Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    he wat vervelend die ruzie zeg.
    Hoop dat het snel is opgelost meissie!

Wij hebben heerlijk bij mijn ouders gegeten, het hele spul moest weer geknipt worden.
    Dus dan maken we er een middagje uit van. :)

Denise, wat een superleuke foto van jou en Tegan op fb!
    Lijkt me ook zo leuk om te doen, babyzwemmen!

Meiden, ik ga weer lekker een slaapje doen!
    Welterusten allemaal! :)

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Slaap leker meiden

3. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    goedemorgen lieverds!

Ik heb geen zin om mijn bed uit te komen, want ik weet dat het koud is en er sneeuw ligt :D
    En vanmiddag weer aan het werk, ook geen zin in haha.
    Ik had deze week vrij moeten nemen achteraf gezien, ik hou niet van dit soort weer. ;)

Hmm, ga mezelf toch maar even aansporen tot wasje draaien...
    Iedereen goede nacht gehad?

4. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    nee, hele nacht krampen... bah! net gelukkig nog een halfuurtje kunnen pikken na een uitgebreide douche, nu weer krampen :( Ze worden alleen niet heftiger ofzo dus ik heb er neit zoveel aan.

Werkse Ann! Hier trouwens ook sneeuw maar neit in de achtertuin, best jammer had me al verheugd op nijntjes in de sneeuw foto's ;)

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    bij mij was het eigenlijk ook niet noemenswaardig hoor ;)
    Op mijn auto lag nog meer hihi.

Wat balen dat je weer zo'n krampen had zeg.
    Misschien zet het toch door?
    Enne, als die kleine man niet eerder komt dan de uitgerekende datum vreet ik mijn schoen op haha.
    Want hij komt gewoon eerder, zeker weten! :D

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    hoop iig dat het of vannacht doorzet of dat ik zoo moe ben dat ik gewoon doorslaap ;) gelukkig gister te veel pasta gekookt dus ik hoef vnaaf alleen ff wat extra gehakt te rullen met wat tomaatjes uit blik en we hebben weer een gezond maal :)

7. Goedemiddag
    Kleine manis weer beterm gelukkig
    klinkt nog wel vol maar oke
    Morgen weer naar de creche dus;)
    Manlief nog wel ziek en die telt voor 2 haha

Willem slaapt gelukkig weer redelijk door
    Donderdag naar CB voor prikjes dus hou vrijdag achter de hand om weer naar huis te moeten:cool:
    Verder lees ik veel strubbelingen
    Blijf praten meiden
    Dan los je het. Vast op
    Maar tis moeilijk:(
    Hier door vermoeidheid elkaar verkeerd begrijpen dus das naar
    Maar nu echt even de tijd voor elkaar nemen helpt
    Sas nog even he
    Hoop dat het niet t e lang duurt
    En mandy kijk wat er kan met je arts
    Niet lekker voelen is niet nodig

Meiden tot later!

8. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    pfff ik verveel me stierlijk hier. :x
    Heb al bijna 1,5 uur niemand in de winkel gehad.

Sas, ik heb een vraag over de bekleding van de wieg, maar dat typ ik vanavond even uit op de laptop.
    Kan namelijk nergens het antwoord vinden, en jij bent degene die het vast wel weet :D

Pff nog een kwartiertje neuspeuteren... ;)

9. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Goedenavond meisjes,

Man, wat lekker dat het gesprek goed liep. Hopen dat je snel terecht kunt! En hoe is het nu met je buik? Er verandert inderdaad gewoon superveel, niks geks.

Jody, slaapt Jade al wat beter? Logisch dat je dan een beetje kribbig wordt tegen elkaar... Hoe is het nu tussen jou en je vader?

Bren, Boaz ook weer lekker aan het slapen of nog niet? Houd je de dagen nog een beetje vol op je werk? En alles weer ok met Pat?

Sas, prachtig :D. Je bed op kratten van de Pitcher, das lollig! Wat naar die krampen! Ik had er ook zo'n last van, bah bah bah! Ik duim alvast dat het bij jou eerder doorzet dan bij mij!

Denise, wat een schattige foto van het babyzwemmen zeg :). Hield Tegan het nog een beetje uit of was je zo weer thuis?

Maaike, fijn dat Willem weer beter is! Nu de man nog ;). Hoe is het me jou?

Hier wordt het allemaal weer wat rustiger. Ik merk wel dat ik nog steeds erg bezig ben met dat werkgedoe. Vandaag samen met de directie drie van de 50 toetsen bekeken, meer hadden ze niet mee... Er stonden allemaal interpretatiedingetjes in, geen harde feiten. Ik kan mezelf weer in recht aankijken in de spiegel, ik betwijfel of zij dat ook kunnen. Stakkers!

Met Boas gaat het nog steeds super. Hij slaapt goed, eet goed en is zo blij :D. Ik hoop dat het zo blijft, maar voor je weet staat het volgende groeispurtje weer voor de deur...

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Lekker As dat het zo goed loopt.
    Hoe ver ben je nou met afbouwen van bv?
    Jammer dat ze zo ontzettend kinderachtig zijn zeg op je werk bah!!!

Tegan hield het super vol, wij hadden zelf na de les, kom we gaan......
    We bouwen het wel even op :D
    Maar het was echt heel leuk

Hier alweer druk aan het werk, Tegan had weer een goede nacht gelukkig, beetje jammer dat papa en mama dan de slaap niet kunnen vatten, we lagen elkaar dus lekker in de weg vannacht ;)
    Komt vast helemaal goed, we gingen vrolijk de deur uit.
    Op het KDV waren ze blij dat Tegan er weer was, het kleine prinsesje :)
    Ze zijn echt gek op haar, zo leuk!!! Daardoor krijgt ze ook wat extra aandacht, super dus.............:D

11. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    zit ik in spanning te wachten op de vraag van Mandy... helemaal niets! ;)

Vanacht gelukkig wel lekker kunnen slapen, ben er "maar" 6 keer uitgeweest, maar heb wel liggen pitten tot half 11 :)

Geweldige foto trouwens Denise! ik raak helemaal jaloers.

Sterkte vandaag Astrid! en laat ze maar lekker moeilijk wurmen :D

12. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    goooodmorning!

Jeetje as, wat een eikels zeg.
    Ze blijven wel bezig he?
    Maar komt goed hoor, en hopelijk vind je snel wat anders!
    En fijn dat Boas zo goed gaat :)

Aaah superleuk Denise!
    Altijd fijn om te horen dat ze het leuk vinden dat tegan er weer is!
    En ze is ook superlief :)

Sas, wat ik wilde vragen maar niet aan toe kwam gister:
    Ik heb al bekleding voor mijn wiegje, en dat hebben we gewassen.
    Maar voorheen zat er een soort van wit vilt om het aan vast te maken bij het hoofdeinde. (lijkt bijna op afzuigkapstof, snap je dan wat ik bedoel?)
    Nu is mijn vraag; mag je dat gebruiken? Want dan moet ik namelijk nieuwe kopen.
    Maar aangezien de regels 100 keer strenger zijn tegenwoordig...
    Mocht je niet uit mijn vraag komen kan ik kijken of ik er een foto van kan maken?
    Alvast bedankt voor het meedenken :)

maaike, wat fijn dat willem weer beter is!
    Alleen nu je man nog!
    Hoe is het verder met jou?

Ik ga weer aan het werk, pauze is voorbij.
    Alleen heb ik echt een slechte dag, voel me niet lekker...
    Bah, wil naar m'n bedje toe ;)

13. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    poeh!

Ik heb zelf even overlegd met de kraamzorg over wat zij adviseerde hierin, de stichting wiegedood geeft namelijk aan zo miin mogelijk in het bedje te doen omdat je dan verstikkingsgevaar krijgt, maar omdat mijn bekleding alleen maar hele dunne stof is kan dit wel, het is maar enkellaags dun katoen, je ademt er zo doorheen. Bij de wieg kreeg ik wel een soort stootwil, ik denk dat je dit bedoeld? een soort zacht kussentje wat je over de spijlen heen kan binden zodat mini niet hard daartegenaan ligt. Die mag ik niet gebruiken. Was idd een soort wit vilten ding. Je kan hem wel gebruiken maar pas als je beebje echt goed zichzelf heen en weer kan draaien en je er echt voldoende vertrouwen in hebt dat als hij/zij zich daarin draait hij/zij zich ook weer met zijn gezichtje ervan weg kan draaien. Ik gok dat ik dat ding van ons nooit ga gebruiken. Ik denk trouwens ook dat als onze mini te zich regelmatig met het gezichtje in de stof weet te wurmen dat ik dan de losse binnenbekleding uit de wieg haal, gewoon voor mijn eigen gemoedsrust. Tis helaas zo jammer dat er bij echte wiegendood bijna nooit een oorzaak gevonden wordt... die kindjes houden gewoon op met admenen, daar kan je als ouder weinig aan doen behalve verschrikkelijk goed opletten. Mijn schoonzusje was er zo eentje, maar die kreeg en geen borstvoeding en lag in een andere kamer en er werdt in huis gerookt, dan heb je het ook wel weer meteen over 3 behoorlijke risicofactoren voor die groep risicokindjes (en nu maar hopen dat Rich niet net die genen heeft doorgegeven aan onze uk ;))

14. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    top sas, dat was het antwoord wat ik zocht!
    Dan laat ik het weg, en ga ik een andere manier zoeken om het vast te maken, met lint aan de buitenkant denk ik...
    Maar het vilt laat ik weg, ook al is het enkel en alleen het hoofdeinde.
    Helemaal perfect, dankjewel! :)

Nu lekker aan de lunch, had inene berehonger!
    Dus heb een lekker broodje gehaald bij de bakker.
    Mocht vandaag van mezelf haha :D
    Nu nog hopen dat het druk gaat worden in de winkel...

Hebben jullie iets op de planning vandaag?

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    eet smakelijk meis

werken, werken, werken.............
    zit er wel aan te denken een uurtje op te nemen zodat ik lekker met die bolle en bolle kan gaan lopen

16. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    hier badkamer een beetje gepoetst en een paar kleren gevouwen, verder helemaal niets in de planning :D gisteren pasta gegeten en daar kunnen we vnaaf makkelijk nog van eten dus dat scheelt mij weer een hoop werk (daarbij is verse zelfgemaakte pasta hartstikke gezond dus dan is het neit erg om morgen lekker pizza te eten :D)

Hoop dat je lekker met bolle kan lopen Denise :)

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    oooh meiden ik verveel me eigen dood hier!
    En ik mocht niet eerder naar huis toe :x
    Bah, wat een kutdag zeg...

Lekker denise, een uurtje eerder naar huis.
    in het zonnetje is het heerlijk wandelen met Miep en die bolle :)

Sas, lekker pasta! Als je over hebt kom ik je wel los maken ghehe.
    En morgen pizza is ook niet vervelend ;)

Pfff het duurt eeuwen tot 6 uur... :(

18. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    ik ben nog op werk, uurtje eerder ging dus niet door, ben ff druk.
    Is eigenlijk wel lekker want dat is lang geleden aangezien de uitdaging er echt al uit is hier

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ik mocht gelukkig wel om 4 uur weg.
    Wat een drama-dag zeg...
    Vanavond weer een flinke familie knippen, dus dat is weer voor de beeb zijn/haar spaarpotje :)

Ik ga aan de slag, morgen heb ik vrij dus kom ik weer even gezellig het topic volspammen :)

20. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Wat is het koud hè?????????

Boaz is vandaag gezellig bij me zus, mijn moeder wordt zo geopereerd en een buikhernia daar zijn ze zaterdag achtergekomen dus ze moest meteen geopereerd worden!
    Hier gaat alles zijn gangetje , ik heb goed gesproken met Patrick en het is gelukkig weer goed!
    Ik was maandag met Boaz bij de kinderarts geweest en die wilde dat ik zou stoppen met de zantac.
    Dat heb ik dus ook gedaan, belt me zus me net dat hij er heel veel last van heeft...dus ga dan toch weer gewoon geven, ga hem geen pijn laten lijden dat geef ik het wel stiekem!

As, fijn om iets van je te lezen was al benieuwd hoe het met je was!
    Ben blij om te lezen dat het zo goed gaat met Boas! Wat is het dan genieten hè???
    Stja me werk het is echt dat het moet want vind het verschrikkelijk! En dan niet om te werken hoor maar mijn werk zelf! Het is zo stil verveel me de hele dag!! Hoop heel snel iets anders leuks te vinden en weet zeker dat ik me daardoor ook veel beter zou voelen!
    Wanneer moet jij weer werken? Ben je ookal druk om je heen aan het kijken? Hoop dat je ook snel iets anders zult vinden!

Mandy, lekker vrij heerlijk ik zou zeggen blijf de hele dag lekker in je bedje en lekker in pyama! Veel te koud buiten brrrrrr!
    Bij jou op je werk ook zo stil? Komt denk ik ook echt door het weer.....!!!

Denise vandaag lekker vrij...ga je nog wat leuks doen of blijf je veilig en lekker warm binnen?

Jody, hoe is het met jou meissie??

Vind het trouwens wel jammer elke keer komen er nieuwe meiden, en ze schrijven een paar keer mee en vervolgens zie je ze niet meer! Jammer...!!!

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina