Hij zit al de hele dag, moet natuurlijk met z'n pootje omhoog Hij heeft wel geholpen met het bankstel reinigen en invetten (mijn leer glimt weer) en heeft even gestofzuigd. Hij hoeft zo alleen nog maar de vaatwasser uit te ruimen en de keuken schoon te maken
potverdikke haal ik weer de hele wereld door elkaar astrid nee... ben toch maar begonnen aan de zak antaflu die er toch nog lag moet morgen toch wat boodschapjes doen dus dan sleep ik wel weer een zakje muntdrop en hongingdrop mee Mn wenkbrauwen zijn trouwens nog nooit zooo netjes in model geweest! vindt het bijna niet mooi
Jummie, dropjes! Ohoh, jullie zitten ook wel op elkaars lip nu he, Denise? Ik voel de hele tijd wat heen en weer schuiven onder mijn ribben. Zou het nog steeds een kontje zijn? Ik hoop het zo, hij was voor de 3d-echo zo mooi gedraaid!
Sas je hebt helemaal gelijk..!! Mooi dat. Je wenkbrauwen zo mooi zijn geworden)) Hoe heb je je haar geknipt?
laagjes tis een soort lange bob geworden, ik wilde vooral ook de dooie punten eruit, die vindt ik eigenlijk altijd heel lelijk eruit zien...
Ja en hij loopt maar te zeuren dat ik rustig aan moet doen, daar heb ik normaal natuurlijk geen last van Ach hij gaat waarschijnlijk woe alweer aan het werk, hij kan nu ook wel redelijk lopen, nog wel mank maar toch...... Lekker toch Sas, alles weer in model
Klinkt leuk, Sas! Ik ben benieuwd! Een kontje, want volgens mij ligt ie dubbel en zitten de voetjes nu in het midden...
Ja redhead je hebt ook helemaal gelijk die voel ik ook in het midden of aan de linker kant.... Gek eigenlijk hè... Denise wel fijn dat het beter gaat met ze voet
Ik heb al vanaf 27 wk een kontje in mijn ribben, voelt heerlijk (niet) zeker nu. Krijg geen schopjes meer, ze schuift nu gewoon best pijnlijk door mijn buik, vooral onder mijn ribben
Kvind het nu niet zo vervelend voelen. Ergens heel aandoenlijk . Jammer dat de andere kant op m'n blaas leunt . Ik vind het eigenlijk niet zo heel gek, Bren. Hij pas niet meer uitgestrekt Meisjes, ik duik lekker onder de wol. Ben nu nog lekker rozig! Alvast een fijne nacht en tot morgen!
Ze is nu gewoon op die maat dat het niet meer heel chill aan voelt, gelukkig doet ze me niet constant pijn, ach nog ffies en dan heb ik miep in mijn armen