goedemorgen! Jeetje bren, bij jou ook al zo rustig? Het is gewoon veels te koud, verkoop gewoon niks van de voorjaarscollectie. Logisch ook, maar wel irritant. Ik ben heel blij om te lezen dat jij en pat het hebben uitgepraat! Niks zo vervelend als ruzie... En ik zou ook gewoon stiekem die medicijnen geven hoor. Je laat je kindje geen pijn lijden En wat schrikken van je moeder zeg! Laat je nog even weten hoe de operatie is gegaan? Buikhernia is niet niks... Ik ga vandaag lekker in huis rommelen, beetje wasje doen en kraamzorg regelen. Boodschappen heb ik gister al gedaan, dus hoef eigenlijk het huis niet uit Succes op werk bren, ik hoop dat 't wat drukker word voor je!
Heerlijk Mandy lekker je kacheltje aan muziek en lekker tutten in je huisje..!!!!! Ja was inderdaad wel even schrikken me moeder dacht dat ze een blaasontsteking had dus dacht ik breng even me plas weg krijg er dan medicijnen voor en dan weer naar huis. Helaas ging dat even anders en moest ze blijven! Wel fijn dat ze zo snel al geopereerd kan worden, zo heeft ze straks geen pijn meer..... Ik denk dat als ik Boaz opgehaald heb er even snel langs ga even een dikke kus brengen, ze ligt in purmerend in het ziekenhuis... Ja het is zo zielig dan weer, ik geef Boaz liever ook geen zantac meer maar ik wil ook niet weer een huilen mannetje die duidelijk pijn heeft.! Ik kijk vandaag nog even aan..!!
hey meiden! Bren, hoe is het met je moeder? Is alles goed gegaan? En met Boaz, geen pijn meer? Hoe is het met de rest van de meiden? Hier een relaxdagje, heb wat huishouden gedaan, that's it. Heb al de hele dag een soort zeurende hoofdpijn, dus vond dat een prima excuus om te bankhangen vandaag
Ik ga lekker naar bed meiden, maar moest natuurlijk even mijn 3000e berichtje hier neer zetten Welterusten!
Pfffff, ben weer wezen x-coen, xtreem core Die ga ik zeker voelen morgen en overmorgen Morgen ben ik weer op werk, kan ik uitgebreid reageren
Hee meiden, heb even vlug alles doorgelezen... alles gaat gelukkig goed met iedereen. Bren, hoe is de operatie van je moeder verlopen? Ik hoop dat alles goed is gegaan!! Hier gaat het helemaal niet goed op het moment. Er is nóg een situatie bijgekomen in de familie (niet met mij, maar wel iets waar ik me ontzettend naar over voel) waardoor ik er momenteel even helemaal doorheen zit. Ik ben daardoor even niet in staat om veel te reageren hier, sorry. Ik kan het gewoon even niet opbrengen op het moment. De situatie met mijn vader is wel redelijk uitgesproken, maar ik ben achter nog meer dingen van mijn stiefmoeder gekomen waardoor ik echt ontzettend kwaad ben. Ik kan dus ook echt niet langs mijn vader op het moment, want ik kan mezelf niet inhouden tegen haar. Daarnaast is Jade erg eenkennig op het moment. Wanneer ze iemand anders ziet, begint ze vaak al te huilen. Ook bij mijn moeder, die ze best goed kent. Erg lastig, als mijn moeder een keer oppast. Alles bij elkaar zit ik er echt even helemaal doorheen. Vandaag naar het ziekenhuis geweest met Jade, voor een echo van haar heupjes. De arts zei dat het er goed uit zag, maar de officiële uitslag krijgen we over een paar dagen. Morgen weer naar het consultatiebureau voor de tweede keer prikjes en een afspraak met de arts. Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is! Ik hoop dat ik er binnenkort weer wat meer kan zijn. Ik probeer even te laten weten hoe het is gegaan op het CB. Slaap lekker meiden!
Hoi allemaal, ik ben er nog hoor! Zit nu in de trein naar m'n werk en heb eindelijk weer tijd gehad om hier te kijken. Wel aan jullie gedacht en net beetje bijgelezen. Gaat zo snel hier, maar leuk om te lezen. Leuke foto's van kleine Tegan trouwens. Zo leuk die gezichtjes als ze iets nieuws proeven. En dat blijft nog wel even Ruben wil alles proeven wat ik eet en kijkt vervolgens heel vies als ie t niet lekker vind. En hij heeft gisteren twee keer los gestaan. Nog niet los gelopen maar dat kan niet lang meer duren. Yay! Jullie hebben nog een foto tegoed van ruben en ik ga wat vaker hier zijn. Al ben ik nog steeds lichtelijk verward over wie wie is en wat echte namen zijn en welke kindje erbij hoort. Ik moet steeds teruglezen voordat ik weer iets kan schrijven. Dus ben best lang bezig met een bericht. Nou ja ga m'n best doen en vaker meelezen helpt natuurlijk  fijne dag allemaal!
Jody, wat klote zeg! Het houdt ook niet op hè?????? Ik hoop dat het snel rustig is bij jullie! En wat betreft Jade ik denk dat je het af en toe wel moet doen dat ze ergens anders is behalve bij jou en Nate want ze moet er wel aan wennen denk ik. Anders zou je nooit weg kunnen, lijkt me best zwaar en moeilijk om haar bij je moeder te laten terwijl je weet dat ze gaat huilen bah!! Hoop dat ook snel opgelost is voor je mop! Dikke kuss voor jou kan je wel gebruiken!!!!!!!! Mandy, hmmmm heerlijk dagje dus! En nu weer aan het werk? Denise, en spierpijn?????? Werkze! Clarisse gezellig dat je er nog bent! En snap dat het inderdaad soms moeilijk te volgen is wij kennen elkaar natuurlijk al een lange tijd en weten veel van elkaar! Als je vragen hebt stel ze gerust!
De operatie is gelukkig helemaal goed gegaan! Wel is het een veel grotere wond geworden omdat het erger was dan ze dachten. Ze heeft veel pijn maar gaat wel goed met haar lief dat jullie er geintreseert in zijn!
Voel nu me buik wel een beetje inderdaad, morgen is denk erger Jeetje Jody, wat een ramp zeg, valt allemaal niet mee. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Hoi Clarissa, welkom terug
hey meiden Ik begin hier alleen nog maar serieuze baggernachten te maken dus zal langzaam steeds minder reageren gisteren heen en weer gewandeld tussen bed en douche en een cake gebakken waarbij ik bijna het huis in de fik stak... doen we dus ook niet meer Fijn dat alles goed gaat (naar omstandigheden dan) met je moeder Brenda! Hoop dat ze lekker snel hersteld van de operatie. Goh Jody het zit je echt even niet mee he! Heel veel sterkte meis! en een dikke digi knuff. Ik ben het wel met de anderen eens dat je Jade toch zo nu en dan even bij je moeder moet laten, al heb ik voorlopig nog even makkelijk praten Ik kan je wel vertellen dat ik altijd helemaal hysterisch was als mijn moeder me afzette op het kinderdagverblijf. Op een dag was ze iets vergeten mee terug naar de auto te nemen, dat moest ze dus weer ophalen, ik denk dat er 5 minuutjes waren verstreken. Op het moment dat ze weer binnenkwam zat ik alweer helemaal gelukkig te spelen. Ik ben stiekem redelijk verlegen, dat zat er toen ook al in Mandy, jammer dat het zo rustig is in de winkel zeg! Zitten jouw nijntjes nu eigenlijk buiten of binnen? Hier dus buiten, maar ondanks de kou is de waterfles nog niet bevroren geweest... die handdoeken over het hok zorgen dus voor best veel warmte. (rare diertjes zitten ook gewoon nog de hele dag op de tegels naar de deur te kijken... als de deur opengaat krijgen ze meestal wat te eten dus ze zijn daar helemaal op gefixeerd) En Denise, dus weer lekker aan het sporten? Clarissa, leuk dat je nog meeschrijft! Ach, en dat je de namen nog niet weet, dat duurde bij mij ook even hoor , ik heb me ook ietwat later aangesloten dus dat maakt niets uit
goodmorning! Bren, wat fijn te horen dat alles goed is gegaan! Nu hopen op een goed herstel Clarissa, welcome back! Tja, tis soms lastig te volgen, maar gelukkig gaan we nu niet meer zo hard als voorheen. Dan hadden we gewoon 10 pagina's per dag... Denise, jij gaat morgen spierpijn hebben hihi Ik vind het altijd wel lekker, dan had ik ook echt het gevoel dat ik wat gedaan had! Jody, meissie toch Wat ontzettend rot voor je. Bad times keep on coming, don't they? Ik hoop echt zooo voor je dat het straks gewoon een keer rustig mag zijn, zonder ruzie of dergelijke. En het feit dat Jade zo eenkennig is helpt ook niet mee aan je gemoedsrust... Neem je tijd, begrijpelijk dat je hoofd niet naar reageren staat. Dikke knuffel voor jou! Hihi, die Sas toch Verdwijn je al langzaam in je eigen bubbeltje? En jij en cake aanbakken... Das bijzonder! Nog even meis, al snap ik dat dit niet echt genieten is zo... Hier weer aan het werk, kou is echt niet te harden. Maar het wordt vanzelf 9 uur... Tot strakjes!
nouw was niet aanbakken hoor.... bakpapier stak iets te ver uit en kwam tegen de grilspiraal aan... schrok me kapot! gelukkig was de oven al dicht enzo dus dan kan je het redelijk rustig laten uitfikken maar t zal maar gebeurend at ik het huis in de fik steek zo vlak voor de geboorte! bah :S Maar, gelukkig niets aan de hand
oooh dat heb ik ook een keer gehad! Ja dat is wel ff schrikken, want fikt gelijk heel erg dat bakpapier! Gelukkig is alles goed gegaan! Het is niet druk, maar we zijn wel lekker bezig. En al een betere omzet dan dinsdag, dus das fijn Vermaken jullie je ook een beetje vandaag?
Man, dat wil ik ook wel heel graag... maar helaas gaat het momenteel niet zo goed met mijn moeder. Dat is zeg maar wat er nu nog bij is gekomen. Dus ik kan Jade daar ook niet heen brengen op het moment. Ik kan vervelende situaties wel handelen, maar ik ga echt kapot als ik zie dat mijn moeder verdriet wordt aangedaan. Ze is zo lief...