Ah dat is klote Bren! Wat houdt het ook lang aan, zeg! Echt vervelend voor je! Gelukkig dat je weer wat beter in je vel zit, As!
Ja misschien toch echt door de maagzuur...anders zou ik het echt niet weten..... Ondanks dat toch weer 7 kilo extra aangekomen...was gister bij me ouders en kon het niet laten om mezelf te wegen.....
7 kilo extra aangekomen??? Wow!! Bizar!!! Vanaf de laatste keer dat je je hebt gewogen?? Vanaf toen ben je zowat alleen maar misselijk geweest... En dan nog aankomen...
En misselijkheid door de maagzuur... zou kunnen dat jij daar misselijk van wordt. Maar ik zou het bij mezelf niet kunnen voorstellen dat ik daar misselijk van word! Echt zo lullig voor je... misselijkheid is echt vreselijk!!
Inderdaad heel vervelend! Het zou inderdaad gewoon bij je zwangerschap kunnen horen. Wat zegt de vk er eigenlijk over?
Jeetje Bren dat is best veel ondanks je misselijkheid, hoop toch echt dat je je beter gaat voelen Sas, ik heb vast tijd om nog even te reageren als het begint, denk niet dat ik gelijk niks meer kan, maar we zien het tegen die tijd wel Fijn dat je wat beter in je vel zit, moet toch ook een lekker gevoel zijn. Ik zal je zo even een berichtje sturen. Ik kan jullie allemaal geen kaartje sturen, denk niet dat ik dan genoeg heb namelijk, alles ligt al bij de drukker, en heb wel wat extra maar ik denk niet voldoende en nou de hele oplage te veranderen.........ik zet het kaartje als ie klaar is wel hier op het topic Ja jody echt nesteldrang, de hele dag moet het huis in orde zijn, krijg helemaal de kriebels anders. Alles moet ook op zijn plek blijven haha. Is best grappig hoor, toen we hier net woonden had ik dat ook constant haha
Daar zit ik ook een beetje mee.. Ik heb het aantal ook al vast staan in de offerte en alles ligt ook al bij de drukker, met 2 extra maar die wil ik graag zelf houden om in haar fotoboek te doen. En die 2 waren toch niet genoeg geweest... Ik dacht er ook al aan om er mooie foto's van te nemen en het hier of op fb (die jullie toch allemaal hebben) te plaatsen. Weet niet of je dan alsnog mijn adres wilt, As? Dan stuur ik 'm wel toe natuurlijk!
Gelukkig maar! Ik heb je mijn adres gestuurd! Volgende week maandagavond hebben we al de bevallingsinfoavond, he!?
Daarvoor nog?? Hoe laat heb je yoga dan? Ik heb mijn yoga voor volgende week afgezegd... Ging het anders niet redden... Ik ben wel erg benieuwd naar de infoavond!!
Ja veel nog hè??? Wat ik de laatste tijd eet is 1 broodje, koekje of fruit en me avond eten...en dan als nog 7 kilo extra aankomen!! De verloskundige zei dat het met het maagzuur te maken had......en de ene vrouw spuugt wel en de andere niet... Ik heb er inderdaad ook geen rekening meegehouden ik zal het kaartje ook hier op zp plaatsten! Ik merk ook dat ik nu echt alles af wil hebben en heb niet echt rust in me kont....
Ja echt bizar dat je dan toch zoveel aankomt, hè?! Ohhh ik erger me echt kapot aan bepaalde mensen om me heen. Zou dit een soort van instinct zijn dat je alleen de echte vrienden over moet houden als je eenmaal een baby hebt?? Ik was echt goed op weg met me niet meer laten kwetsen door mensen en een soort van I don't care houding aan te nemen. Maar het lijkt soms wel alsof sommige mensen het er om doen om je klote te laten voelen. Waarom zijn sommigen zo gemeen??
Lieve jody, Je moet proberen dat soort mensen lekker te negeren en je kan dat inderdaad geen echte vrienden noemen. Weet natuurlijk niet wat er gebeurd is maar probeer het lekker naast je neer te leggen! Het is zo zonde om je er druk om te maken, al is dat vanuit mijn kant natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.. Of zeg het eerlijk tegen die mensen.....
Heb ik ook hoor Jody, ben blij dat Daaf dezelfde instelling heeft, dan maar wat vrienden minder, en wij hadden hieral niet veel. Je moet echt alleen mensen om je heen hebben die er oprecht voor jou zijn, en anders grwoon lekker niet
oeh lijkt me dat rot Jody! Sommige mensen denken ook echt niet na ofzo... Ik ga vanaf volgende week lekker naar Yoga
Nou Sas, dat is nou juist het probleem. Ze denken wel degelijk na en doen bepaalde dingen bewust, waardoor het alleen maar erger wordt. Denise, mijn vriend denkt er ook zo over gelukkig! Beter minder vrienden die wél echt iets om je geven dan meer waar je geen reet aan hebt en je alleen maar kwetsen. Bren, weet je wat het is... die 2 waren de 2 vriendinnen waar ik het meest mee om ging. Vaak in het weekend zuipen of andere dingen en het was altijd lang leve de lol. Nu ik daar niet zo'n behoefte meer aan heb, ben ik niet meer zo interessant. Zij trekken nu heel erg naar elkaar toe, terwijl de een voorheen altijd over de ander roddelde tegen mij. Prima verder, heb het leuk met elkaar. Maar ik hoor nu bijna niks meer van ze. Nou had ik 1 van de 2 voor mijn vakantie nog gesproken en ze zei dat we weer eens moesten afspreken. Nou heb ik heel erg het gevoel dat het zo is omdat het dan alweer een tijdje geleden is en dat het dan min of meer een verplichting is en dan hoeft het voor mij natuurlijk niet. Maar goed, afgesproken voor morgenavond. Maar iedere keer als ze hier komt, wil ze blijven eten. Prima verder, maar ze zal nooit eens een keer aanbieden om wat mee te nemen als ze hier blijft eten. Nou vroeg ze dus of ze morgen gelijk vanuit haar werk kon komen en ik zei dat ik daar nog even op terug zou komen omdat ik mijn boodschappen al in huis heb. Reageert ze onwijs beledigd alsof het echt niet normaal is wat ik zeg. Dus ik stuur haar een privebericht met: dit ga ik niet in het openbaar neerzetten, maar mijn rekening is meer dan leeg en ik kan met mijn creditcard niet betalen in de supermarkt. En pinnen met mijn creditcard kost me 4,50 per opname. Ik krijg gewoon bewust niks terug. Vervolgens zie ik dat ze wel meerdere keren online is geweest en daarna wel heeft gereageerd op iets wat haar zus heeft neergezet, waar ik al eerder op had gereageerd. Dus dan weet ze dat ik daar bericht van krijg. Ook wat ze heeft neergezet was gewoon ff om mij een naar gevoel te geven. Haar zus had namelijk iets neergezet over dat iedereen maar zwanger wordt om haar heen en of zij misschien laat is ofzo. Gewoon voor de grap. Zet mijn 'vriendin' daar dus onder in de wetenschap dat ik dat ga lezen: Neeee, niet doen, je bent nog veel te jong!! Als het er eenmaal is, kan je niet meer terug!! Geniet nog maar even van je leven!! (Haar zus is even oud als dat ik ben). Echt een kutopmerking!! Daarnaast zijn er in de afgelopen maanden al een aantal dingen voorgevallen waar ik niet zo vrolijk van werd. Ze heeft iets wat ik aan haar heb gegeven gewoon weggegeven aan iemand die ik niet eens ken, omdat zij het niet gebruikte. Zonder het met mij te overleggen of ik het niet terug wilde hebben. Ze heeft een boek van mij geleend en daar koffie overheen laten vallen waardoor het boek er natuurlijk niet meer uit ziet. Wel eens gezegd dat ze daarvoor een vergoeding zou geven, maar ik heb daar verder nooit meer wat van gehoord. Maar wel mijn vriend achter z'n reet aan zitten omdat hij nog 10 euro over zou maken aan haar van de bios waar zij samen met haar vriend naartoe zijn gegaan. En dan niet even het fatsoen hebben om te denken van: goh, misschien is het wel aardig om dat te laten zitten gezien ik haar boek heb gesloopt en altijd bij hun blijf eten terwijl ik weer bij mijn moeder woon, bijna geen maandelijkse kosten heb en hun nooit uitnodig om te eten. Ik heb het echt een beetje gehad nu. Overdrijf ik of ben ik terecht boos? Ik zou het heel graag ff van jullie horen, want af en toe weet ik het niet meer met mijn hormonen of ik terecht of onterecht boos ben....