Slaap lekker As! Goedenavond overige meiden! Ik ben net terug van de borstvoedingsinfoavond. Heel fijn dat ik dit heb gehad, ik ben nu wel een stuk zekerder van mijn zaak wat dat betreft. Was echt heel nuttig dus! En As, de bevallings infoavond is niet 12 april (zoals je een paar weken geleden zei, niet 12 oktober (zoals je net zei), maar 12 september. haahah Schrijf het maar even in je agenda, anders komt het niet goed hoor!! Volgende week maandagavond dus! Wat betreft die "vriendin"... welke opmerking vonden jullie dan zo belachelijk? Die van dat haar zus VEEL te jong zou zijn voor een baby of over dat eten. Die van haar zus kon ik namelijk niet terugvinden op mijn prikbord, maar weet niet of jullie die wel konden zien? Ik ga haar zo even een mailtje sturen, lijkt me het verstandigst. Dan kan ik nog even beter nadenken over hoe ik het e.e.a. zie en waar ik geïrriteerd over ben. Als ik haar bel dan kan ik me denk ik niet inhouden omdat het me gewoon heel hoog zit. Ik ben er best wel verdrietig van dat ik zo word behandeld terwijl ik er echt van overtuigd ben dat ik altijd een goede vriendin ben geweest. Te lang over me heen laten lopen en nu denkt ze dat ze alles kan maken.... Gadver, voel me er echt klote door!! En lief dat jullie zo meeleven meiden, dat doet me echt goed. Ik ben blij dat het niet aan mij ligt. Nu sta ik ook even wat steviger in mijn schoenen wat betreft het tegen haar zeggen zodat ik niet weer ga twijfelen of het wel terecht is.
Ik begin trouwens ook steeds minder echte schopjes te voelen en steeds meer een soort van verschuivingen. Doet (nog) geen pijn, maar is af en toe wel een beetje een vreemd gevoel....
Ja dat was ook een kutopmerking. Maar dit was de opmerking van haar zus op FB die even oud is als ik: Lost the count of pregnant friends at 7, girls what´s happening, am I getting old and running late or what?? hahahahaha En dit haar reactie: NEEEE gekkie!! Je bent nog hartstikke jong en hebt nog genoeg tijd! Geniet er maar van! Als ze er eenmaal zijn gaan ze NOOIT meer weg.. Met de nadruk op NOOIT!! Af en toe oppassen.. kun je langzaam wennen Toch ook echt niet cool als je weet dat ik daar ook bericht van krijg?! Ik wist al dat ik zeker wilde proberen om borstvoeding te geven... en nu helemaal zeker! haha Jullie ook toch?
Jody hartstikke goed en verstandig dat je haar een mailtje stuurt dat zal bij jou ook opluchten!! En fijn dat je de borstvoedingsavond fijn vond, je wilde toch ook borstvoeding geven?
Hahha jody hoe triest ben je als je zo reageert?? Is zij dat meisje die ook een kindje wil maar haar vriend nog niet??
Nee zeker geen super opmerking......sorry hoor maar ik vind het niet kunnen Ja ik ga het zeker proberen, wil wel meer gaan kolven omdat ik voeden buitenshuis niet zie zitten, maar dan blijft ze alsnog bv krijgen
Ja ik wil zeker borstvoeding proberen te geven maar als het niet lukt dan wil ik niet te lang doorgaan. Heb het bij me zus gezien en het brengt zoveel stress met zich mee als het niet helemaal lukt. Maar ik ga er zeker voor!
Nee dit is zeg maar die andere "vriendin" die heel goed met dat meisje omgaat die een kind wil, maar haar vriend nog niet. En ik weet zeker dat ze haar loopt over te halen om nog niet er aan te beginnen zodat haar leven leuk blijft met stappen en alcohol en drugs enzo. Egoist! Ben nu die mail aan het typen, hoop op een goede reactie en anders is het jammer. Dan maar geen hele close vriendinnen, want hier heb ik niks aan. Ik wil zeker ook borstvoeding geven, ja! Maar ik ben het helemaal met je eens hoor: als het niet lukt, dan lukt het niet!
Ik vind dat haar echt heel triest bahhh en dat is volwassen?? Ben benieuwd of je een reactie terug krijgt!
Hoop ook dat je ene volwassen reactie terugkrijgt. Had alle 2 de facebook reacties gelezen en als je die bij elkaar opteld... ik zou er ook witheet van worden. Over borstvoeding; ben het er helemaal mee eens. Als het niet lukt dan lukt het niet, en als jij weet dat je er je best voor hebt gedaan dan is het ook goed (kan niet zo heel goed tegen de geïrriteerde reacties van vrouwen waarbij de borstvoeding niet gelukt is. Ja heel vervelend, maar als het niet lukt, ga je zelf dan geen schuldgevoel zitten aanpraten, nergens voor nodig)
Ik vind het ook echt heel triest en onvolwassen. Maar het doet me wel wat. We zijn al jaren goed bevriend, maar sinds ik zwanger ben gedragen zij zich allebei heel raar. Ik snap echt niet waar ik het aan verdiend heb...
misschien stiekem jaloers of jij bent ineens heel erg veranderd of ze vinden je geen goede vriendin omdat je niet meer mee uitgaat of een andere egocentrische reden of misschien wel iets waar je helemaal geen invloed op hebt of nog iets waar ik helemaal niet aan denk....
Ik ben ook een hele nette mail aan het typen met daarin dat het geen aanval is, maar het wel duidelijk wil maken en ik hoop dat het onbewuste acties zijn... Ik wil wel echt alles uit de kast halen om het te proberen, maar lukt het dan nog niet en ik heb er alles aan gedaan denk ik ook niet dat ik een schuldgevoel zal hebben... daar ben ik denk ik te nuchter voor.
Snap ik heel goed hoor jody, je verwacht dat mensen blij voor je zijn en het je gunnen en zeker je vriendinnen! Dus het is heel logisch dat het je verdriet doet...!! Juist nu kan je hun steun zo goed gebruiken... Ik merk het zelf ook zie mijn vriendinnen ook een stuk minder die zijn met hele andere dingen bezig, en soms kan ik er goed mee omgaan en soms voel ik me echt eenzaam... Maar ze geven gelukkig niet zulke stomme reacties
ben hier zoo blij dat ik mij beste vriendin alvast heb gebombardeerd tot peettante... ze leeft helemaal mee terwijl ze zelf echt totaal geen kinderwens heeft Wel heeft ze al geuit dat ze bang is dat er veel gaat veranderen als de kleine er is. Ik heb al gezegd dat dat waarschijnlijk ook zo gaat zijn, maar dat ik zeker ook van plan ben om Rich regelmatig met de kleine op te schepen terwijl wij een meidenavondje doen... Da vondt ze geloof ik een goed idee Verder heb ik eigenlijk weinig vriendinnen... heb van oudsher altijd vrienden gehad
weltrusten trouwens meiden, ik moet morgen ook weer aan t werk Succes Jody! hoop dat alles nog goedkomt!