Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ahhh wat zielig!! Sterkte!! Ik hoop dat Tegan snel weer koortsvrij zal zijn...

2. Anneke2108

18 jan 2012
    34
    0
    0
    Haarlem
    aaaah wat leuk allemaal ik woon ook in haarlem schalkwijk.. lief dat jullie mijj zo leuk ontvangen:)
    aaaah arme tegan.. sterkte denise hoop dat het mee valt.
    dit is tenminste geen dode forum

3. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Het is al wel wat gezakt, 38.4 net dus.gaat al beter. Ze zal vwst vannacht voor een voeding komen en dan temp ik weer.

Je bent hartstikke welkom ;)

Slaap lekker meiden

4. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hè meiden...!!

Wauw moest 2 blz lezen dat is lang geleden:)))))

Hier een heerlijke dag gehad lekker genoten van Boaz!
    En wat is het een heerlijk mannetje, zo ontzettend vrolijk ben zo blij dat de medicatie goed helpt heb een heel ander kindje...

We hebben vandaag vrienden bij ons gehad en hebben ook gezellig bij ons gegeten!
    We gaan met hun op vakantie dus ook meteen naar vakantie gekeken!

Jody, wat heb jij heerlijk gegeten zeg!!!! En gezellig een dagje spelletjes doen en nog is goed voor de lijn ook!

Denise, arme Tegan fijn dat de koorts al minder is! En hopen dat het morgen helemaal weg is!
    Lekke weekend ook gehad? Morgen weer aan de bak, werkze morgen!

Mandy, lekker rustig aan doen hoor als je straks weer meer energie hebt komt het allemaal wel weer!
    Veel plezier morgen!

As, hoe was het in de kroeg???
    En je hebt morgen het gesprek spannend zeg! Hoelaat???

Anneke, welkom!
    En nog gefeliciteerd met je dochtertje.
    Ik ben Brenda ben 25 jaar , woon met mijn vriend Patrick in Hoofddorp zins 1 jaar.
    Wij hebben samen een zoontje die Boaz heet.
    Leuk dat je met ons mee wil kletsen!

Slaap lekker meiden!

5. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohjaa Mandy hier was het avond eten ookaltijd verschrikkelijk en ik at daardoor bijna geen warm eten want vond het alleen al stinken.
    Dus misschien koude gerechten eten?

En inderdaad wat anneke ookal zei zijn er pilletjes voor vragen aan de huisarts die hèb ik ook lang geslikt....was er nog wel misselijk door maar wel een stuk minder!

Anneke verschrikkelijk hè je hele zwangerschap misselijk zijn!
    Ik heb het ook heel erg gehad en eigenlijk ook me hele zwangerschap, ik heb nu nog dingen die ik tijdens mijn zwangerschap zo vies vond dat ik het nu nog steeds niet lekker vind....

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    nou, ik wilde gister netjes mijn voorstelberichtje posten, maar daar dacht mijn telefoon anders over... Grrr :x

Dus hier poging 2:
    ik ben Anni, echte naam Mandy.
    Ben 26 jaar en woon in een groot dorp op 25 minuten rijden van haarlem.
    Heel mijn familie woont in Haarlem, dus dat is mijn 2e thuis.
    Vandaar ook dat ik lekker bij dit topic zit :)
    Oh ja, en zeker niet onbelangrijk:
    Ben nu 13 weken zwanger van ons eerste kindje!

Gezellig dat je met ons meekletst anneke!

Oooh ik heb geen zin om mijn bed uit te gaan...
    Maar moet nog tanken ook... Dus snel snel weer opschieten ;)
    Fijne dag meiden!

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Nou zit alweer braaf achter mijn bureau
    Tegan heeft nog steeds koorts en heeft de hele nacht gespookt, dus ben helemaal kapot.
    Vannacht had ze weer 38.9 en vannmorgen 38.6, ga zo de huisarts even bellen, want weet niet zo goed wat ik met haar aan moet.

Lekker Bren dat je zo'n vrolijk mannetje hebt en dat de medicatie zo goed werkt.

8. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Denise...ze is vandaag wel bij je moeder toch??
    En slim dat je inderdaad even de dokter belt!
    Jeetje zeg wat zal je dan moe zijn!
    Hou je ons op de hoogte???

9. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Goedemorgen!

Gezellig Anneke! Ik ben Astrid, 27 jaar en ik woon sinds kort in Spaarndam. Ik ben in april getrouwd (brrrr, klinkt nog steeds eng) met Bob en op 14 november is onze zoon Boas geboren. Ik werk in het basisonderwijs en nu ligt het een beetje overhoop.

Denise, ik hoop dat de koorts snel zakt bij Tegan. Wat naar zeg :(. En jij nu natuurlijk heel moe op je werk.

Vanavond om 20.00 uur moet ik op school zijn. Ik ben al het hele weekend van slag. Aan de ene kant ben ik heel benieuwd wat ze gaan zeggen en weet ik dat ik redelijk sterk over ga komen. Dat omdat ik alleen maar ga luisteren, misschien een hele korte reactie geef, en dan vertel dat ik dan de informatie heb waar ik om heb gevraagd en maak een nieuwe afspraak met ze als ze dat willen om een toelichting te geven en in detail op dingen in te gaan. Vanavond mooi niet! Ben blij dat de oom van Bob mee gaat.

Ik merk wel dat de zwangerschapshormonen er nog in zitten. Het grijpt me allemaal niet meer aan dan dat het anders zou doen, maar ik ben veeeeel sneller moe en krijg de dingen moeilijker op een rijtje.

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Pff ben helemaal kapot ;)
    Vanavond om 21 uur naar bed :D
    Had de HA gebeld, die geeft aan dat we wel een zetpil kunnen geven, dat we haar plasluiers in de gaten moeten houden en dat ze goed moet blijven drinken. Het blijkt wel te heersen zei ze.
    Gelukkig is ze lekker bij mijn moeder, moet sowieso even het kdv bellen of ik haar wel mag brengen met koorts

11. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Bren, wat fijn dat het weer goed gaat met Boaz! Wat een opluchting is dat hè, als het weer een vrolijk mannetje is :).

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    heel veel sterkte vandaag As, hoop dat je je hormonen vandaag nog een beetje de baas blijft

13. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Kindjes die 38 graden of hoger zijn, mogen niet op de groep zijn. Tenminste, toen ik op het kinderdagverblijf werkte was dat zo.

Hopen dat het snel beter gaat met haar. Koorts heeft ze niet voor niets hè? Doodt de bacteriën, die kunnen niet overleven boven de 38 graden.

Pffff, ik moet eigenlijk weer dingen in huis gaan doen, maar ik ben niet vooruit te branden!

14. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Dank je, Denise. Ben zo bang dat ik vanavond ineens in tranen uitbarst... Dat is al heel lang niet gebeurd en het zal er toch een keer uit moeten. Ik hoop op een ander moment.

15. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Denise, wat onwijs klote zeg! :( hoop dat de koorts snel zakt voor die kleine lieverd! Jij sterkte op je werk vandaag!

Man, werk ze!

Bren, wat leuk zeg! Waar gaan jullie heen op vakantie?

As, ik wens je nogmaals heel veel succes en sterkte vanavond. Ik ga heel hard duimen dat het reuze mee zal vallen allemaal!

Hier vandaag met Jade naar de kinderarts in het kennemer noord. Haar neusje zat bij de geboorte tegen haar wang geplakt, dus daar gaan ze even naar kijken. Afspraak was gemaakt toen ik nog aan de mofinepomp lag, dus weet verder niet meer zo goed waar het nou om ging. In ieder geval ff een check.

Tot later, meiden!

16. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    succes Jody, dat zal dan ergens nog best spannend zijn :)

Pff jeetje Denise wat vervelend! hoop dat Tegan snelw eer beter wordt.

Man, ik hoop dat je heeeeeeeerlijk hebt geslapen en je nu redelijk uitgerust voelt :)

As, adem in, adem uit en bekijk wat er vanavond gebeurd. Wie weet loopt het wel totaal anders dan je had bedacht!

Anneke, ik ben Saskia, woon vlakbij de cronje (das net aan in Haarlem noord), ben afgelopen september getrouwd met mijn man Richard (ha ik begin eraan te wennen ;)) en nu 36 weken zwanger. Welkom!

Weer een sorry van mij voor de weinige reacties, ben me nogal aan het isoleren ;) heb helemaal nergens meer zin in en ben continue moe omdat de nachten steeds ellendiger beginnen te worden... Wieg staat ondertussen trouwens al klaar naast mijn kant van het bed, bekleding daarvan is ook af dus we zijn nu rustig aan het wachten tot mini-me zich aandient ;) (en wat hoop ik dat hij opschiet! ben het zat! alles doet zeer :()

17. Goedemorgen
    Hier nog steeds ziekenboeg
    Koorts bij willem neemt toe dus straks naar huisarts

Lees dat tegan ook ziek is, beterschap!

As succes vanavond je kan het

Hoi anneke gezellig hier:D

Maaike, getrouwd met tim in juni
    35 moeder van willem
    Woon in de haarlemmermeer
    En werk alweer 4 daagjes in de week
    Tot later

18. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    As, je kan het hoor! Je komt sterk over dus heb er vertrouwen in!!!!

Denise, ik kan me voorstellen dat je heel moe bent!!
    En fijn dat je kleine meisje gezellig bij oma is die kan nu lekker met haar knuffelen!

Jody succes met Jade..!!

Hier ga ik zo ook even het huisje doen en voor de rest alleen maar genieten van me mannetje...!!

Fijne dag meiden!

19. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Sterkte Sas, nog even volhouden!

Maaike, succes met Willem... wat sneu voor 'm!!

Bren, waar ga je heen op vakantie? Ben benieuwd!

20. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als de zon maar schijnt..!
    We hebben niet echt een voorkeur, wel hebben hun 2 jongens van 8 en 11 dus het moet vooral ook leuk voor hun zijn...

Meiden gaan jullie ook op vakantie????

Jody hoelaat moet je met Jade?

Deel Deze Pagina