Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel Veel plezier Mandy!!!!! Geniet er maar lekker van!

Ja hèb je inderdaad wel gelijk in Denise...doe dan inderdaad alleen een zwemluier bij hem aan....!
    Kijk en waar in Hoofddorp Denise?? Ik whatsap je wel even!

2. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Fijn dat het weer beter gaat met Tegan, Denise! Wat goed dat Tegan weer zo stoer was!! :D

Anneke, wat heeft je kleine meid al een bos haar, zeg!! Jeetje!!

Sas, ik zou me er niet zo druk om maken, er staat op ieder pak flesvoeding een schema. Dan knip je die toch uit en plak je die op je keukenkastje, zet een streepje bij het aantal mililiters die je op dat moment in het flesje moet doen en daarbij staat hoeveel scheppen poeder er in moeten. Je hoeft zelf niet eens te rekenen...

Veel plezier vandaag, Mandy. Sterkte met de misselijkheid!

As, wat een hufters!!!! Je hebt groot gelijk!! Lekker een andere baan gaan zoeken, zo moet je je niet laten behandelen....
    Ik vind het zo ontzettend naar voor je... ik had zo gehoopt dat het mee zou vallen!! Wilde je gisteren nog sms-en om te vragen hoe het was gegaan, maar had je nummer niet. Was erg benieuwd... echt klote dat het niet is meegevallen... :( :( :(

Wel heel fijn dat Bob geslaagd is met zo'n hoog cijfer!!! Maar logisch dat je daar op dit moment nog niet echt van kan genieten.

Bren, werk ze vandaag!! Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel moeilijk is om Boaz achter te laten bij z'n opa's en oma's. Dat is heel logisch meis... maar denk maar zo dat het over een paar weekjes zo normaal is dat je dat doet, dat je er waarschijnlijk dan echt geen moeite meer mee zal hebben.
    Ik denk dat je bij de babydump wel een leuk zwembroekje kan vinden voor 'm! Het zwembroekje van Jade heb ik daar vandaan.
    Ben je al aan het kijken voor ander werk, trouwens? Ik zou als ik jou was in Hoofddorp centrum gaan kijken, lekker dicht bij huis!!

Hier alles ook ff wat minder op het moment helaas...
    Gisteren Jade bij mijn ma gedropt, omdat ik naar de kapper moest. Ze heeft daar zo'n beetje de hele tijd zitten huilen, dus daar ben ik niet zo blij mee natuurlijk. Volgende week moet ik haar weer ff naar mijn ma brengen, dus ik hoop dat ze dan wat vrolijker is. Heb een beetje het idee dat ze een beetje eenkennig aan het worden is... :(

Verder (zoals jullie waarschijnlijk al op FB gelezen hebben) is mijn wekker vandaag niet af gegaan en ben ik niet wakker geworden van Jade, waardoor ik een kwartier voor mijn afspraak bij de tandarts wakker werd. Ik gelijk gebeld, maar ze konden dat natuurlijk niet meer opvullen op zo'n korte termijn... dus heel fijn 100 euro boete voor het niet op komen dagen. En dat bovenop de rekeningen voor de behandelingen die bij elkaar ook al 800 euro zijn, waarvan ik maar 70% vergoed krijg. Ik ben er zo ziek van... ik heb al zo weinig centen op het moment. :( :(

3. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Jeetje krijg net te horen dat een goeie vriendin sarcoidose heeft! pffff... gelukkig een variant die waarschijnlijk binnen 2 jaar geneest maar toch...

Bren, heel veel sterkte. Inderdaad, wat Denise zegt, misschien is het verstandig om met een huisarts te gaan praten over je gevoelens. Soms kan je namelijk steeds verder wegzakken en dan worden die dingen alleen maar erger. Hele dikke knuffel ook voor jouw en succes op je werk vandaag.

Denise, jeetje wat is Tegan dan al groot! Fijn dat ze zo goed groeit en alles goed met haar gaat.

Jody, das niet fijn nee van die dikke boetes terwijl je er eigenlijk niets aan kan doen. En dan ook nog voor zoiets vervelends als een tandartsbezoek voor wortelkanaalbehandelingen. Zou er ook niet goed van worden dus ook voor jouw een hele dikke knuffel en dan ook een voor Jade, tis natuurlijk neit leuk om mama te missen als ze er normaal altijd is ;)

Mandy, heel veel plezier bij de prenatal! heerlijk dat je nu voor jezelf mag gaan shoppen daar :)

Das op zich een goede tip Jody, ik ga hem onthouden voor mocht ik hem ooit nodig hebben ;) das alleen het vervelende van discalculi, ergens gaat er dan iets mis in mijn hersens als ik met cijfers bezig ben, hoe veel voorzorgsmaatregelen ik ook neem, het zal vast een keertje foutgaan. (heb het bijvoorbeeld al meermalen gepresteerd om 2 of 3 dagen te vroeg voor belangrijke afspraken op te komen dagen omdat er iets misging met het stukje datum --> juiste dag in de week) Heel raar, en ik kan het ook niet goed uitleggen waarom want als ik doorheb wat er fout is dan sla ik mezelf voor mn kop om het zo maar te zeggen. Met wiskunde heb ik dat ook, de manier waarop je iets moet uitrekenen snap ik volkomen, die doe ik ook goed en schrijf ik ook goed op, alleen gaat er iets mis bij bijvoorbeeld het optellen en dan is mijn som fout. Maar ach, alles komt uiteindelijk altijd weer goed denk ik dan ;)

4. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jody had het inderdaad al op fb gelezen klote hoor en heel zonde van het geld!

Sas, dankjewel en komt helemaal goed met eventueel flesvoeding, Richard is er dan toch ook om je eventueel te helpen??

5. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje wat naar voor je vriendin zeg! Bahh wordt je ook niet vrolijk van...

6. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Belt me moeder net dat Boaz van zijn buik is om gedraaid naar zijn rug..!! Ikke is heel trots!!

7. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    knap zeg!

Ja is nogal lullig voor die vriendin... ze heeft daarbij ook last van het prikkelbare darm syndroom en zowiezo al reumatische klachten dus tis wel vannalles bij elkaar zo...

8. Giedemiddag
    Vandaag thuis om voor mijn zieke mannekes te zorgen:(
    Hij knapt wel iets op en de koorts is gezakt tot 38
    Dus we wachten nog een dag met de beslissing voor een abkuur
    Tis lastig
    Wil niet zomaar ab geven maar hij is nog zo klein.....
    Maar goed hij drinkt verder goed en plasluiers ook weer ok
    En hij slaapt veel....;) nou ja daar wordt hij beter van

Sas voor die voeding zijn. Er torentjes te koop die je kan vullen met poeder
    Manlief schept gewoon in 1 x de voedingen voor de volgende dag
    Streep op de fles hoeveel water
    En jij vergist je niet:D
    Doe ik ook;)

Balen jody echt zondegeld:(

Brenda ga in ieder geval praten dat kan nooit kwaad
    As wat een nare afloop van het gesprek
    Lekker op zoek naar een nieuwe school waar ze een leuke juf als jij verdienen

Mooi dat tegan weer goedgekeurd is
    Kom straks weer terug want ik hoor de man bijna stikken:x

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Sas, wat ontzettend naar voor je vriendin zeg. :(

Bren, wat goed van Boaz!!! Ik snap dat je heel trots bent!!! :D

Wat sneu voor Willem, Maaike! Sterkte!

10. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    jeetje maaike, wat vervelend dat willem nog zo ziek is.
    En kan me voorstellen dat je niet zomaar ab wil geven.

Sas, wat zielig voor je vriendin zeg :(

Bren, wow! Trotse mama, wat stoer dat ie dat al kan :)

Wat vervelend dat Jade zo moet huilen als je er niet bent jody.
    Kan ze nu al eenkennig zijn? Ik dacht dat dat pas met 7 a 8 maanden zou zijn?
    En wat klote van je tandartsbehandeling :(
    Schofterig wat je dan moet betalen zeg...

Hier helemaal leuk geslaagd voor zwangerschapskleding.
    Veelal alles was te groot, maar heb toch 2 broeken en een legging gescoord.
    Zelfs ook al rondgekeken voor een wagen, kleertjes en allemaal leuke hebbedingetjes.
    Maar heb me beheerst ;)
    Nu ga ik maar es proberen te sporten, anders komt er echt niks meer van haha.
    Tot straks!

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Wat fijn dat je zo goed geslaagd bent, Man!
    Sport ze vanavond!

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Lekker geslaagd Man.....super :D

Jeetje Maaike, heel veel sterkte met Willem, snap dat je niet aan abkuur wilt. Hoop dat ie snel beter is

13. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Lastig he Jody, zal nu toch geen echte eenkennigheid zijn?
    Misschien gewoon een slechtebui, zou iig fijn zijn als het de volgende keer beter gaat bij je moeder

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ik vraag het me af... Van de week was een vriendin hier en toen ik haar flesje ging maken gaf ik Jade even aan haar. Je had die kop moeten zien!! En krijsen daarna joh! En toen ik haar weer overpakte was het weer goed....

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Wij hebben ook zo'n periode gehad, duurde net 2 weken(bij bekende). Als er nu een vreemde voor haar snuitje staat zet ze het eerst op een krijsen, alleen bij mij en Daaf wordt ze dan rustig, daarna is het meestal wel goed

16. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Jeetje, en was die periode ook zo rond de 3 maanden?

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook herkenbaar was precies 2 weken geleden! Volgens mij zijn ze nog te jong voor eenkennigheid...

Mandy yeahhh lekker geslaagd hartstikke goed!! Wat voor broeken heb je gescoord??

Hier heeft Boaz het hartstikke goed gedaan bij me moeder en ze heeft echt van hem genoten zo mooi om te zien!!

18. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Wat goed dat het zo goed is gegaan bij je moeder, Bren!!
    Nou ik weet dat jullie kleintjes het ook hebben gehad, stelt dat me wel gerust! :)

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja en het zal straks wel echt komen maar het hoort er echt bij.....ik merk wel aan Boaz dat hij even goed na iemand wil kijken en daar even te tijd voor wil nemen en als hij dat eenmaal heeft gedaan dan is het goed...

Als we bijvoorbeeld bij Pat zijn oma zijn dus praat natuurlijk een stuk harder het eerste wat Boaz altijd doet is dus huilen en naarmate we er wat langer zijn komt hij helemaal bij en gaat dan lekker lachen...grappig dat bijna elke baby het zelfde heeft he?

20. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ik heb een spijkerbroek en een zwarte broek gescoord van mamalicious.
    En een donkergrijze legging, ook van mamalicious.
    De spullen van prenatal zijn zoo groot.
    Hadden jullie dat ook?
    Heb van mamalicious net een 27!

Pff ik ben echt moe na zo'n uurtje sporten, dus duik lekker mijn bedje in.
    Slaap lekker lieverds van me!

Deel Deze Pagina