knijnen ook erg grappig Laatst bijna me nek over Berta gebroken omdat ze dacht dat het wel gezellig was als ze achter me tegen mn schoenen aan ging liggen.....tsjah.. Ik ga eten Smakelijk meiden!
Ik weet bij wie ik hem kan brengen tijdens de bevalling mocht het nodig zijn (hij kan trouwens traplopen )
Hahahah, is mooi om te weten Hoop dat het van de week weer een beetje mooi weer is, kunnen we even rondje bos wandelen
Had het voor de zekerheid net nog ff aan Nate gevraagd en die zei gelijk: "Tuurlijk!!" dus kom maar op hoor!
Weet je al wat je aan doet morgen, Sas? De bull is toch nog buiten geweest, zie ik . Goed dat je steun hebt bij Nate, Jody! Hier half slapend voor de buis. Gaaaap.....
Yep! Mijn ventje is er altijd voor me, steunt me altijd en luistert altijd naar me. Mag mezelf maar gelukkig prijzen met zo'n vent! Echt wel!
gok jurkje met laarzen en legging enzo komt goed ff denken of ik moet melden al zwanger te zijn of dat ik ze dat zelf ga laten uitvinden.... ben toch van mening, eerlijk duurt het langst dus denk dat ik het wel ga vertellen...
Dat is toch ook degene met wie je gelukkig moet zijn (ik ben ook altijd heel blij met mijn vent, al vind voetbal momenteel leuker )
Spannend hoor! Maar ik zou inderdaad wel melden dat je zwanger bent, het zou natuurlijk erg klote zijn als dat de sfeer op je nieuwe werk zou beïnvloeden. Ik denk ook altijd: eerlijkheid duurt het langst!
@Sas: Ik zou het ook melden hoor meis, dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent! @Jody: Whaha, ik zie je al gaan met Noizer de trappen op Zelf ben je natuurlijk ook niet hoogzwanger, dat scheelt @Denise: Hier nog eentje die helemaal into de televisie is! Zijn mond staat nog net niet open...
Ik heb altijd genoeg op hem te zeiken, maar eigenlijk ben ik ook wel erg tevreden over de gang van zaken nu. Soms heb ik wel eens medelijden met die mannen van ons .
En ik ben best een beetje opgefokt momenteel, kreeg een update voor mijn telefoon (nieuwe software android) en nu moet ik alle apps die had opnieuw op mijn telefoon zetten pfffffffffffffffffff heel vervelend, vooral als het even anders werkt als dat je van je oude tel gewend bent
Gelukkig dat alles bij jou ook weer goed gaat!! Ach ja, die mannen van ons weten allemaal wel hoe zwangere vrouwen bekend staan dus ze wisten wel waar ze aan begonnen hoor...