ik denk dat het deels hormonen zijn die je zo verschrikkelijk boos maken maar je hebt wel degelijk gelijk! Las idd die opmerking op facebook eerder vandaag en vondt hem al zo raar misplaatst... ergens ook wel een beetje grappig maar ook erg overdreven zo van nee. Daarbij, inderdaad, als je rekening leeg is, je je boodschappen al hebt gehaald, dan is eht toch volkomen logisch dat ze niet mee kan eten? Zowiezo vindt ik het onbeschoft als mensen gewoon maar aannemen dat ze bij je kunnen eten, ze hroen te wachten op een uitnodiging, of inderdaad vragen en dan niet gaan mekkeren als je nee te horen krijgt, punt. (en natuurlijk hartelijk bedanken na de maaltijd, en als je der vaak eet eens iets leuks meenemen, of de uitnodiging eens de andere kant op laten gaan.) Vriendschappen die een verplichting lijken, al is het van de ander, zijn in mijn boekje vaak snel voorbij, je wilt bij iemand zijn omdat het gezellig is, niet omdat je al zo lang vriend bent (toch?) Daar moet je eigenlijk gewoon een beetje eerlijk in zijn, en idd, als de gezamenlijke activiteit ophoud verwaterd een vriendschap al snel, dat doet trouwens bijna niemand express, dat gaat eigenlijk bijna altijd zo (behalve bij echte vrienden) Mensen die altijd hun geld terug willen, en nooit uit zichzelf juw geld teruggeven, daar heb ik zowiezo geen boodschap aan. T is hier altijd open voor vrienden, zeker als iemand krap bij kas zit, dan nodig ik mensen zelfs met regelmaat uit om te komen eten oid als ik het weet, maar ik verwacht dat andersom dus ook (waar enigszins mogelijk). Dat gedoe met mensen die lopen te zeiken dat ze alles voor je betalen en nooit iets terugzien (wat dan vaak dus ook niet waar is) ben ik ook snel zat en dat vertel ik ze ook. Ma goed, lang verhaal, kort: Ik vindt dat je groot gelijk hebt, al denk ik dat de hormonen je woede wat intenser maken. Succes met die vriendin
Ben ook benieuwd naar de info-avond. Heb tot 19.30 yoga, dus dat moet net kunnen. Dan heb ik een goede reden extra vroeg van school weg te kunnen volgende week . Waar heb jij yoga, Sas? Bah, Jody! Inderdaad een beetje een shithouding van haar. Nou moet ik zeggen dat ik me door de hormonen extra aan mijn principes houdt en me om dit soort dingen ook erg kwaad kan maken. Meer dan normaal. Toch denk ik dat je geen ongelijk hebt hoor, met of zonder hormonen! Ben benieuwd of ze toch nog reageert... En anders misschien toch het lef hebben haar op te bellen? Ik heb makkelijk praten, heb die vriendin die bij mij op school werkt ook nog steeds niet aangesproken... Zo, ik nu lekker thuis. Snel eten en op naar yoga. Wel een beetje moe...
Heel veel plezier allemaal bij yoga..!! Nou sorry hoor jody maar wat is dat voor een vriendin??? Je bent eerlijk tegen haar en dan is het nog niet goed? Wat wil ze nou eigenlijk?? Het is makkelijk bij een ander eten maar als het niet uit komt gepikeerd zijn??? Ik vind dat je helemaal gelijk hebt en dat je hormonen hier niet toe doen! Ik zou echt gaan nadenken wat je wil met deze vriendschap want je hebt er alleen maar verdriet van!!
Jeetje zeg, hoe oud is ze??? BAH! (Was even je fb aan het checken, Jody, vandaar) Dan zit je bij mij in 't groepje, Sas! Ben net weer terug, lag daar alweer half te slapen...
Inderdaad leuk . Mijn autootje doet het weer trouwens. Tenminste, de garagemeneer heeft er woensdag, donderdag, vrijdag en vandaag aan gewerkt en is er nu van overtuigd dat ie het doet... Ben benieuwd :S. Nu ff douchen, ben eigenlijk wel heeeeeeeeeeel erg moe!
Yeahhhh fijn dat je auto het weer doet redhead! En je eerste werkdag zit er weer op kan me voorstellen dat je moe bent!!
Maar wel heerlijk warm gedoucht net (en lang!) en lekker ingesmeerd. Heb nou helemaal warme spieren. Lekker met warme choco op de bank en als ie op is naar bed . Die Anni heeft het maar druk he! Al een tijdje niet voorbij zien komen.
Denk dat ik zo maar even ga badderen, verveel me een beetje Daaf is druk op de playstation en het is rotweer.......
Hier ook al een playstationvent, Denise. Heb er vandaag alleen helemaal geen last van. Lekker hoor, zo'n bad, past goed bij die storm buiten! Nee joh! Die avond is pas 12 oktober!