*geeft jody een dikke knuffel* Ann je hebt helemaal gelijk je hebt vakantie))) lekker filmpjes kijken dus!!!
Heb ook echt geen zin in het huishouden! Ben nog bezig met een mail terug en daarna... misschien een feel good movie? Wat een kloteweer echt, he?! Het lijkt wel herfst! Gisterenavond was het helemaal erg!
Ja ik had op de middelbare ook 2 vriendinnen. 1tje was mijn beste vriendin, woonde praktisch naast elkaar. En de ander was een vriendin van haar, zaten bij elkaar in de klas. Maar na de 3e ging ik naar de mavo, en zij naar het VWO. Uiteindelijk ging ik naar mijn vervolgopleiding en zij zaten nog op school. Dus ik kreeg stage, had een bijbaan, en weinig tijd voor social life. Uiteindelijk hoorde ik via via dat ze mij er niet meer bij hoefde, want ik was een saaie trut... God, wat voelde ik me kut zeg! Dacht echt dat ik een "beste" vriendin had, maar dat bleek toch wel even anders te liggen helaas Ach, in dat soort tijden leer je je echte vriendinnen kennen!
Ja het weer is echt te triest gewoon! Denk dat ik inderdaad gewoon zo'n lekkere vrouwenfilm ga opzetten Niet dat vriendlief daar van houd, maar jammer dan
Mijn vriend zei het gisteren nog: vrouwen onder elkaar zijn zo vaak gemeen. Je moet echt mazzel hebben met een goede, echte vriendin tegenwoordig. Die is ook onwijs pissig op haar. Ik durf hem bijna niet haar mail terug te laten lezen want die wordt echt laaiend. Wat een rotwijf ook, Anni! Jammer he, dat er zoveel van dat soort loeders rondlopen. En in dit soort tijden had ik juist niet gehoopt op dit soort situaties, wil geen stress hebben en ik probeer mezelf rustig te houden... maar dat is best lastig.
had ook van die vage vriendinnen... tsjah, ik ga me er niet meer druk om maken. Da was mijn besluit en t houd nog aardig.... Maar idd, die dingen doen wel goed zeer. Ik zou inderdaad een lekkere feel good movie opzetten en met een zak m&m's op de bank gaan zitten als ik jouw was Jody! moet zo in de regen der uit om te gaan werken.... geen zin in!
Kan me voorstellen! Ik was destijds ook echt furieus gewoon! Maar liever nu dan dat je nog weken/maanden doorgaat met een vriendschap die eigenlijk geen vriendschap is. Vrouwen onder elkaar zijn ook echt gemeen, daar ben ik wel achter. Op mijn werk is het precies hetzelfde liedje. Ach, gelukkig hebben wij elkaar! Hmmm, welke film ga ik kijken...?
Mmmmm film zit er hier niet in, Daaf zit wéér achter de playstation, ach ik moet nog naar Schalkwijk, sleutel laten bijmaken voor moeders, kleine boodschappies en een waterdichte molton bij de Hema. Had nu een paar nachten zo'n overmatras van de ikea (goedkope van ons logeerbed) maar zelfs daardoorheen voel je dat je plastic ligt 's nachts, zeker met deze warmte, moet dus echt wat anders hebben, hier hou ik het niet nog 2 (mss 4 ) weken op vol
Nee en volgens mij kraakt het verschrikkelijk of niet? Ik ben echt benieuwd wanneer je beeb zich aandiend
Werk ze Sas! Tot vanavond! Lijkt mij ook echt een drama om daar op te moeten slapen... maar we moeten er vroeg of laat allemaal aan gaan geloven. Ach ja, nog een paar weekjes!!
kraken doet het op zich niet echt, het is best zacht plastic zeg maar, maar je plakt zo.................bah Nog even en dan mag ik jullie uitlachen op jullie matje hahaha
Wat naar Jody! Ben nou wel heel benieuwd wat ze te zeggen had... Wel denk ik dat Maaike gelijk had. Het heeft ook met onze leeftijd/levensfase te maken. Wanneer je 'volwassen' keuzes gaat maken, verlies je vrienden. Net als in de tijd als van student naar full-time werken gaan. Maar toch wel heeeeeel jammer dat het zo moet gaan . Nog een uurtje en een kwartier werken en dan lekker naar huis. Ik ben moe! Best een harde buik en een zere rug trouwens. Ik heb het idee dat m'n ventje wat lager gaat liggen, kan dat?
Mail hier op het forum plaatsen is niet echt een optie, want het is heeeeeeelllll veeeeeeel tekst. En een samenvatting geven is ook niet echt een optie want die mails haken allemaal weer in elkaar en dan snap je er niet zoveel van denk ik.
Mmm, dat moet wel een groot verhaal zijn geweest dan, Jody! Is ze uberhaupt nog op jouw mail ingegaan? Aaaah, arme Denise op het plasticje. Vies he! Ik denk ook inderdaad niet dat ie gezakt is bij nader inzien. Ik denk dat ie gewoon gegroeid is . En dat z'n hoofd naar beneden ligt ben ik ook niet zo gewend... Zo, lekker thuis. Voel me wel schuldig als ik daar om 16.00 uur de school uit loop terwijl iedereen nog aan het werk is.