oh as, wat fijn dat je zo sterk overkwam! Op een betere manier kan je ze niet klein krijgen. Maar kan me voorstellen dat je nu helemaal opziet tegen het volgende gesprek! Hopelijk vind je snel een leuke baan meis, want dat verdien je!! Fijn dat Boas ligt te slapen, tevreden kereltje zo te lezen. Merk je iets van een eventuele verkoudheid? En jij ook lekker slapen! Morgen weer werken, dan snel naar huis voor een tosti en dan op gesprek bij de opticien. Daarna verjaardag van schoonzus, dus word een latertje. Dus ga even vragen of ik zaterdag later mag beginnen. Meiden, welterusten!
Mandy hmmmmmmm klinkt erg lekker zeg!!! Nee Boaz ligt lekker in zijn bedje hij slaapt van dinsdag op woensdag bij mijn ouders...en afgelopen dinsdag was de eerste keer maar ik ben ook blijven slapen haha kon hem niet achter laten....! Hij gaat morgen nog 1 dagje naar me schoonouders en dan ben ik lekker 4 dagen vrij! Poehh druk dagje zeg, en heel veel suces bij de opticien. As, fijn dat je je al iets beter voelt! en inderdaad ze kunnen je niet klein krijgen!! Wanneer heb je het volgende gesprek... Jody alles goed?? Denise lekker gewerkt??
meiden, waar zijn jullie allemaal? Al bijna 2 dagen niks gepost, das niks voor ons babbelkousjes! Hebben jullie het allemaal zo druk? Ik heb veel gewerkt, en gisteravond gesprek gehad bij de opticien. Ging heel goed, we nemen in mijn verlof contact op voor dan een eventuele baan. Ze waren heel enthousiast, maar konden niks beloven omdat ze natuurlijk niet weten hoe het er over een half jaar voor staat. Ik wil jullie allemaal een fijn weekend wensen, en hopelijk word het weer wat drukker hier
Hee meiden! Het is hier wel echt extreem rustig geweest, zeg!! Ik ben inderdaad ontzettend druk geweest en ontzettend moe. Dus ik heb even geen puf gehad om veel online te zijn. As, hoe gaat het nu met Boas? Ik ben heel erg blij dat je zo sterk overgekomen bent bij dat gesprek! En idd, ze kunnen je niet ontslaan, maar wel vervelend dat je nu in zo'n werksfeer terecht bent gekomen. Hoop maar dat het allemaal goed uitpakt voor je! Oh Bren, dat snap ik heel erg goed dat je Boaz niet kon achterlaten! Is ook heel erg moeilijk... moet er ook echt niet aan denken! Ik moet zeggen dat ik tijdens mijn zwangerschap nog dacht dat dat wel mee zou vallen bij mij, maar als ik er nu aan denk dat ik haar straks voor dagen achter moet laten... Poeh! Man, wat goed dat het gesprek zo goed is gegaan!! Nou hopen dat ze na je verlof nog iemand nodig hebben! Jade is nogal onrustig de laatste nachten, dus we slapen allebei zeer slecht. Helaas bevorderd dat de sfeer in huis totaal niet... dus het gaat ff niet zo top hier. Veel discussies enzo en ik ben het een klein beetje zat. Pfff Vanavond een verjaardag van een vriendin van me, ook weinig zin in omdat ik dan weer mooi weer moet spelen tegenover Nate terwijl ik daar nu dus echt even geen zin in heb. Meiden, fijn weekend! Hoop dat jullie een leuk weekend hebben!
pff moe lange dag hier Mandy dat klonk heeeerlijk! zou er bijna jaloers op worden En fijn dat je gesprek goed ging! Brenda, ik kan goed begrijpen dat je Boaz niet achter kon laten Heel veel sterkte Jody, klinkt niet fijn. Hier gisteravond een bevalbed op bierkratten gezet (ffies langs de pitcher geweest voor koffie en de kratten ) Vandaag het bed definitief opgemaakt en een ondersteek en ruggensteun opgehaald, het wordt nu wel heeeel serieus zeg! Verder ontzettend druk geweest in huis en ik ben nu kapot, zo lekker eten, daarna douchen en ik denk dat ik daarna ga slapen. Zo'n belabberde nacht gehad afgelopen nacht, hoop dat het vannacht beter is. Fijne avond!
he meiden...!! Het is inderdaad heel erg stil geweest hier... Jody hier het zelfde liedje, vermoeiend he?? zeggen weinig tot niks tegen elkaar....heel irritant! ondanks dat je geen zin hebt wil ik je wel veel plezier wensen op de verjaardag! Sas dus nu mag je kleintje echt komen, spannend hoor! Mandy fijn dat het gesprek goed is gegaan....en hopen dat als je na je verlof weer moet werken je daar zou kunnen werken! Weet je al hoeveel dagen je wil werken na je verlof??
Slaap lekker Sas Ik hoop echt dat het je lekker meezit Man, dan heb je na je verlof een nieuwe baan Jeetje Jody, das wel heel vervelend allemaal. Slaapt ze slecht omdat ze honger heeft of woelt ze erg? Als het voor een nachtvoeding is kan je 1 tip geven: ga lekker vroeg je bed en leg je erbij neer. Ze kan beter nu 's nachts komen, als,je strsks weet aan het werk bent is het vervelender
Bren, wat naar dat jij ook in zo'n situatie zit thuis, zeg... Sterkte ook, meis!! Denise, ja het is ff vervelend maar je kan ook niet veel anders dan je erbij neerleggen dat het zo is. Maar we worden er tegen elkaar niet vrolijker op en ik zit al niet lekker in mijn vel dus dat maakt het alleen maar nog erger. Komt wel weer goed! Zo moeten we maar denken! Hoe gaat het met Tegan, Denise? Slaap lekker, meiden!!
goedemorgen! Hoop dat jullie allemaal lekker hebben geslapen, en dat de rust weer is wedergekeerd in jullie huisjes! Vind het altijd vervelend als er dit soort dingen zijn, maar kan me ook voorstellen dat gebroken nachten niet echt meewerken aan een beter humeur. Maar komt wel goed schatjes! Ik heb de laatste dagen wat meer last van mijn buik. Denk dat alles beetje verschuifd enzo. En misschien iets teveel gedaan, of ik krijg al vroeg last van BI? Soms heb ik gewoon pijn in mijn heupen en onderrug, en dan moet ik ook even gaan zitten. Kan dat al bij 14 weken?? Verder hier een tevreden mama, buikkie begint steeds meer te worden, maar de weegschaal geeft nog steeds een min op 't startgewicht. Waarschijnlijk door het spugen, maar dat hoort erbij. En dat scheelt hopelijk weer gewicht verliezen na de bevalling? Ik ga nog even een uurtje proberen te tukken, heb nog wel wat slaapgebrek geloof ik. was natuurlijk weer wakker omdat ik naar de wc moest En tja, dan moet ik even zp-en Tot straks lieverds!
Goedemorgen meiden! Man, wat klote van je buikpijn... Ik zou het ff navragen bij de vk. Weet wel dat vanaf het begin van je zwangerschap alles anders in je buik al plaats begint te maken voor je baarmoeder. Dus misschien is dat het... Hier is het wel wat beter dan gisteren, maar nog steeds een beetje een geïrriteerd sfeertje, heel vervelend! Jade heeft ons wel lekker uit laten slapen tot 10:45!! Ze is na haar fles van 07:30 weer lekker gaan slapen!! Dat hadden we wel ff nodig!
zozo, wat een luxe Jody! Gelukkig gaat het al iets beter bij jullie. Heb je nog iets leuks op de planning staan vandaag?
He meiden, Hier nog steeds hetzelfde en ben echt heel boos op hem en hij op mij dus negeren elkaar! vind het wel even goed zo! Jody fijn dat Jade jullie heeft laten uitslapen, hoe was de verjaardag? En lekker relaxen? hier ook heerlijk! Mandy ga jij nog wat leuks doen?
Ah jee Bren, dat is ook niet gezellig! Hoop voor je dat het snel is opgelost. Verjaardag was wel oke, vrij snel weer naar huis gegaan. Zit nu nog lekker in mijn pyama op de bank te hangen. Zo lekker mosselen eten! En gaan jullie nog wat lekkers eten?
Hmm lekker Jody..!! Teminste ik lus dan wel geen mosselen maar ben blij dat jij ze wel heel lekker vind )) Ik weet niet wat we gaan eten ik ga niks koken en weet niet wat Pat wil.... Ik hoop zelf ook dat het snel is opgelost, maar ben zo teleurgesteld dat ik echt heel boos ben dus zie wel hoelang dit duurt.....
Jeetje meiden, wat een narigheid, hoop dat jullie het snel oplossen. Gelukkig ging hier alles ondanks de gebroken nachten alles goed. Tegan is gelukkig weer helemaal beter. Gisterochtend wezen babyzwemmen, was echt heel leuk en Tegan vond het ook super. Vandaag lekkere chilldag gehad met net een broodje kipshoarma
Wat leuk zeg Denise ik wil dat ook snel gaan doen met Boaz... Het zijn hier trouwens niet de slechte nachten waarom wij woorden hebben want Boaz slaap lekker door gelukkig..!!