Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    As heeeeel veel succes vnaaf! komt goed :)

Man, wel aan jezelf denken he ;)

Hier trouwens veel gerommel en pijntjes ook in mijn buik, ik hoop dat het een positief voorteken is :)

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    As, heel veel succes meissie!!!!!!

3. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    As, toi toi toi!
    Je kan het hoor meissie, ik geloof in je! :)

Sas, wat spannend zeg!
    Misschien komt kleine man toch eerder dan de uitgerekende datum?

Meiden, weten jullie of je paracetamol gewoon mag bij hoofdpijn?

4. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    je mag gewoon paracetamol maar ik zou voor mijn eigen gemoedsrust zo min mogelijk nemen, het is toch een medicijn ;)

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ja ik weet het.
    Maar tis meer voor het slapen, mocht het erger worden.
    Nu is het nog te doen hoor.
    Alleen vroeg het me af...
    Thanks Sas :)

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ow ann trouwens, ik weet niet of je dat doorhad maar het voedingscentrum heeft zijn advies over wat je wel en neit mag eten behoorlijk aangescherpt! je meot zelf weten wat je ermee doet hoor, maar dan weet je het iig ;) er staat nu op de website dat je o.a. geen cervelaat, salami, rauwe ham en ook geen rauwe vis meer mag... Apart dat ze dat dan weer veranderen....

7. Anneke2108

18 jan 2012
    34
    0
    0
    Haarlem
    ik wou thuis bevallen.. maar uit eindelijk omdat iedereen in de omgeving zei dat ik in het ziekenhuis moest bevallen ben ik in het ziekenhuis bevallen... achter af gezien beter... ontsluiting wou niet zo enne had 2 en halve uur persweeen... medicatie bleef niet zitten in me handen... gewoon te erg.. maar ja is niet anders...

bij de VK is was het goed maar moet morgen even naar de dokter... hechtingen zijn iets te strak gezet dus even kijken wat we er aan kunnen doen :(

8. Anneke2108

18 jan 2012
    34
    0
    0
    Haarlem
    @redhead eind controle van de vk maar ze was eerst op vakantie en toen had ze opeens een curcus kan allemaal gebeuren maar ik wou wel bij haar omdat ze ook bij me bevalling was :)

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Anneke en Jody heb even een vraagje aan jullie.
    Als jullie de fles maken doen jullie ook 180/6 scheppen gooien jullie er dan nog melk uit of geef je de hele fles??

Ik geef Boaz nu nog 180/6 scheppen en gooi er dan uit tot 180cc maar vroeg mij af of ik hem al meer kan geven.....

10. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    As, je zit nu in gesprek... of bent net klaar! Ik ben heel erg benieuwd hoe het is gegaan!!!!! Ik hoop zo dat het is meegevallen!!

Anneke, Mandy (Anni) zei het vanmiddag ook al tegen je, maar je hebt een ticker voor een vlinderkindje (die overleden is)... er staat ook bij: zou nu ... maanden en ... weken zijn.

Bren, ik hoorde vandaag van de kinderarts dat een kindje maximaal 200ml vocht per kilo lichaamsgewicht mag hebben. Dus ik neem aan dat het wel mag! ;)

11. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel lieverd voor de uitleg!!!!

12. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    pffff wat ga ik hopen dat de borstvoeding goed gaat lopen hier straks! moet er niet aan denken dat ik steeds moet nadenken en rekenen als mijn ukkie honger heeft! (ben niet zo goed in rekenen, heb discalculi ;))

13. Anneke2108

18 jan 2012
    34
    0
    0
    Haarlem
    Jordy en Mandy ik dacht dat ik hem al veranderd ***bloos*** dank jullie wel !!!
    SCHAAAM
    Bloemetjes ik schenk niks af.. dus wordt 190 cc

14. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    trouwens ook fijn om te horen, schoonvader heeft waarschijnlijk kinkhoest.... als dat idd zo blijkt te zijn mag die van mij dus NIET langskomen tot dat over is en dat kan geloof ik wel even duren.... pfffff

15. Anneke2108

18 jan 2012
    34
    0
    0
    Haarlem
    nu is ie wel goed:)

16. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    jup mooie banner :)

17. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Valt reuze mee hoor, ze zijn best een tijd tevreden op een bepaalde voeding. En als ze dat niet meer zijn dan ga je gewoon weer een stapje omhoog. Niet zo moeilijk hoor, de stappen staan ook allemaal op het pak aangegeven. Eerlijk gezegd vond ik borstvoeding veel lastiger dan flesvoeding. Alles wat je niet mocht eten, tepelkloven, kolven, stress van te weinig voeding, niet weten wat ze precies binnen krijgt... Dan vind ik een maattabelletje aanhouden toch een stuk makkelijker, haha

18. Anneke2108

18 jan 2012
    34
    0
    0
    Haarlem
    Hey saskia vervelend dat je schoonvader kinkhoest heeft. ik hoop dat het snel over is als het zo is.
    ja ben blij dat ben banner nu echt goed is.. hoe stom kan je zijn ik had niet gelezen had alleen maar plaatje gekeken hahahaah

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is ook zo hoor Jody..!! En als de borstvoeding niet lukt heb je geen keus..!!!

As, hoe is het gesprek gegaan???

20. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je antwoord Anneke ik denk dat ik het ook gewoon ga proberen en zie wel hoeveel hij op krijgt....

Deel Deze Pagina