan met zn allen met argusogen het topic volgen om te weten of er al weer wat gepost is door Denise zodra we weten dat er misschien wat is begonnen met rommelen ach komt goed hoop in ieder geval voor een ieder een zo prettig mogelijke bevalling zonder complicaties Dat lijkt mij in ieder geval fijn
Jullie horen het wel als het zo ver is Begin nu wel meer te zeuren dat ik het huis op orde wil hebben en alles
joh Denise, als het echt begint, ik zou het leuk vinden om te horen maar t is volgens mij belangrijker dat jij geen gezeur aan je hoofd hebt en je lekker op jezelf kan concentreren. Als ik dus pas wat hoor zodra je meisje er rustig en wel is en lekker gewend is aan papa en mama is het voor mij ook vroeg genoeg.
Jody kan ook me bed niet uitkomen haha.... Heb nog niks gegeten dus gaat nu nog goed, gister ging het weer mis. De ene dag nergens last van gelukkig de andere dag alleen maar spugen. Maagzuur heb ik eigenlijk wel de hele dag maar soms voel ik het op de achter grond en soms is het heel heftig...stja het hoort erbij..! Lief dat je er naar vraagt! Sas zou je dan ook woensdag kunnen zwemmen?? Ik moet morgen namelijk in de middag naar de verloskundige.... Jaa Denise dat is echt nesteldrang spannen hoor!
ow ja ik bedoel ook woensdag :S lekker weer Ga zo lekker naar de kapper is echt alweer veels te lang geleden en nu wordt het geknipt en gekleurd voor mn trouwdag!!!
Oooooh, wat is het spannend aan het worden ! Wat ben je toch weer knap relativerend, Sas! Die nesteldrang heb ik nog niet... Wil wel heel graag alle kleertjes wassen en zo, maar daar moet ik toch nog mee wachten tot we (met wasmachine en al) verhuisd zijn. Werken is eigenlijk best een goede afleiding. Het huis kan ik nu helemaal overlaten aan Bob en eigenlijk zit ik weer een stuk beter in m'n vel sinds afgelopen weekend. Houden zo dus! Voel wel steeds een kontje onder m'n ribben heen en weer gaan . Zouden jullie mij, als je een keer tijd hebt, even een pb willen sturen met jullie adres erin? Dan kan ik jullie ook een kaartje sturen als de kleine er is!