Dat eenzame gevoel heb ik ook wel regelmatig, zeker nu ik thuis zit. Blijkt dus ook dat een aantal meiden die waren uitgenodigd voor de babyshower gewoon niks van zich hebben laten horen bij mijn moeder of zusje terwijl dit wel op de uitnodiging stond, nu had mijn high tea gereserveerd en waren zeer gewoon niet
Ja Denise heel herkenbaar....er waren erbij mij ook 5 die een smoes hadden terwijl me moeder ze in mei al had laten weten dat de babyshower was...ze heeft nog kaartjes gestuurd.... Ik heb wel zoiets van achh aan hun heb ik dus niet, maar soms is het moeilijk om zo te denken!
Ook echt een kutstreek! Gelukkig zijn er wel een aantal meiden komen opdagen... Voor mij wordt er niet eens een babyshower georganiseerd, omdat de 2 waar ik het meeste mee omging me nu zo behandelen en de rest allemaal losse vriendinnen zijn die elkaar niet kennen. Dus ik verwacht er helemaal niks van. Zo klote dat je 2 goede vriendinnen denkt te hebben en dat die je dan op zo'n manier behandelen. De rest zie ik niet heel veel, altijd al zo geweest dat ik daar heel af en toe mee af spreek. Dus ja... ik voel me nu ook wel behoorlijk eenzaam.
Ja Denise je hebt ook helemaal gelijk..!! Ik vind het forum daarom zeker heel fijn...je kan hier alles kwijt we helpen elkaar kwa tips...!!!
Kindjes schelen niet zo heel veel van leeftijd, we hebben redelijk dezelfde intresses en ik vind het wel gezellig hoor, we gaan woensdag gewoon weer gezellig zwemmen Nou maar hopen dat Anni snel zwanger is dan kan het topic helemaal niet meer stuk
Hallo lieve meiden! Sorry voor mijn late reactie maar moest weer eens 12 pagina's doorlezen, lekkere kletskousjes! Ben even afwezig geweest, maar heb zo'n ongelofelijke hoofdpijn al meerdere dagen. Heb ook verschrikkelijk veel rood bloedverlies, en heb ook al aardig wat weefsel verloren... Ben een beetje bang dat deze ronde weer is "mis" gegaan...
Ja Denise lijkt me heel erg leuk..!! Heh balen ann je verliest inderdaad niet zomaar weefsel.. En dat verklaart wel de lichte streepjes... Geeft je een hele dikke knuffel!
Nu even een rondje reactie: @Jody: Ik vind dat je helemaal gelijk hebt, heb even alle reacties op FB doorgelezen... Pfoe, bij mij kwam het stoom al uit mijn oren! Kan me voorstellen dat je meer dan boos was! Hoe durft ze?!:x @Bren: Meissie toch, zo misselijk en dan toch nog 7 kilo? Vraag me af waar die 7 kilo van is... Extra vruchtwater ofzo? Hoop echt dat die misselijkheid en maagzuur gauw over is! @Denise: Spannend meis, ben benieuwd wanneer je meisje zich aandiend! Enne, ik snap die nesteldrang wel hoor... @Sas: Lekker is dat he, alles weer gekleurd en geknipt en in model! Nog maar 18 daagjes tot de bruiloft... @As: Hoe rijd je autootje meis? Is ie weer helemaal de oude? En hoe bevalt je werkdag so far? Of alweer toe aan vakantie?
Ja ik denk dat er wel bevruchting was, maar geen innesteling... Oh ik was gister echt ontroostbaar Hoop echt dat het ooit nog eens raak mag zijn! @Denise: Tuurlijk kom ik op kraamvisite!
Ah je bent niet alleen hoor Denise! Ik denk dat we met dit clubje wel vriendinnetjes voor het leven hebben! Ieder geval, zo denk ik erover! Kindjes krijgen schept een band, zeker zo met z'n allen tegelijk! (al val ik daar een beetje buiten, maar toch ) Voel me wel part of the club Ik hou het forum hier goed in de gaten, wil wel weten wanneer de klap komt
En tuurlijk komen we op kraamvisite!! Heb er nu al zin in! Anni, wat klote meis... Ik kan me goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zat!
Je hoort toch ook gewoon bij de club, jouw tijd komt echt wel, wij hebben er ook 10 maanden over gedaan, soms heeft je lijf gewoon meer tijd nodig
Ja ik moet gewoon geduld hebben, mijn tijd komt inderdaad nog wel. Al is iedere maand een maand te lang als je iets graag wilt helaas. Ach, komt goed! Heb af en toe mijn ups and downs! Enne, als iedereen bij de baby komt kijken, knuffel ik wel met je bullie!