Tsjah weet je wat die meiden ook niet weten Jody? Dat je hier een hele "posse" hebt die je heirin steunen
Hee meisjes..!!! Fijn dat jullie allemaal bijna lekker hebben geslapen..! Jody ik hoop dat jij nog lekker hebt kunnen slapen! Sas je hebt helemaal gelijk...!!!!
Zo, wat is er weer veel gekletst gisteren . De komende 3,5 week zal ik 's avonds ook wat minder aanwezig zijn. Ik was wel heel moe! Ontzettend flauw van haar, Jody. Ik ben benieuwd of je wat krijgt in de pauze. Dat ze dat niet zelf kan, zeg! Oh oh oh, meiden. Ik weet heel goed wanneer ik info-avonden heb, jullie maken mij in de war . Maandag12 september heb ik de avond over de bevalling en woensdag 12 oktober de avond over borstvoeding. Mijn agenda werkt gelukkig prima . Nu weer verder werken. Ik hoop dat ik zo nog even kan spieken tussendoor!
Maaike, ik zit bij Nuon. Nooit gezeur. Misschien wel duurder, maar de service vind ik dan ook netjes. Anni, dat zou vervelend zijn... Al weer gedacht aan een afspraak bij de dok? Sas, geniet van dagje meid!
Nou ik heb een reactie gehad hoor.... Ik heb haar mail net vol ongeloof 2 keer moeten lezen. Ik ben werkelijk nog nooit zo verbaasd geweest over iemands reactie. Ik heb net zo'n mes in mijn ribben gekregen, zo pijnlijk en zo onterecht! En dat figuur is ooit mijn beste vriendin geweest. Ze is nergens op in gegaan, maar in plaats daarvan krijg ik verwijten naar mijn hoofd. Ze is zo blind voor haar eigen gedrag en wil het zo niet snappen... Pffff wat een begin van mijn dag!
ow bah Jody! das inderdaad gewoon niet eerlijk! ik zou neit eens meer antwoorden en haar gewoon in haar sop laten gaarkoken (makkelijker gezegd dan gedaan maar toch!) Sterkte meid!
Jody meen je niet?? Erg hè dat je,je zo kan vergissen in mensen..! En dat doet heel veel pijn.... Maar je weet nu wel waar je aan toe bent.! Echt heel kinderachtig zeg bahhhh
Ik heb me echt een lange tijd niet zo klote gevoeld. Zo behandeld worden door je "vrienden" dat is echt een vreselijk gevoel. Ik voel me zo onwijs verdrietig en in de steek gelaten... Thanks voor jullie support!
Goedemorgen lieve meisjes! (ehm ja, ben pas 1,5 uur op, dus tis voor mij nog morgen ) Wat een ontzettend rotweer vandaag! Ik ga lekker in huis rommelen en opruimen, want naar buiten heeft geen zin! Ondertussen kan ik dan lekker hier ZP-en @Jody: Wat een onwijze &%@^&$* zeg! Bah, ik vind het zo rot voor je meissie! Enne, ik weet hoe het voelt, heb het zelf ook meegemaakt Als je een keer wilt praten mag je me ook bellen hoor, dan moet je maar ff PB-en! *knuffff!!* @Maaike: Geen probleem meis, het maakt niet uit hoe vaak je hier bent, het gaat om wat je brengt als je hier bent. En kan me voorstellen dat het voor jou een andere situatie is, maar ondanks dat hoor je er net zo goed bij! En ook voor jou bijna verloftijd, dus dan heb je lekker meer tijd om gezellig bij ons te zijn! @Bren: Wat een kicken foto van je poes zeg op FB! Brightens up my day hihi! @Redhead: Ik ben niet zo'n fan van de dokter, dus ik wacht netjes nog 2 maanden af, en dan zitten we op een jaar. Dus dan gooit ze me maar de MMM in... Maar ik hoop dat het voor die tijd gewoon raak is @Denise: Oehhh gokken om een prijs is altijd leuk, zeker met dit soort dingen! Tijdens de high tea zei je toch dat je oma 22 september voorspelt had? Ben benieuwd wie er gelijk gaat krijgen @Sas: Heb je eigenlijk een foto van je nijnen? Vroeg me al de hele tijd af hoe het met ze gaat
Jeetje Jody wat ontzettend klote zeg, en wat ongelooflijk kinderachtig, hoe pijn het nu ook doet, ze is het niet waard om je zo rot over te voelen, zeker nu niet.
Haha dat duurt nog wel heel lang idd Ik denk dat ik zo maar een filmpje ga kijken, wat een baggerweer zeg! Heb ook geen zin om mijn wasjes te gaan doen haha!
Ach ja, uiteindelijk is het wel goed dat het hoge woord er uit is denk ik... was al lang niet meer zoals vroeger. Maar pijn doet het! En zo een kan ik er inderdaad maar beter kwijt zijn dan rijk. Geen toegevoegde waarde in mijn leven. Wat klote Anni dat jou ook al eens zoiets is overkomen. Tja, ik heb het in het verleden ook al eens meegemaakt. Maar toen ging mijn zogenaamd beste vriendin er vandoor mijn mijn toenmalige vriend. Ik begin een beetje te twijfelen aan mijn capaciteiten om vrienden uit te kiezen... Heel lief van jullie, meiden! Thanks!!