Aaah wat leuk Bren, echt zo schattig van een lepeltje eten De worteltjes gaan er hier nu ook van harte in. Lekker dat ie weer helemaal is goedgekeurd, daar wordt je blij van als Mama zijnde
Hoi meisjes, Vrijdagavond een geweldige avond gehad. Waarschijnlijk onbewust m'n verkoudheid tegen gehouden, omdat ik anders niet weg kon. Nu is ie er dubbel en dwars. Het begon gisteren en nu met kleine oogjes thuis op de bank. Straks toch nog maar even een klein rondje lopen. Even buiten kan vast geen kwaad. Jody, wat een lieve foto! Bren, fijn dat ie weer ok is. Enig idee waar z'n eczeem vandaan komt? Ben benieuwd hoe het gaat met z'n papje . Clarissa weer bijna beter gelukkig. Jammer he, ik wilde ook zo graag schaatsen. Zaterdag een korte poging gedaan, maar toen wilde Boas weer naar huis. Was wel een avontuur hier met die kinderwagen over de plas, maar ik viel lekker niet snel! Sas, ik hoop ook op een goede nacht voor jou. Of laat je mannetje maar gewoon komen eigenlijk. Ik ben zo nieuwsgierig! Denise, fijn dat het meeviel bij je schoonmoeder . Boas vindt dat ik wel lang genoeg voor mezelf heb gehad en wordt nu weer wakker. Hij is ook niet helemaal fit. Samen verkouden op de bank! Of toch even naar buiten. Ik kan niet kiezen...
Sas, sterkte! Vervelend lijkt me dat die voorweeen. Ik kan er niet over meepraten, want daar heb ik nooit last van gehad... Clarissa, mooi dat je je weer beter voelt, meis! Maar vandaag nog ff lekker een dagje thuis. Bren, wat jammer dat je nog even moet wachten met fruithapje, joh! Hoop dat het over 4 weken wel kan voor je! Maar heel fijn dat je kleine man weer helemaal goedgekeurd is! Gaan jullie fruithapjes uit een potje geven of zelf pureren? Wij willen hier graag zelf gaan pureren.
As sterkte met je verkoudheid, meis! En wat fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad vrijdag. Kon je wel even gebruiken, meis! Het is helemaal niet zo koud buiten vandaag, dus je zou even kunnen gaan als je graag wil!
De kinderwagen staat al klaar . Nu ik nog. Pfff, best lastig om zo voor je kind te moeten zorgen. Het gaat gelukkig nog, maar het kost wel veel moeite. Hij wil ook steeds eten, misschien meer vocht nodig door de verhoging? We gaan beginnen met zelf pureren, Jody. Ben benieuwd hoe lang we dat volhouden. Ik wil toch proberen hem "mee te laten eten" voor zover dat kan. Morgen is ie alweer drie maanden! Het zo'n beer, niet normaal!
bren, over dat exceem, zelf heel veel last van gehad als kind is echt klote. Misschien fijn voor Boaz om lekker dode zeezout in het badwater te doen zo nu en dan? ik zit nu weer veel onder de douche door die stomme harde buiken dus het begint hier ook weer overal te jeuken maar ik douche zelf eigenlijk zo weinig mogelijk (sta altijd aan de wastafel met een washandje) omdat bijna alles mn huid uitdroogd en weer exceem oproept. Veel succes iig tis niet fijn voor zo'n hummel trouwens, ik kwam ook ergens een stuk tegen dat te veel vitamine D (tis een in vet oplosbare vitamine dus je kan er te veel van binnen krijgen) kan zorgen voor reflux klachten... misschien iets om eens mee te nemen als hij weer klachten heeft? Ik heb er verder weinig verstand van hoor! maar moest aan jullie denken toen ik het las Jody Ik ben denk ik van plan om gewoon stukjes te gaan geven maar misschien kan ik daar neit lang genoeg voor wachten As, gewoon lekker naar buiten gaan, frisse lucht doet de burger goed! Goed ik ga weer eens lekker onder de douche zitten ontspannen en daarna lekker bijslapen toch een reelijk goed humeur de laatste dagen Ben zooo benieuwd naar ons hummeltje
ik verveelde me op werk, dus dan ga je dit maar eens doen he Mijn buikkie vandaag, met 16+1 Vanavond, als ik de laptop kan bemachtigen, reageer ik even op jullie. Ga nu langzaam de winkel afsluiten... Tot straks!
Ahhhh SUPERLEUK, Ann!! Mooi buikje, meissie! Ga je trouwens al eerder een geslachtsbepaling laten doen of met de 20 weken echo??? Ik ben zoooo benieuwd!!! Ik denk echt dat je een meid krijgt! En stiekem hoop ik er ook wel een beetje op dat het aantal meiden weer een beetje wordt rechtgetrokken hier! hahaha
hahaha thanks meiden! Begin steeds meer besef te krijgen dat er toch echt een kleintje in mijn buik zit. We doen een 20 weken echo, en hopen dan ook geslacht te weten te komen. En bijna iedereen denkt een meisje, dus daar gaan we dan ook maar vanuit, ook al is de kans 50/50 haha. Ach, heel cliche, maar als de beeb maar gezond is!
Spannend meis!! Over een kleine 4 weken weten jullie dus of jullie een jongetje óf een meid krijgen!! Leuk, leuk, leuk!!!
jahaa! Maar eerst dus nog even 4 weken geduld hebben... haha Even rondje reageren: @bren: wat fijn dat alles goed is met boaz! Jammer dat je vanwege het eczeem nog moet wachten met fruit. Maareh, ik ben nu natuurlijk heeeel nieuwsgierig naar zijn pap-avonturen en eten met een lepeltje @clarissa: ah beterschap! En jammer dat je niet meer kon schaatsen... Ik helaas ook niet geweest, maar meer uit angst om te vallen... @as: fijn dat het vrijdag zo leuk was! Heerlijk even genieten En balen dat jullie zo snotterig zijn. Ben je nog wel even lekker buiten geweest? Het was best redelijk, vergeleken met de afgelopen dagen. @sas: jeetje meis, ook niet fijn van die harde buiken en voorweeen. Het wordt tijd dat die kleine man zich laat zien. Anders moet ik over 4 dagen alsnog mijn schoen opeten haha @denise: heb je een foto van tegan aan de worteltjes? Lijkt me namelijk errug leuk om te zien
WoWWWWWW mooi buikje hoor Mandy!!! gaat nu beginnen met groeien! En wat je zegt als de baby maar gezond is dat is het allerbelangrijkste!!! Sas, ik heb vroeger ook altijd exceem gehad en ze dacht dus ook dat hij daardoor meer aanleg hier voor heeft. Bedankt voor de tips! Elk kindje moet tot volgens mij zijn 4de jaar vitamine D krijgen, je geeft dan 10 druppels dus ik denk niet dat hij het daar van heeft want is belangrijk dat je kindje het elke dag krijgt. Maar lief dat je aan Boaz dacht! Nog een beetje kunnen slapen? Nou het papje vond Boaz helemaal niks hahaha spuugde het alleen maar uit , daarna een nieuwe gemaakt voor in flesje maar ook dat zag hij niet zitten...dus morgen weer opnieuw proberen hahaha
As, wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad..! Ben je nog lekker wezen wandelen het was lekker weer vandaag! Wij hebben zaterdag een verjaardag van een vriend die viert het in een kroeg...nou dacht ik dan gaat Pat maar alleen want wil Boaz nog niet ergens laten slapen. Ging toen verder denken en bedacht me dat het ook wel belangrijk is om samen iets leuks te doen dus toch maar besloten om te gaan. Boaz slaapt bij mijn ouders ben zo benieuwd hoe ik het zal vinden, zie er nu nog verschrikkelijk tegen op!
Fruithapjes, deed ik beide pureren en potjes. Banaan is super handig want al zacht, maar aardbeien waren ook favoriet (nu niet zo handig) maar ik deed ook vaak appeltje of peer schillen met klein laagje water koken tot zacht genoeg om te pureren en evt mengen met vers jus. Vroor dan ook veel. Vond t ook super leuk om te doen. Goede rijpe avocado ging er ook goed in. Have fun
Heel goed Bren, is ook zeker belangrijk! En als het niet gaat dan kan je altijd weer weg gaan. En hoe is het gegaan met Boaz bij je ouders??
Clarissa, dat klinkt erg goed! Ik denk dat ik ook wel regelmatig mee zal zitten snoepen van de fruithapjes!