Heb net een waterdichte molton bij de hema gehaald, tip ze zijn in de aanbieding...... Ga zo mijn bedje weer opmaken, ben benieuwd vannacht
Op die tweede mail nog niet, maar die heb ik ook pas net gestuurd. Haha ik ben ook eigenlijk wel benieuwd of ze daar uberhaupt nog op in zal gaan gezien daar zoveel onderbouwde feiten in staan waar ze gewoon echt niks tegenin kan brengen... Ik moet altijd wel een beetje uitkijken dat ik niet teveel dram op de feiten en die ook te goed onderbouw. Sommige mensen kunnen daar niet zo goed mee omgaan en dan kan de situatie alleen maar erger worden. In dit geval maakte het me eigenlijk geen reet meer uit. Ik heb het heel netjes gehouden hoor en haar veel geluk gewenst in de toekomst met alles. Ik hou de eer dan wel aan mezelf. Maar mensen die nog niet zo volwassen zijn kunnen daar waarschijnlijk ook niet zo goed mee omgaan... Ik ben erg benieuwd of ik nog wat terug ga krijgen. Ik denk het niet om de simpele reden dat ze er gewoon echt niks meer tegenin weet te brengen. Maar het is goed zo. Weet dat ik deze persoon beter kwijt dan rijk kan zijn, maar het doet wel nog steeds pijn... heb de hele dag ook nog niks gegeten en voel me er zowel fysiek als mentaal niet zo lekker van. Ach ja... net als liefdesverdriet slijt dat wel weer! Meiden, jullie zijn toppers! Echt! Fijn dat ik even mijn verhaal kwijt kon en bedankt voor jullie onwijs lieve reacties, dat neem ik niet voor lief en waardeer ik heel erg!!
Meiden, ik verveel me echt de blubber hier... Maar heb ook geen zin om mijn huishouden te gaan doen en al mijn films heb ik eigenlijk ook al 20 keer gezien. What to do, what to do...?
Enne, geen probleem Jody! Daar zijn we voor, leuke en minder leuke dingen! En tis altijd fijn als je dat even kwijt kan bij je dinnies!
Oh top! Wat kosten ze nu dan? En ik ben ook wel benieuwd of die beter bevalt! Kijk, dat is dan weer mooi dat we dat alvast weten van jou! haha
We zijn er in voor en tegenspoed Hier staan de spare ribs in de oven mmmmm, ik heb honger. Net beide moeders gesproken dat Daaf en ik ervoor gekozen hebben de bevalling met z'n tweeën te doen, natuurlijk was er volle begrip maar heb toch het idee dat ik ze teleurstel
Scheelde nu 4 euro op die van 90 bij 200, was maar 16 euro kwijt, Nou maar hopen dat het echt beter ligt voor de laatste 2/4 weken, Ik zal morgenochtend mijn ervaringen met jullie delen, als ik mij verslaap voor het zwemmen weet je genoeg
Kijk, weer een beetje leven in de tent! Niet vervelen Anni. Lekker de tv aan en een computer/telefoon erbij. Doe ik ook . Wel weer ontzettend moe . Heel goed Jody, en mensen zijn vaak bang voor de waarheid en de harde feiten. Dan kunnen ze er niet meer tegenop boxen, en sorry zeggen is dan ook te lastig. Maar wel vervelend dat je je zo naar voelt. Even goed eten vanavond en uithuilen bij Nate?
Ik snap die teleurstelling wel, maar je moet voor jezelf kiezen hoor meis! Het kindje is van jou en Daaf, niet van je (schoon)ouders... En later krijgen ze genoeg tijd om lekker met jullie kindje te tutten toch? Niet schuldig voelen hoor! *knuf*
Misschien hadden ze het ook niet fijn gevonden jou pijn te zien lijden, Denise . En wie weet zijn ze een beetje teleurgesteld. Jij bent eerlijk geweest en ik denk dat ze dat bovenal waarderen!
Haha ik zat er net aan te denken... Geloof dat we vrij intimiderend zijn? Of gewoon te veel kletsen hihi
Denise, heb je al oppas geregeld voor je bullie? Las net dit bericht, schrok me eigen dood! Honden eten baasje op - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
Nee in principe niet nodig, als ik thuis mag blijven zit ie lekker in de huiskamer en als we echt naar het zh moeten, heb ik mijn moeder of 1 van jullie nee hoor, dat komt goed
Ahhh oke! T zal je maar gebeuren, dat in het krantenartikel. Maar wie laat zijn honden 2 weken zonder eten en drinken...? Dan vraag je er bijna om! Bizar...
hey meiden relatief droog voergekomen, heen was het gewoon droog en terug had ik wind mee dus is alleen mn jas nat geworden Ik ga morgen niet mee zwemmen, heb inene een kennis/sollicitatie gesprek werdt er vandaag over gebeld. Ze zitten geloof ik nogal omhoog dus das alleen maar positief voor mij
krantenartikel is idd nogal luguber... moet er trouwens neit aan denken dat ik mijn diertjes zo lang zonder eten en drinken en aandacht laat, das toch helemaal niet goed voor ze! idioot.