Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
  2. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Klinkt inderdaad goed, Clarissa! Ook handig, dat invriezen. Hoef je niet elke dag te gaan pureren.

Man, wat een mooi buikje! Hoe staat het nu met je misselijkheid? Ik ben ook zo benieuwd. Nog 4 weekjes :D.

Bren, het is inderdaad goed om af en toe samen weg te gaan. Ik merk dat als wij dat niet doen, de spanningen steeds hoger oplopen. Gelukkig hebben we dat tot nu toe weten te voorkomen. Ik vind het ook naar Boas ergens anders te laten slapen. De moeder van Bob slaapt hier als wij weg willen en dat vind ik ideaal! De volgende dag kunnen we er gewoon voor hem zijn en hij blijft lekker in zijn eigen omgeving!

Vandaag voel ik me alweer ietsje beter dan gisteren. Ik merk wel dat het hele schoolgebeuren en zo inhakt dat ik het liefst gewoon in bed blijf liggen en ik eigenlijk wel een beetje somber ben. Vandaag dus maar even de deur uit. Ik weet alleen niet waar naar toe... Mijn oma is jarig geweest, dus dat zou een goede optie zijn. Mijn broertje wil Boas graag weer zien, dus dat zou ook kunnen. Of naar een vriendinnetje in Lisse met wie het niet zo denderend gaat. Pfff, ik kan weer eens niet kiezen :).

Zaterdag geef ik voor Bob een feestje hier thuis. Die is geslaagd laatst. Er komen me toch veel mensen. Nu al zin in :D!

3. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ik weet het as! Ik weet het!
    Naar vriendinnetje in Lisse en dan gezellig bij mij langskomen in de winkel :D
    Ghehe, nee hoor meis, lekker doen waar je zin in hebt.
    Vervelend dat de situatie op school zo'n effect op je heeft.
    Maar kan 't me wel voorstellen hoor, stelletje eikels gewoon :(

Misselijkheid gaat stukken beter, zit nu heeerlijk van mijn ontbijtje te genieten :)
    Heb alleen geen zak zin om te werken haha...

4. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    ik heb ook helemaal geen zin om te werken maar ik zit hier toch ook echt bah

heel vervelend As dat dat hele gebeuren er zo inhakt, lekker doen wat voor jezelf het lekkerst voelt.

gelukkig hebben Daaf en ik wat de kleine betreft heel weinig spanningen, het loopt allemaal lekker zo. Het enige waar ik nu wel mee zit is dat nu mijn zusje hier al een tijdje inwoont, ik toch wel moeite heb met het gebrek aan privacy.
    Vanaf dat Tegan geboren is hebben Daaf en ik nog niet lekker met ze drieen kunnen geniet, merk nu dat ik daar last van begin te krijgen.

wat wel heel lekker is, is dat onze vakantie geboekt is, we gaan begin september lekker naar Rhodos, heerlijk, heb er nu al zin in :D

Het is geen superfoto, maar hier nog een wortelfotootje :p

Bekijk bijlage 223463

5. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    whaa leuke foto's! gnffl :D

Bren, ik dacht dat in kunstvoeding die vitamine al zit bijgevoegd? Of heb ik dat nu weer helemaal mis? Ma goed, t was meer en tip als jullie nog eens bij een KA zouden zitten, die heeft er toch echt meer verstand van dan ik. Beetje meedenken kan alleen nooit kwaad ;) Ohw en er is een speciale (maar wel schreeuwend dure) babyverzorgingslijn van het merk Zarqua (weet niet of dat helemaal goed gespeld is) idd specifiek voor kindjes met hele gevoelige huidjes en exceem. Maar je kan ook bij de hema spul halen ;)

As, niet doen hoor dat somber worden! Jij hebt je uiterste best gedaan, de directie is daar niet goed mee omgegaan en nu proberen ze dat in je schoenen te schuiven! lekker niks van aantrekken ;) Als je lekker een rustig kopje thee wilt en je eigen verhaal wil doen ipv naar anderen luisteren ben je hier ook welkom. En heel veel plezier zaterdag ;)

Hier weer wakker geworden met kramp... ben beniwud! fijne valentijnsdag allemaal ;)

6. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jody je vroeg hoe Boaz het had bij me ouders maar wanneer bedoel je???

As, dat is helemaal ideaal zeg heerlijk, dat je schoonma bij jullie thuis oppast!En wat heb je gedaan vandaag???

Denise ik kan me heel goed voorstellen dat het je dwars zit dat je zus nog bij jullie is, je wil er natuurlijk voor haar zijn maar alleen zijn met je gezinnetje is ook heerlijk natuurlijk!
    En vakantie heerlijk!!!!!

Pat en ik hebben eigenlijk niet meer ruzie dan normaal.
    Met Boaz erbij is het eigenlijk alsof het nooit anders is geweest, wel irriteer ik me vreselijk aan me schoonma wat mij irriteert maar daar kan pat eigenlijk niks aan doen......

Sas de druppels zitten niet in kustvoeding die moet je altijd geven......en bedankt voor de tip ga is even kijken!
    Heb nu natusan gekocht daar zit ook niks in.....

7. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    hallo meisjes!
    Wat een rustige dag was het, bah.
    Voel me af en toe zo overbodig en nutteloos op werk.
    Mijn salaris is bijna aanwezigheidspremie te noemen...
    Kreeg ook nog een preek dat het echt beter moet en kan, terwijl ik er pas 6 weken sta.
    Pff, stomme crisis :(

Ik kwam er vanmorgen achter dat ik op mijn benen, buik en borsten echt zware striae heb :(
    Wie heeft er goede ervaringen met een speciale creme?
    Want ik moet dus echt gaan smeren!

@as: nog wat leuks gedaan vandaag?

@denise: wat een prachtige foto! :D
    Dat gelukzalige bekkie, helemaal tevreden!
    Fantastisch, daar word mijn dag helemaal weer goed van!

@bren: jammer dat boaz zijn papje niet wilde gister!
    Maar ik denk, zoals denise zegt, dat het misschien wennen is?
    Ga je het vandaag weer proberen?

Ik heb zo'n lekkere trek, is kijken of we nog wat hebben haha :D

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik heb bio oil gebruikt, het gaat er niet van weg (gaat het sowieso niet meer) maar het voelt wel erg lekker. Trekt snel in en verzacht

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ohja dat is een goede.
    Kan je dat bij de drogist kopen?
    Of alleen bij de apotheek?

10. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Wat leuk As, een feestje!!
    En gelukkig voel je je alweer iets beter, meis!

Man, wat irritant dat je nou weer een preek kreeg, zeg! :( Ik zou zeggen: niks van aantrekken en lekker verder gaan kijken voor iets anders!! Hoop dat je na je verlof snel wat anders vindt!!

Denise, wat een cutie is Tegan ook, he! Kijk d'r zitten dan, geweldig!!
    Ik kan me voorstellen dat jullie de privacy wel missen... hoe lang blijft je zusje nog dan? Of weten jullie dat nog niet?
    En wat heerlijk: vakantie geboekt!!! Ik ben een aantal jaar geleden ook op Rhodos geweest, wat een superleuk eiland is dat!!!! Gaan jullie naar Rhodos stad?

Sas, de krampjes zijn er steeds meer, he? Spannend hoor!!

Bren, je schreef in je vorige berichtje dat Boaz bij je ouders zou slapen... dus dat bedoelde ik! ;)

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Oh Man, ik heb vanaf moment 1 preventief gesmeerd met Etos eigen merk. Ik weet niet of het daar door komt, maar ik heb er bijna geen last van gehad. Een heel klein beetje op mijn borsten en buik, maar eigenlijk niet noemenswaardig. :)

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Bij de Tuinen en bij de drogist hebben ze dat Man

Jody, we zijn 9 jaar terug ook een keer geweest, we zitten niet heel dicht bij de stad, zal de naam straks wel even opzoeken. Het is idd erg mooi daar.
    We gaan nu echt puur om te relaxen met Tegan, lekker genieten

13. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    En Bren, hoe vond Boaz het papje vandaag? Wilde hij het vandaag wel?

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ik heb nog wel 2 tips voor restaurants daar als je naar Rhodos stad gaat. Serieus de beste restaurants waar ik ooit heb gegeten.
    Alleen voorgerechtjes bestellen. Gewoon een stuk of 8 en dan staat de hele tafel vol met de lekkerste dingen die je je maar kan bedenken. Ze heten: Nireas en Sakis.
    Je kan gewoon ff googlen voor de adressen, mochten jullie daar willen gaan eten. Het is echt de moeite waard!

15. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Maar wel heel erg lekker zeg! Ik ben jaloers! Had het er toevallig nog met Nate over dat ik weer eens naar Rhodos wil en dan voornamelijk daar wil eten, hahaha

Vandaag trouwens van Nate voor valentijnsdag een 2 daags relax arrangement gehad. Heeft ie samen met de vriend van een vriendinnetje van mij geregeld en nou ga ik dus samen met mijn vriendin. Leuk hoor, even lekker verwend worden!

Denise, ik zag trouwens dat je schildpad weer terecht was! Haha

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ik heb er al sinds de pubertijd last van, helaas.
    Gelukkig niet heel erg, maar nu komen de rode striemen weer opzetten.
    Dus ik moet toch echt beginnen met smeren om erger te voorkomen.
    Oh ja, is dat zonder parfum? Want alles met parfum krijg ik jeuk van ;)

Oh, en denise, als je tegen die tijd ruimte over hebt in je koffer...?
    Ik meld me vrijwillig aan om die ruimte op te vullen :D
    Wat heerlijk!

17. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Oooh dat is fijn, ik ga het je nog een vragen tegen september ;)
    We gaan naar Trianta, ligt in het puntje, dus wl in de buurt van Rhodos stad :)

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    echt superleuk, je valentijnscadeau Jody!
    echt heeerlijk ontspannen, superlief!

Haha denise, heeft je schildpad na het zien van de ''vermist'' posters toch maar de moeite genomen om terug te komen naar het aquarium? :D

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Oooh chill he Jody, echt superlief wij hebben het overgeslagen dit jaar, volgend jaar weer cadeautjes

Ik hou zo van Grieks eten, mmmmmm, heb nu al trek

Ja is zonder parfum, anders eerst ff een klein flesje proberen. Op de hhb hebben ze vast een standje, ik ga erheen dus mss kan ik wat meenemen voor weinig

Stomme schildpad, we hebben sinds vrijdag echt overal gezocht, ook waar we hem mu gevonden hebben

20. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Was dat stomme beest nou maar zelf terug gekomen, we hebben ons rotgezocht naar dat beest.
    We hadden wel verwacht dat ie water en voer zou zoeken maar zelfs dat deed ie niet, dat ie uit het aquarium springt is al suicidal maar ook geen eten zoeken pfffffffffff, we hadden zelfs larven voor hem neergezet in de huiskamer.
    Ik begon op een gegeven moment zelf te twijfelen of die bolle hem opgegeten had

Deel Deze Pagina